• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Poll voor de wietblog van juni

Poll wieblog juni  

16 members have voted

1. 1. Welke blog vond jij het leukste om te lezen?

• Schooljeugd anno 2014
      12
    • Blackwolf over trips
      1
    • Royal Queen Seeds , Bubble Kush
      3

Recommended Posts

Beste lezers, 

Hierbij een poll om de winnaar van de blogactie te selecteren. 

Normaal zou ik uit de inzendingen de 5 beste selecteren voor een poll, maar helaas waren er dit keer maar 3 inzendingen. 

Ik verwacht dat het even de tijd nodig heeft voor de actie bij iedereen bekend is. 

Hieronder heb ik de blogs nog een keertje aanklikbaar opgesomd, mocht je ze nog willen door lezen voor je gaat stemmen, hoef je per blog alleen maar aan te klikken. 

Schooljeugd anno 2014 (Gezelligheidsroker)

Blackwolf over trips (Blackwolf)

Royal Queen Seeds, Bubble Kush (Orzel)

Dus help me een beslissing te maken wie de nr 1, 2 of 3 is geworden. :) ,.. 

En als je deze maand zelf mee wil doen kan dat natuurlijk ook , kijk dan in de topic wietblog actie

Ik zal de poll op 15e van deze maand sluiten, dan zullen de winnaars aan de hand van de stemming duidelijk moeten zijn.. :)

Gr Karel 

gezelligheids roker heeft mijn stem .

ik begrijp je bezorgdheid hierin .

of je daardoor een slechte ouder bent dat is uitgesloten .

een slechte ouder die geeft geen ene moer om ze kid en laat ze gewoon doen .

je gaat in elk geval iets gezonder geven dan het gene dat ze op straat kopen via via .

daar kan glas zand haarlak of god weet het op gespoten worden .

dat de overheid die gasten maar oppakt en de shops met rust laten .

Ik vond ze allemaal leuk om te lezen, maar ik ga ook voor GHR, om dezelfde redenen als John

beide dank voor het begrip, in mijn tijd was dit nog geen 'hot issue' maar tegenwoordig is er meer rommel dan rookwaar....en daar wil ik niet alleen mn dochter maar iedereen voor behoeden voor zover dat mogelijk is :)

mijn stem gaat ook naar ghr vond het erg leuk om te lezen.

ik denk er precies hetzelfde over geef je groot gelijk.

vond alles erg leuk om te lezen hoor:D

En ook hier een stem voor GHR ondanks dat ze allemaal leuk waren om te lezen.

Als vader kan ik me precies in het verhaal vinden. Heel leuk stukje tekst. Voor mij een winner ;)

Heb ook gestemd voor GHR.Heb kinderen gezien die op klaarlichte dag een portie paddo's naar binnen zaten werken, alsof ze een biertje aan het drinken waren.

Heb ook gestemd voor GHR. 

Ook omdat ik het met je eens ben. Ik zou het ook gewoon tegen me kind vertellen van als je het wilt dan kom je maar bij mij.

Want zeg nou eerlijk, als je gaat vertellen dat slecht is dat ze het niet mag doen heb je toch de grooste kans dat ze het wel zou doen, en for sure rootzooi zou roken.

yea heb 1 stem yes  :D  B)

( wat een saaie koeien heb je daar gobru)

zou zeggen rook er een :D

idd wolf, en iedereen die op mij gestemd heeft reuze bedankt uiteraard :)

ik ben benieuwt wat jij en orzel voor een zaden gekozen hebben, of gaan kiezen..laat het even weten iig ! :)

ik heb mijn keuze gemaakt ondertussen, het worden verschillende zaden namelijk..

5 x Powerkush (fem)

3 x nlx (auto)

2 x Mazaar (auto)

de auto's zullen dit jaar nog hier komen te staan, de powerkush zal een ander goed onderkomen krijgen :D

ook heb ik gezegt dat mocht ik winnen ik nog wel een keer een blog in stuur zonder dat die meedoet voor de wedstrijd, deze belofte ga ik uiteraard ook zeker nakomen alleen moet ik wel weer even denken over een onderwerp wat ik leuk vind om te vertellen en mensen leuk vinden om te lezen enzo he... en uiteraard moet ik wel even de tijd er voor vinden maar beloofd is beloofd en komen zal hij er zeker..... nogmaals iedereen die de moeite heeft genomen om de verhalen te lezen en te stemmen op wie dan ook hartelijk dank hiervoor en het is zeker gewaardeerd !

Bij deze doe ik de topic opslot,

Gestemd kan er dus niet meer worden, uitslag lijkt me duidelijk,.

Als de winnaars mij de gegevens willen pm-en , dan geef ik het weer door ;)

Voor de mensen die me al hebben door gegeven, is dat natuurlijk niet meer nodig ;)

Gr Karel 

Guest
This topic is now closed to further replies.