• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

5 posts in this topic

Beste lezers,

Na vele verzoek, en even te moeten wachten is hij er dan nu toch de moestuin hoek.

Mochten er mensen aanvullingen hebben of subforums graag bij willen zien laat het me even weten.

Gr Karel

Een mooi stuk toegevoegd aan het forum, gaan vele geniet van hebben :)

Beste lezers,

Na vele verzoek, en even te moeten wachten is hij er dan nu toch de moestuin hoek.

Mochten er mensen aanvullingen hebben of subforums graag bij willen zien laat het me even weten.

Gr Karel

Nou ja een subforum voor compostthee onder de sectie moestuin :)

Denk je dat er zoveel verschillende resepten zijn dat er een subforum voor moet worden geopend?

Is een subforum bemesting dan niet beter?

Compostthee is meer een probiotica voor de plant & grond dan een bemestingspreparaat.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• mijn allereerste keer aquaphonics
      By AGreenMisses
      Aquaphonics

ik heb een vijver in de tuin, die geregeld moet worden ververst...
      Ik gebruik dan ook door het jaar mijn vijverwater voor de planten te voeden.
      Anders dikke verkwisting naar mijn mening,

Nu stond ik met mijn blij koppie te bedenken als ik dit niet kan toepassen in mijn voordeel, en dat lukt dus ook nog

Nodig :

Vijver of aquarium Vissenpoep Pomp Bubbelsteen Hydrokorrels vijvermandje met heel veel gaatjes en natuurlijk een afgewassen aardeloos plantje  

zo gezegd zo gedaan, alles bij een gezocht en geraapt. Gaan we nog eens twijfelen aan ons eigen en doen we nog maar eens

lezen lezen lezen lezen lezen lezen en nog eens lezen als ik me het nu niet te simpel voorstel...

Het is geen illusie, dat is makkelijker ik verwacht..

gaan we even knutselen,
      een emmer nemen , prik langs de zijkant een snee dat het water er mooi uit loopt, let op dat dit eerst klein is dan kan je later de snelheid dat het water eruit loopt aanpassen!! snij vanboven in de deksel een passend gat voor je draadbakkie zet alles even ineen als allemaal wat past.. vul het bakkie met hydrokorrels en je plantje.. steek de pomp in het bakkie en de bubbelsteen in de emmer zet alles aan en dan moet je lichtjes tweeken aan het gat, zodat er water uitloop iets langzamer is dan waterinlaat is, dan hou je je emmer mooi vol, loopt niet over, en raakt de wortels  

Dan kan je zoiets verwachten haha :

er komen meer en meer nieuwe blaadjes op en zelfs al een bloemetje!!!

dag twee
      klaaarrrrrrrr !
    • Casto kweekt heetste pepers ter wereld!
      By Casto
      Welkom welkom!

Vorig jaar had ik wat leuke pepertjes gekweekt maar mijn pa vond ze niet heet genoeg  dus ik zoeken wat nou extreem hete pepers zijn en kwam ik uit op de volgende 2:

Hij staat weer scheef dus draai je hoofd maar even en sorry voor de reklame die er op staat

Verwacht niet teveel van het verslag heb het druk zat met mijn andere verslagen dus zal hier sporadisch de voortgang tonen!

Hastelacasto 
  • Alchemistic Seeds
    Petitie
    Growers Choice
    Greensell
  • Who's Online   4 Members, 0 Anonymous, 20 Guests (See full list)