• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
GC1

Growerschoice zoekt een aantal serieuze testers voor gefeminiseerde autoflowers

Recommended Posts

Bij deze wil ik een aantal soorten aanbieden om te testen.

Het zijn veelbelovende soorten die zich dit jaar even moeten bewijzen.

Daarom wil graag dat meerdere mensen ze even testen om een goed beeld te krijgen van verschillende mensen

met verschillende technieken.

1 goede opbrenger of 1 mislukker zegt namelijk niks over de soort op zich.

Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om hier aan mee te doen dan hoor ik dat graag.

Laat het even weten via een reactie op dit topic dan zal ik in de loop van volgende week de mensen benaderen die interesse hebben.

Het gaat om de volgende soorten die beschikbaar zijn voor de test:

Bubba kush autofem

Blue critical autofem

Blue amnesia XXL autofem

Amnesia XXL autofem

Cheese XXL autofem

Monsterbud XXL autofem

White widdow XXL autofem

Meer info over de soorten is terug te vinden op de website, je kan je voorkeur altijd doorgeven.

Toevallig 

Blue critical autofem en White widdow XXL autofem waren 2 van de 4 soorten die ik wou bestellen :)

Ik zou ze graag testen buiten in een kas , dus bij deze wil ik mij zeker opgeven als tester, heb nog wel een paar plaatsen vrij in de kas en mag er alleen maar AF'jes zetten ook

Mooi dat je ze eerst wil laten testen ;) vind ik top

Hoi Kiki,

Ze hebben zich al bewezen maar zoals ik al zei, je hebt meerdere mensen en meerdere meningen nodig om een goed overall beeld te krijgen.

In een kas is weer heel anders dan ergens in een potje in de achtertuin dus daar ben ik zeker benieuwd naar.

Hoi GC1

De kas staat ook nog eens heel de dag in de zon van 's morgens tot 's avonds dus is ook nog eens mee genomen

Dus ben zeker bereid om ze op deze manier te testen als jij dit zelf goed vind uiteraard? 

Maar een bestelling komt er zeker wil die 4 soortjes die mijn aandacht trekken :)

Ik kan zowel een verslag hier maken maar doe dit ook op FB waarvoor ik mag testen

testen ben ik opzich altijd wel voor in maar ik moet toch eerst deze auto ronde afmaken, staan nu al 7 auto 2 masterkush 4 kruizingen 4 duckfood...nu is dat al ietsiepietsie te druk in de tuin dus kan er niet nog even 5 bijzetten :P

maar persoonlijk zou ik voor de cheese en of bubba kush gaan :)

dan gaan die extra 5 zaden er ook niet meer toe doen he gezelligheidsroker :) en je kan het nog verspreiden ook, nu 2 en volgende maand nog eens een paar, op die manier kan je blijven oogsten ook tot het seizoen om is,voor je het weet zitten we weer in de winter en moeten we weer elek gaan gebruiken om onze voorraad op peil te houden en nu hebben we gratis licht :D

lol dat klopt ook wel weer kiki heb je gelijk in :P

maar dan zou ik eerder de kruizingen eruit gooien, die zijn reg en 1 duck die ik minder mooi vind eruit gooien en ipv die,  andere zetten... maar er nog 5 bij is echt teveel van het goede.

de kruizingen moeten er eigenlijk ook nog uit maar ik kom er maar niet aan toe om die boswandeling te maken...

en 1 duck vind ik minder mooi en heeft nog geen geslacht getoond, die zou ik ook wel kunnen missen persoonlijk... mn andere 3 ducks waarvan 1 in bloei blijven lekker bij papa, zijn veel te mooi om weg te doen :P

ik zou gewoon niets weg doen tot ze geslacht laten zien, voor hetzelfde geld zijn het allen mannen en kan je ze zeker verwijderen

maar nu 2 plantjes erbij en volgende maand nog eens, gaat er echt niet om doen ze ;)

zelf was ik van plan om er maar 2 max 3 te zetten en heb er al een pak meer staan ondertussen, op balkon staan er ook nog 2 , in de kas 2 kuipen vol met reg AF'jes, 3 van RQS AF'jes 4 van Hyseeds en een blueberry AF, dus zijn er ook al meer geworden, dus paar planten meer of minder maakt niet uit denk ik, vandaag trouwens ook nog een royal caramel erbij gezet gewoon fem :D (zonder dat ze het weten, stout van mij  :unsure: )

dus zou er gewoon voor gaan ;)

lol jij kunt dus net zo goed tellen als ik kiki...zelfde probleem had ik vorig jaar ook al toen er 12 stonden en ik echt niet snapte waar het mis was gegaan ;)

de planten die nog geen geslacht hebben getoond zijn die 4 kruizingen en 1 duckfood, die hadden zowiezo het bos in gemoeten (bij elkaar) omdat ik best wel een paar leuke zaden kon gebruiken...alleen gister al wel een man de nek om moeten draaien omdat 1 van mn ducks in bloei staat hier en die wil ik niet bevrucht hebben.

dus mocht ik iets mogen testen dan gaan zeker die 4 kruizingen en die duckfood nog deze week het bos in.

