• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Leditgrow
    Azarius
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum.eu petitie   09-02-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik. Wij zijn het zat om als criminelen worden gezien, en hebben daarom deze petitie opgezet we hopen dat vele mensen hem zullen tekenen en zullen delen zodat we snel op de benodigde aantal handtekeningen zullen komen.   https://petities.nl/petitions/decriminaliseer-het-kleinschalig-kweken-van-cannabis
Sign in to follow this  
Followers 0
kera lady

Wist u dit over wietolie, Druppel stelt zich voor.;..

4 posts in this topic

post-561-0-97697900-1393168343_thumb.jpg

Even voorstellen.

Mijn bijnaam is druppel,en ik ben gediplomeerd in geneeskrachtige kruiden.

Tevens maak ik ook al 25 jaar Cannabis olie.

Cannabis is letterlijk een apotheek op zich,maar er zijn natuurlijk grenzen .

Deze grenzen worden de laatste tijd overschreden.

Overschreden tot het misdadige ,ik vraag me dan ook af of onkunde of gewoon geldzucht de drijfveer is.

Er zijn mensen die gewoon een rij cannabis olie in flesjes op internet zetten

Van alle loze kreten worden er bij gehaald. Als je deze heren moet geloven help hun olie je van alle kwalen af ,tot kanker aan toe. Maar wel met giftige alcohol !!!!!

In een laboratorium uit Bern heeft men deze plant onderzocht.

Gevonden werden tot nu toe 80 actieve stoffen die samen een ongelofelijke

geneeskrachtige werking hebben .

Een voorbeeld ,van die tachtig stoffen zijn er maar een paar werkzaam tegen een bepaalde kwaal bv.Stof No 43 -8-22.helpen tegen MS. Althans brengen verlichting. Dus genezen niet!! De stof THC is belangrijk voor het vervoer door het lichaam . Maar wel in de juiste dosering . en daar weet men niets of bijna niets van af helaas

Ook de samenwerking van enkele kruiden met cannabis is bij mij gebruikelijk.

Symbiose het dit fenomeen . Welke kruiden dit zijn zal ik niet vertellen ,dit om misbruik te voorkomen. Ik ken maar enkele mensen die ik dit zou toevertrouwen.

Nogmaals ieder persoon iedere kwaal heeft zijn eigen doseringen nodig .

En begeleiding van iemand die verstand van zaken heeft.

Anders gaan we de chemische industrie achterna.

Vast staat dat er mensen van een bepaalde soort kanker genezen zijn .en vele andere kwalen.

Hoe dat precies werk weet men nog niet,maar het werkt.

Dus deze prachtige groeiende apotheek verdient het om in vertrouwde handen te komen en te blijven .De snelle geldjongens moeten maar een andere hobby zoeken indien mogelijk.

Nogmaals verstand van zaken is een noodzaak!!

Iemand met een afwijking aan zijn AV knoop kan dus nooit druppels nemen die THC bevatten .Dat kan een ernstige ritmestoornis veroorzaken met dodelijke afloop.

Druppel.

1 person likes this

Ik ga in de toekomst meerdere stukken plaatsen van Druppel.

Wat een kanjer van 72 lentes jong :)

http://www.telegraaf...t_levens__.html

Giftige alcohol eist levens in Indonesië

<p class="wrapper" style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Helvetica, Geneva, sans-serif; font-size: 12px;">

JAKARTA -

Het drinken van giftige alcohol is afgelopen weekend zestien mensen in Indonesië fataal geworden. Acht mensen belandden in het ziekenhuis. De politie heeft de vermoedelijke verkoper van de dodelijke drank opgepakt en een voorraad in beslag genomen.

200alcohol--VancityAllie.jpg

Foto: Flickr.com VancityAllie

De slachtoffers vielen in de stad Mojokerto aan de oostkant van Java. In Indonesië gebeuren vaker fatale ongelukken met giftige drank. Vaak blijkt dat slachtoffers thuisgestookte drank op hebben die de giftige alcoholvariant methanol bevat. De politie onderzoekt nog of daar ditmaal ook sprake van was.