• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
riesje1965

Power Kush

Recommended Posts

Ik schijn Power Kush te hebben gekocht bij ene Leon69 van gefeminiseerde-zaden.nl via growshopmarkt.

Deze meneer verzekerde mij dat ik dus femzaad had ontvangen die hij bij Hy seeds heeft gekocht.Niet dus ik heb al een fiks aantal mannen er uit moeten trekken.Daarbij komt dat de planten regelrechte freaks zijn.Lang , gestrekt....rare bloeiverschijnselen.Ik ben dan ook bang dat het zaadjes zijn die hij uit een of ander vogelvoer heeft gehaald.

Nu neem ik Hy seeds dus niets kwalijk en de volgende ronde zal ik de zaden dus rechtstreeks bij jullie vandaan halen.

Wat ik wel wil vragen is of dat Hy seeds uit wil gaan kijken met zaken doen met deze meneer uit Schagen.

Zo wil ik voorkomen dat ie tenminste 1 zaak niet meer in discrediet kan brengen.

Hij beweerd ook dat ie zaken doet met de grotere mannen zoals Greenhouse en dergelijke.

Laat dit dan ook een waarschuwing zijn voor een ieder die ook maar de gedachte had bij deze Leon iets te bestellen.

deze 'meneer' staat bekend om het feit dat hij veel zegt maar niks fatsoenlijks levert.

er zijn meerdere gedupeerde die zaden bij hem hebben gekocht, alle hetzelfde verhaal...fem zaden blijken regulier te zijn en meneer verklaard alles via hy gekocht te hebben.

ik heb al vaker zaden gekocht bij hy en kan je verzekeren dat ik nog nooit 1 man heb aangetroffen (op de verkoper na achter de balie ;) )

edit : KLACHTEN?

Alle klachten zijn inmiddels opgelost, nieuwe zaden op de post of geld terug.
Bubblefolie is inmiddels binnen en alles word veilig verzonden.
Mochten we toch iets overgeslagen zijn door de drukte of een collega van me die een fout heeft gemaakt neem dan gerust contact met ons op via de mail of geef een belletje dan lossen we het op !

Read more: http://www.growshopmarkt.nl/author/leonv69/#ixzz30v36iMQC

hier kun je contact opnemen mocht je reguliere zaden hebben ipv fem neem ik aan....sorrie meer kan ik ook niet voor je doen :)

grtz

Blij dat ik niks bij hem gekocht heb, wilde haast wat bestellen paar weken terug, maar vertrouwde het niet....

Grtz

via die site's koop ik nooit wat .

liever meteen van hy seeds en royal queen recht van de originele breeder liefst als ik kan kiezen .

kom maar eens paar jaar in mijn buurt wonen ;)

je koopt niets meer zomaar van zo iemand :D

zit hier vol piranha's als je je geld niet zo geeft kloppen ze het er wel uit maar ze kiezen hun slachtoffers wel

op andere fora is dit gesprek ook aan de gang, allemaal dezelfde klacht, reg terwijl je fem wilt, kapotte zaden en totaal geen response na aankoop enz

volgens de verkoper zijn er problemen geweest maar nu opgelost als ik zn posts mag geloven....al moet ik eerlijk zeggen dat ik er persoonlijk weinig in geloof

gewoon niets van kopen dus .

zo heb je het minste kans om opgelicht te worden .

dat gevoel komt nog nog heel bekend voor

ik kreeg het ook warm toen ik een herma probleem kreeg vorige ronde had ik ineens nog 2 planten over en veels te weinig rookwaar

mja dat was gewoon pech 

dit lijkt me al eender met kwaad opzet

ophalen is ook een mogelijkheid is die kerel dan echt zo dom .

als je ze ophaalt en hij belazert je dan kan je nog terug gaan

volgende keer gewoon bij hy rechstreeks kopen, dan heb je 5 fem voor 15 eurie, of je gaat naar een andere willekeurige breeder/verkoper... zorgt iig wel dat het een erkende seedbank is, zo kun je er ook van op aan dat als er iets is dat je vervanging krijgt, of teminste response :)

jammer riesje laat dit een wijze les voor je zijn goedkoop is meestal duurkoop.

ik zou ook niemand aan raden er wat te bestellen het stikt er volgens mij van  de oplichters als ik de site eens bekijk.

hoop voor je riesje dat je toch nog een mooie oogst mag hebben!

