• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
karel kweker

Nieuwe storing

21 posts in this topic

We zijn weer terug.

We zijn een paar dagen uit de lucht geweest, technische storing veroorzaakt door ondergetekende.

We zijn bezig met het maken van een mooi nieuwe deel bij het forum. Daarbij moest een hoop werk gebeuren. Door dat ik hier een behoorlijke misstap heb begaan. Alleen omdat ik de smuf wilde helpen het werk te verspoedigen. zijn er onjuiste scrips geladen die hebben gezorgt voor deze storing.

De smurf heeft hard gewerkt om alles weer in juiste banen te leiden. boven op deze storing kwam nog dat we aan het limiet zatten van onze pakket waardoor we de bandbreete melding kregen. Alles met alles wat er fout kon gaan ging fout.

We zijn dan gelukkig nu weer in de lucht. ik zal me nooit maar dan ook nooit meer met het werk van de smurf bemoeien.

We zijn dus weer terug. Er word nog steeds hard gewerkt aan het verbeteren van het forum. Het gaat alleen wat meer tijd kosten dan gepland.

Gr Karel.

yea goed bezig smurf (jij ook karel)

Ik dacht ff dat ik me aangemeld had op een ref-wiet site, die alleen toegankelijk is van maandag t/m zaterdag & zondags gesloten :lol:

1 person likes this

begon het te missen hier gvd

maar echt dan he !

1 person likes this

sorry John dat je even moest afkicken,. maar we zijn er weer,. je kan gewoon de internet kabel weer in je arm drukken :)

yess hij doet het weer dacht al dat je er mee gestopt was :D

nu ken ik me fototjes weer plaatsen dank jullie smurf en karel!

groeten b100

je weet pas wat je mist als het er niet meer is karel ;)

Ja gelukkig wel, ook blij dat jullie er blij mee zijn. :D ..

Smurf ook blij dat zijn werk zo word gewaardeerd :D

ALS WE DE SMURF TOCH NIET HADDEN !!!!

ik zal me nooit maar dan ook nooit meer met het werk van de smurf bemoeien.

Daarom zijn smurfen ook smurfen, en kwekers kwekers... hahah ieder goed in zn eigen ding ;) hoe zeggen ze dat dan... Schoenmaker blijf bij je leest.. of beter Kweker blijf bij je plant hahaha

Gelukkig alles weer okay.. niets ernstigs en alles doet t weer

Al was ik wel mn password vergeten :( maar dat lag aan mijn stonede koppie hihihi

LOL,. Je was niet de enige ;) ik had vandaag al iemand (ik noem geen namen) die zijn eigen mail adres niet meer wist... LOL