• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
kiki medic

Test zaden Hy-seeds AF'jes

Recommended Posts

Ja wadde....die hebben het effe op een spurt gezet!

Beetje vreemde groei van de BB.

GW kan u verzekeren dat ik met een bang hartje ben weest kijken, maar toen ik ze zag ikke terug happy :D

gezelligheidsroker pics zijn genomen voor het water geven, achteraf hebben ze hun portie gekregen hoor :)

Tune de NL's hebben idd een groeispurt gekregen en staan er mooi bij, de BB's ene blijft klein en de andere heeft wat freaky bladeren, maar we zien wel hoe het uit eindelijk gaat aflopen, elke plant krijgt hier een kans, freaks of geen freaks

Karel en dat met dank aan iemand die er totaal geen verstand van heeft, maar verzorg ze toch liever zelf :)

Nou ik vind het best knap ,. 2 planten in zo'n kleine pot, en dat ze elkaar niet beïnvloeden qua groei,. 

Tja zit er 1tje bij die er wel last van heeft, nou dat mag de pret niet drukken in mijn ogen :)... 

Hy-seeds elke gram al is het maar een gram dat er af komt, vind ik al mooi mee genomen, heb nog van elk 3 zaadjes dus mss volgende maand nog eens een poging doen en ieder een aparte pot geven, al steek ik het niet op het volume van de pot want de NL's blijven groeien en gaan mooi gelijk op, maar de BB had in het begin al een achterstand en is helaas zo gebleven, we zien wel, ga die kleine toch niet wegdoen 

Karel die kleine blijft staan en die iets grotere is een freak, heeft rare bladeren, we zien wel hoe deze eindigen :) zolang ze gezond zijn blijven ze staan, eens ze beginnen te rotten dan pas mogen ze weg :D

Dat is het mooie van testen he kiki, zo kan iedereen zien hoe het gaat en degene die de zaden te testen aanbied krijgt allerlei info terug.

en een vreemde eend in de bijt houd je toch altijd, niet elk zaadje is hetzelfde.

ik blijf iig trouw volgen :)

Idd gezelligheidsroker daarvoor dient het testen, maar van de BB's ben ik toch niet echt tevreden hoor, zal volgende keer cam nog eens meedoen

vandaag weest kijken beide BB's in bloei maar zijtakken groeien ook niet, dus heel veel opbrengst zal het niet worden zowel de kleine als de grote en de grote word freaker met de dag

de NL's daartegen die gaan heel goed vandaag eerste witte haartjes gespot :)

tjah ik kan over de critical nog weinig zeggen, deze is dik 2 later gezet als die planten van jou en orzel dus ze zijn gewoon nog heel klein,

tot nu toe nog niet echt problemen maar zoals ik zeg zijn ze nog te kleine om een goed oordeel te geven.

de kiem% was bij de critical wel echt netjes, 100% binnen 48 uur.

ik kijk gewoon dagelijks bij de hy testers zodat ik zelf ook een kleine impressie heb van jullie soortjes.

wel fijn dat je nl's het wel super doen kiki, maakt de teleurstelling van de bb kleiner :)

kiemen was hier ook een succes :) ga ik ook niet over klagen

en het blijft idd afwachten, volg ook zoveel mogelijk over hy-seeds

ga proberen om zo snel mogelijk pics te nemen ,kan iemand anders ook eens een oordeel geven al kan je het bij de laatste up ook al zien bij de BB's

ok my penny...

de bb doen het idd erg slecht tegenover de nl's die er staan, de kleine lijkt weinig zin te hebben om breeder te worden, en zoals het er nu uitziet zal die ook alleen 1 klein budje gaan krijgen (das iig toch wel weer 1 joint...positief bekijken) en degene met de lelijke bladeren is even afwachten uiteraard...uiterlijk mag je niet naar kijken remember ;)

als alleen de bladeren lelijk zijn maar ze functioneren nog wel waarvoor ze zijn zou het opzich geen probleem moeten zijn, dan zou het toch nog een leuk iets kunnen worden.

al ben ik wel eerlijk, zoals het er nu uitziet zal het idd wel een schamele oogst worden.

maar het is nog geen tijd he, ze kunnen ineens nog een spurt krijgen wie zal het zeggen, zou niet de eerste keer zijn met onze plant.

