• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
mvr tuintje

Nieuwe hier

21 posts in this topic

Hoi ik ben Mvr Tuintje,

Via mijn man kwam ik in contact met dit forum, ik heb echt lang geprobeert om het te ontlopen, maar nu heeft ie me dan toch zover, een kruidentuin en peperhoek. welke Mvr. Tuintje kan dat nou weerstaan?

Mijn man had via, via leuke zaden voor me kunnen regelen. Waarvan ik ook een verslag wil gaan bijhouden. NEE, geen wietplanten.. Ik rook graag wat van onze groene kruid. maar het kweken ervan laat ik aan mijn man over (schijnt ie leuk te vinden :P ). Zelf ga ik een verslag maken van de gekregen pepers en paprika zaden.

Ik heb nog niet veel ervaring met het kweken van pepers vorige jaar heb ik er 1 in de tuin gehad, en dit vond ik super leuk om te doen. vooral het zien van het groeien en bloeien de groei van de pepers en dan verwerken in een eigen gerecht. (Dus eigenlijk alles van een eigen tuintje)

Ik ga Karel vragen (mijn man) of het leuk is een poll te starten om een apparte hoek te maken voor deze hobby misschien dat er genoeg animo voor is. Dat we een eigen groenebalkje krijgen in het forum :)

Gr Mvr Tuintje.

Whaahahha dus toch? :D Nou welkom lief, als vragen hebt, je weet me te vinden :P...

Zeker leuk idee.. misschien dat je hier wel al wat mensen kunnen zeggen of ze het een goed idee vinden van die eigen hoekje.

Gr je Mannetje

Welkom Mvr Tuintje....goed bezig Karel

zou leuk zijn Greenwitch ( mijn Vrouw ;) ) is ook veel bezig met kruiden

welkom hier. sorry dat ik nu pas reageer maar kon niet eerder wou reageren na dat me vriendin weg was en ik er tijd voor had.

echter was toen het forum offline haha. maar leuk dat je je aangemeld hebt.

Welkom mvr tuintje

Mijn naampje is tip-top

en van de zomer ga ik weer groentes doen in de tuin

Dus ik ben voor! (Karel hou me even op de hooge dan zoek ik tegen die tijd weer contact met AT)

Groet tip

welkom .

en veel plezier !

Hoii mvr tuintje welkome op het forum en veel plezier!

groetjes b100

Ik ben ook voor de peper hoek hiihi

Eerst ff potgrond en potjes regelen en dan kan ik beginnen ....

Maar dat komt goed deze week

Groetjes mvr tuintje

ik denk dat kareltje er vast wel paar over heeft. En zo niet dan kom ik wel even langs. B)

grtz BW

Komt wel goed,

Het Hoekje komt ook snel, maar zal ff wat langer duren ivm met die idioot die de crash heeft veroorzaakt,...

Maar komt vast binnen kort wel. ;)

Gr Karel

Welkom Mvr Tuintje, ook ik hou van paprika s pepers, tomaten, bessen, kruiden en groente in mijn eigen tuintje.

We wachten geduldig af.

Zal druk worden daar.

post-561-0-22733100-1392663535.jpg

Welkom hier en laat die peper hoek maar komen :) had er al een topic van gemaakt

Veel succes met de pepers en paprika's

Welkom op het forum Mvr Tuintje!

Leuk dat je met pepers en paprika's gaat stoeien :)

Dat wordt lekker pittig eten Karel ;)

Welkom Mvr Tuintje & een goeie oogst dit jaar met de groente & ander groengespuis :)

Welkom miss Tuintje ,

Alles wat groeit en bloeit is toch leuk , vind ik zeker interessant ,

ik sta ook ieder dag in de keuken , dus ik ben voor .