• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Beste mensen,

dit is mijn eerste keer wiet kweken en ik merk aan de bladeren dat het er wat mis is met het plantje. ik heb opgezocht wat het eventueel kan zijn, maar ik kom er toch niet 100% uit.

temperatuur en vochtigheid zijn in orde.

de bladpunten zijn bruin geworden en de kartelrand van het blad heeft een lichte groene kleur. Volgens wat plaatjes lijkt het op kalium tekort maar toch geef ik de planten iedere week wat plantenvoeding met 6% K2O in de oplossing met de instructies van de verpakking.

Het is overigens een autoflower in de 2e week van flowering.

ik heb wel wat last gehad van enkele rouwmuggen, maar daarvoor heb ik gele stickers gekocht en ik zie ze eigenlijk niet echt meer terugkomen.

heeft iemand toevallig enig inzicht hierop wat het kan zijn? (zie foto's)

20181117_212147.jpg

20181117_212151.jpg

20181117_212202.jpg

20181117_212225.jpg

20181117_212234.jpg

Hoe is je pH? 

Als ze kalium tekort komt door een blokkade n.a.v. een te lage pH bijvoorbeeld, kun je wel extra geven, maar dát neemt ze dan óók niet op omdat ze te zuur staat...

GRTZ KAYA