• Like 1

die kleine staat al even stil bij de BB en de grotere bij de BB staat nu ook stil en maakt geen zij takken aan, dus gaan allemaal kleine knopjes worden vrees ik, maar zoals eerder beschreven gaan ze hier pas gekilt worden als ze rot zijn of mannen zijn :) anders mogen ze blijven staan

dat is ook de bedoeling van het testen en idd elke gram is mee genomen al is het maar gram,we zien wel hoe het uitdraait met deze BB's :) 

heb nog van elk 3 seeds dus kan er nog eens van zetten en wie weet gaan deze wel knallen dan :)

hier ook nog eens een upje, jammer dat de BB's stil staan en in bloei staan, kan je er zo uithalen wat BB is en wat NL is

de BB's maken totaal geen zijtakken aan, alleen is het blad wel terug bijgetrokken bij de grootste

de NL's beginnende witte haartjes maar staan er veel mooier bij :)

pics beetje door elkaar maar je merkt het verschil wel ;)

vind het wel een beetje jammer van de BB's maar de NL's maken het weer helemaal goed en gaan mooi gelijk op :)

post-781-0-10830400-1400951620_thumb.jpg

post-781-0-41055000-1400951621_thumb.jpg

post-781-0-65733500-1400951622_thumb.jpg

post-781-0-82152900-1400951623_thumb.jpg

post-781-0-98922400-1400951624_thumb.jpg

post-781-0-62683000-1400951626_thumb.jpg

post-781-0-09473700-1400951628_thumb.jpg

post-781-0-30751300-1400951629_thumb.jpg

post-781-0-79798600-1400951630_thumb.jpg

post-781-0-89517000-1400951643_thumb.jpg

post-781-0-20151200-1400951645_thumb.jpg

post-781-0-68750300-1400951646_thumb.jpg

de nl's staan er zeker heel mooi bij kiki en de bb is idd wat minder, maja het is uiteraard ook even wachten wat er af komt he.

liever 3 gram goede wiet ipv 15 gram spul waar je nog geen fatsoenlijke hash van kan maken ;)

we laten ons verassen...only time can tell ;)

dat is een feit wat je zegt, ze blijven toch allemaal staan tot het einde en we zien wel wat er dan afkomt :) als je ergens aan begint moet je het ook afmaken

zoals eerder vermeld zijn de NL's zeer goed bezig en de BB's minder

vandaag nog ff pics genomen

de BB's in volle bloei en groeien totaal niet meer 

post-781-0-52062200-1401123061_thumb.jpg

post-781-0-76112800-1401123062_thumb.jpg

post-781-0-79637100-1401123063_thumb.jpg

de andere zaadjes ga ik er later zetten als deze zo goed als klaar zijn

de NL's lijken wel twins, gaan gelijk op en zijn beide even mooi :) krijgen beginnende bloei haartjes, vlug pics geschoten want stond buiten in de regen 

post-781-0-53468600-1401123157_thumb.jpg

post-781-0-53865300-1401123159_thumb.jpg

post-781-0-50238500-1401123161_thumb.jpg

post-781-0-39412800-1401123163_thumb.jpg

post-781-0-89202800-1401123164_thumb.jpg

post-781-0-66854200-1401123166_thumb.jpg

post-781-0-34814500-1401123168_thumb.jpg

nou laat ze maar knallen en dikke buts maken.

geef je ze ook voeding en welke.

ik geef zeker voeding de voedingslijn van biobizz, vind ik het beste werken voor buiten Wolf

vind ik zelf ook dat de NL's wel twins lijken maar deze gaan zeer goed :) hopelijk geven ze mooie buds ook

Knalle als een malle zegt Plantos dan ;)

Hoop echt dat je er een smakelijk compact wietje afhaalt! :) Succes en verwen ze maar lekker met voeding :)

hoop het ook maar gaan we nog een tijdje op mogen wachten :) en voeding krijgen ze voldoende, al hoop ik dat toch, vrijdag kan ik pas terug gaan kijken dus de verzorging is ff in iemand anders handen 

de planten doen hun best :) thx van de plantjes :P 

laat ze allemaal maar knallen zit er niet mee in