• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
karel kweker

Wietblog actie's

Recommended Posts

ik vraag mij af wat mensen er van vinden en wat anders moet zo dat ik er van kan leren.

Dat zal je altijd hebben wolf,. ik ben ook geen schrijver, en ik doe ook maar iets,. ;) .. ik hoop dat mensen het leuk vinden en informatief. maar tja het is altijd maar de vraag,. 

sommige onderwerpen spreken ook meer aan als andere,. waar het aan ligt ik heb geen idee,. 

Vandaag zelf ook maar een blogje geschreven,. niet voor de wedstrijd natuurlijk ;)

ik hoop gewoon dat mensen zo iets hebben van heey dat wist ik niet haha want ik zou niet weten wat voor blog ik kan schrijven waar mensen hier nog van opkijken heey dat wist ik niet.

ik heb je blog gelezen en snap je vraag ook.  zal tof zijn als we antwoord krijgen.

Leuk gedaan hoor wolf vind het vooral goed dat je laat weten hoe je het bio kan aanpakken.

Door het uitzetten van natuurlijke vij handen ik ben zelf namelijk ook geen voorstander van vergif spuiten.

greetz b

voor iedereen die een blog gaat maken succes het is erg leuk om je stukje terug te lezen.

nee van mijn vader mag ik geen zaden meer winnen haha heb er al teveel LOL.

maar er komt nog wel een blog niet deze maand,

ja maar zaden 5 jaar in de koeling houden tot ik uit huis ben haha.

maar doe wel zo nu en dan mee aan dingen gewoon om dat ik het leuk vind.

Ik heb zaden liggen die veelouder zijn, en het waarschijnlijk nog gewoon doen

(Zijn van me pa geweest toen die afentoe buiten nog wat deed)

Dan ben ik zeer benieuwd wat dit voor soortje is gw zijn het al hele oude zaden?

zou leuk zijn als je er eens wat probeert volgend jaar buiten