dan zou ik gaan voor mn eerdere keuze en aangezien orzel hier ook al bubba roept zou ik het dan bij de cheese houden.

ik kan niet tellen gezelligheidsroker :D blijf er maar 3 tellen :P verder lukt het niet

was ook alleen maar van plan om fems te zetten in de tuin, maar toevallig zijn die 2 kuipen met reg er ook nog in beland :) is sterker dan mezelf, vind het zo'n toffe planten om te growen dat je er moeilijk een stop op kan zetten en alles wat we nu kunnen growen is mooi mee genomen

dus maak dan maar snel een wandeling in het bos en zet ze daar ;) en een duck is een speciaal plantje dus zou zonde zijn mocht deze bevrucht raken, heb zelf ook nog duck zaden liggen f1 maar nog nooit gezet, maar vind ze wel een tof blad hebben 

we zullen het wel vernemen als we wat mogen testen of niet, zo ja hou ik zeker plaats vrij , zo nee dan gaan we nog andere soorten erbij zetten :)

we zien het wel, maar wil er zeker nog een deel bij zetten :D 3 is veel te weinig :P moeten zeker tot de eindejaarsfeesten toekomen met de voorraad, alsik terug binnen start is het wrs oktober of november, dus we moeten voldoende hebben om zo lang verder te kunnen, ben nu met laatste indoor bezig dus hebben we dat ook nog wel, maar is soms vlugger op dan je denkt

je hebt gelijk, mocht ik iets mogen testen dan maak ik die wandeling idd wel gewoon even :P

ow en hier hetzelfde kiki, wou alleen fem in de tuin en de reg was voor in het bos, maar nu ik ze eenmaal heb zijn het net mn kindjes en die laat ik ook niet graag in een bos achter :P

de duck heb ik idd voornamelijk vanwege het mooie blad, de vriendin heeft er ook 2 die ze verzorgt (ook omdat ze het zo'n schattig plantje vind :) )

en de eindejaarsfeesten moet je toch wel kunnen redden met je vooraad met wat je binnen nog krijgt en buiten nu hebt staan kiki :)

naja ik ben genoeg offtopic geweest in deze topic,ik bied me dan wel aan voor cheesexxl en hoor het wel.

ga nu weer naar het forum stuk waar je altijd lekker offtopic kunt zijn, de limbo chat :)

Blue Amnees XXL en Cheese XXL heb ik wel zin in.

Kan growen onder HPS, HPI, CFL, Tneon, LEP.

In 5 Gallon smartpot, 18L of 11L potten.

Keuze en variatie genoeg.

Voor de rest zie ik de LemonSkunk of de Cinderella 99 wel zitten.

Voor de auto's en XXL auto's heb ik liever dat ze lekker buiten gegroeid worden.

Daar zijn ze ook voor.

Binnen vertekent nog al met wat het zou moeten zijn.

Wel wat grotere potten gebruiken en een luchtig mengsel, anders komen ze niet helemaal tot hun recht.

Het minimale is ook wel 18liter maar liever groter

Komt mooi uit heb alleen nog maar 18 liters over en nog 2 plekjes in de volle grond zelfs :) en nog kuipen van 65 liter en ene van 90 liter (hopelijk groot genoeg) 

BTW maak meestal gebruik van batmix en lightmix, maar moet nog naar de GS achter aarde, dus als je mij zegt welk luchtig mengels ze het beste komen te staan kan ik dat medium mee doen, als ik uiteraard mag testen, zou het graag dan wel op tijd weten (niet om u op te jagen hoor ;) ) maar maandag of dinsdag ga ik naar de GS wat voorraad inslaan :) en zou dan handig zijn om te weten in welk medium je het liefste ziet staan

Kan zelfs nog grotere potten meebrengen ook van 25/30 liter....

Dit is wat ik tot nu toe aan vrijwilligers heb:

Kiki                           blue critical/ white widdow xxl

Gezelligheidsroker   bubba kush auto/ cheeze xxl

Orzel                        bubba kush auto

Gobru                      ????

Tune                        Blue amnesia/ cheese xxl

El plantos                monsterbud xxl

Black wolf                monsterbud XXL/ blue critical

Ik wil er per soort toch wel minimaal 2 testen om te zien of ze hetzelfde ontwikkelen bij verschillende mensen.

Even afhankelijk van wat gobru zou willen zijn de volgende soorten dan nog over:

1x blue amnesia xxl

2x amnesia xxl

1x white widdow xxl

Ik denk niet dat er nog heel veel vrijwilligers bij komen maar hoe meer vergelijkingsmateriaal des te beter de uitslag.

White widdow xxl, zie ik wel zitten , wat anders maakt ook niet uit hoor, ik ben gemakkelijk 

jammer dat ik geen amnees fan ben anders zou ik deze ook nog willen testen, kiki gaat dinsdag voorraad halen in de GS medium en extra kuipen en paar gaten in de volle grond voorbereiden 

Ik heb nog wel een plekje over op mijn guerilla voor een paar autoflowers.

er komen ook meerdere autoflowers van jullie te staan die ik al bestelt heb

groeten