• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
karel kweker

Wietblog actie's

Recommended Posts

Beste lezers, 

Zoals jullie misschien al hebben gezien hebben we een blog-deel bij het forum, Wietblog

Dit deel hebben we opgezet om grow-informatie gestructureerd in pagina's te kunnen weer geven, en een eigen positief geluid over cannabis te kunnen laten horen op het internet, realistische artikelen die onderbouwd zijn over de positieve werking van onze plant. 

Maar door prive omstandigheden ben ik niet instaat om elke dag zelf een artikel te schrijven, zelfs 1x in de week word het moeilijk voor mij. Het idee is gekomen om te gaan zoeken naar goede gastschrijvers dit willen we doen door leuke actie te houden. samen met sponsor van het blog Hy-seeds. 

Hun stellen voor de 3 leukste blogs elke 3 maanden zaden ter beschikking,. 

post-2-0-58678600-1401352061_thumb.jpg

Ben je creatief met woorden, of heb je een duidelijke mening, kan je een goede uitleg geven over het kweken van wiet of wil je gewoon positief nieuws brengen over onze plant op het wietblog, stuur een PM/E-mail (karel_kweker@ weedforum.eu) met een leuke blog er in. en maak dus 1x in de maand kans op leuke prijzen. 

Er zijn wel een paar regels aan deze actie, 

Je moet minimaal 18+ zijn om mee te mogen doen.

Het artikel heeft minimaal 250 en maximaal 1000 woorden. 

Artikel is voorzien van minimaal 1 illustratie

Artikel is cannabis gerelateerd.  

Gr Karel 

Mag ik de blog als Word bestand aanleveren, kan dan gewoon op me laptop aan het typen gaan!? Minder kans de tekst op eens kwijt te zijn... Zal foto's als bijlage meesturen.

Grtz

Mooie actie weeral, helaas nog geen inspiratie om iets te schrijven, eens dat terug komt zal ik eens een poging doen ;)

ik heb geen word gisteren proberen te downloaden en hele pc vol virussen bagger.

maar ik zit nog even goed na te denken over een onderwerp. het probleem zit hem daarna ook nog in hoeveel ik er van weet.

dus wie weet komt er iets maar misschien ook niets.

wolf zet het gewoon in een .txt file.

dan kan karel het zo copy paste als het goed is, en plaatje upload je gewoon in je afbeelding map hier op weedforum

en dan kan je die erbij zetten....problem solved :)

Ja ik ben zelf nu druk met veel dingen om het forum heen, 

Er zit een blog aan te komen voor het einde van de week van een gastschrijver :) voor de wedstrijd ,.hij staat al klaar in de mailbox :D

houd het even in de gaten mensen, morgen of zeker deze week zal de blog van blackwolf verschijnen !!!

er zal nog een poll komen wat ik begreep dat mensen kunnen stemmen welke het beste was.

maar zeker niet stemmen als je niet van iedereen de blog gelezen hebt

ben zeer benieuwt naar de volgende inzending dus allemaal even lezen mensen, het kost je maar 5 minuten 

Leuk idee weer :)

Ik ben benieuwd naar de inzendingen.

Zelf heb ik nog niet veel om te schrijven, maar misschien wel in de nabije toekomst ;)

lol ik heb verhalen voor bergen blogs als het moet ganja, maar we houden het wel eerlijk dus ik heb er maar 1 even gestuurd en dan zie ik wel hoe goed de mensen het vinden, mocht ik winnen stuur ik er nog wel 1 in die dan vervolgens voor de lol is en die niet opgegeven wordt voor de blog wedstrijd :P

Misschien dat ik eens kijk of ik een stuk over bongs, rigs, ty nails etc ga maken