• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Weedforum.eu Quiz

Recommended Posts

Ik ben er bij vanavond

Yeaah het is woensdag nog n x aantal uur wachten en kunnen we aan braincracking gaan doen ahahah.

zal wel zijn Karel :) gewoon benieuwd naar de antwoorden alleen al :) 

binnen paar uurtjes gaan we zeker van start , alles is klaar ;)

Opschrijven had weinig zin, als ik aan het prutsen ben vergeet ik de tijd meestal.  :P 

Maar blijf nu wel hier wat rond hangen dan komt het goed. ;)

Eerst en vooral wil ik bij deze https://www.freeseedsonline.com/ enorm bedanken om deze quiz te sponsoren, super van jullie.

Binnen een goed half uur gaan we dan van start met de eerste quiz en ik hoop dat ik het voor de eerste keer niet te makkelijk of te moeilijk heb gemaakt :D voor de veiligheid heb ik ook meer foto's genomen dan eerst was voorgesteld.

Vind zelf dat de leden er wel wat voor mogen over hebben om iets te winnen :P en het vooral leuk houden.

Nog even mee delen 1 antwoord per bericht om het overzichtelijk te houden, staan er meer antwoorden per bericht kijk ik alleen naar het eerste antwoord dat je gegeven hebt, ook al staat het juiste antwoord erbij, deze telt dan niet. Enkel je eerste post.

Na een X aantal posten mag je eventueel om een hint vragen of word er gewoon een volgende foto toegevoegd dat het mss iets meer duidelijk maakt wat we juist zoeken.

Heel belangrijk ik wil het juiste woord te lezen krijgen en niet dat ding van dat ding :D

Zou zeggen meld jullie aan , aan de startblokken want voor je het weet zijn we vertrokken voor de eerste quiz

Succes aan alle deelnemers ;)

Tot zo dadelijk

Hopelijk doen er voldoende leden mee zou heel fijn zijn :)

Nog ff alles erbij nemen wat ik nodig heb en dan beginnen we ermee

Iedereen klaar :)

Succes aan iedereen die mee doet en hier is de eerste foto, het raden kan beginnen

post-781-0-27020400-1401299908_thumb.jpg

zou zeggen laat jullie fantasie maar op hol slaan, eerste foto is altijd de moeilijkste :)

bij volgende pagina komt 2de foto

je mag ook meerdere keren een gokje plaatsen zolang het maar 1 antwoord per bericht blijft, niet per lid ;)