Riesje1965,.. 

Als eerst bedankt dat je hier wilde delen,. wel fuckt-up voor je ,. ik hoop dat je snel goede zaden krijt opgestuurd krijgt,. en weer van start kan.. 

Ik zou geen risico lopen de andere zaden af te bloeien,. als er wel hier of daar een balletje aankomt of misschien is het wel gewoon echt hennepzaden.. 

Ik heb bij hem eind januari ook zaden gekocht, 20 reg Santa Maria, 10 amnezen autoflower (kreeg er 5 lemonhaze auto erbij)

3 zaden van die amnees autoflowers aan een maat gegeven en die heeft ze geplant maar zijn niet uitgekomen. :(

De rest moet ik nog proberen maar vrees ook al voor het ergste.

Ze zaten wel apart in gripzakje en in een tube en dan in enveloppe.

Zaden waren toen deftig verpakt. 

Dit zal hem geen goede reclame opgebracht hebben.

ook gekocht gehad jammer genoeg , maar uiteindelijk toch mijn geld na heel lang aandringen terug gekregen

heb mijn voorraad er ook te koop gezet en heb er ook al van andere gekocht die wel perfect in orde waren en mooi opkomst en mooie oogst van gehaald

maar is idd wel oppassen daar als je er zaden koopt, fem zal ik er nooit meer kopen, liever wat meer geld uitgeven dan ben je tenminste zeker

Ik schijn Power Kush te hebben gekocht bij ene Leon69 van gefeminiseerde-zaden.nl via growshopmarkt.

Deze meneer verzekerde mij dat ik dus femzaad had ontvangen die hij bij Hy seeds heeft gekocht.Niet dus ik heb al een fiks aantal mannen er uit moeten trekken.Daarbij komt dat de planten regelrechte freaks zijn.Lang , gestrekt....rare bloeiverschijnselen.Ik ben dan ook bang dat het zaadjes zijn die hij uit een of ander vogelvoer heeft gehaald.

Nu neem ik Hy seeds dus niets kwalijk en de volgende ronde zal ik de zaden dus rechtstreeks bij jullie vandaan halen.

Wat ik wel wil vragen is of dat Hy seeds uit wil gaan kijken met zaken doen met deze meneer uit Schagen.

Zo wil ik voorkomen dat ie tenminste 1 zaak niet meer in discrediet kan brengen.

Hij beweerd ook dat ie zaken doet met de grotere mannen zoals Greenhouse en dergelijke.

Laat dit dan ook een waarschuwing zijn voor een ieder die ook maar de gedachte had bij deze Leon iets te bestellen.

Deze leon is mij niet bekend en ik doe ook niet  aan tussenhandelaren. Ieder die beweert mijn zaden te leveren lult dus uit zijn nek!

dat is een vaker gegeven dat een ripper een goede zaak zijn naam gebruikt als verkoopstechniek

erg jammer dit

zal er even aan toevoegen dat de beste knul ook beweert zaden van mij te  verkopen maar deze knul heeft bij mij en mijn leveranciers nog nooit wat gekocht hoor.

Behalve vorig jaar 2  5packs autoflower.

Dat zegt al genoeg over iemand die naar eigen zeggen 10 duizenden geweldige zaden heeft liggen in dezelfde soorten als die ik heb maar er vervolgens wel 10 koopt bij je.

maar ja, voor een dubbeltje op de eerste rij kan je je neus ook wel eens stoten.

jammer dat de gevolg schade meestal zo groot is

Daar zal ik is over nadenken...........Ben al bekend op wietforum en heb daar al wat verslagen geplaatst.

In ieder geval 98 procent ontkiemd.

Ik hoop ook dat ze niet te hoog te worden