• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Gobru

Paddo's veranderen persoonlijkheid

Recommended Posts

Paddo's veranderen persoonlijkheid
AMSTERDAM - Gebruik van psilocybine, de werkzame stof in 'paddo's', kan een langdurig effect hebben op iemands persoonlijkheid. Sommige deelnemers aan een experiment van de Amerikaanse John Hopkins University waren tenminste zestien maanden lang opener dan voorheen.
m1gz4ffapbus.jpgFoto:  ANP

De wetenschappers publiceerden hun bevindingen online in het tijdschriftPsychopharmacologie. Het onderzoek is opmerkelijk omdat iemands persoonlijkheid normaal gesproken nauwelijks meer verandert als hij de dertig gepasseerd is. Geen enkele studie zou dit soort langdurige persoonlijkheidsveranderingen eerder hebben aangetoond.

Aan de studie deden 52 mensen mee. Na afloop van het experiment vulden de deelnemers een vragenlijst met stellingen in. Openheid werd bijvoorbeeld gemeten door te bepalen of iemand vond dat hij een levendige fantasie had, en of hij veel verschillende emoties en gevoelens ervaarde.

Mystieke ervaring

De toegenomen openheid werd alleen gevonden bij de dertig personen die een mystieke ervaring hadden na het nemen van de drug. Dit zijn volgens de wetenschappers vooral gevoelens van vrede, vreugde, eenheid en onderlinge verbondenheid met alle mensen en dingen. Een controlegroep die geen psilocybine nam, ontbrak in dit onderzoek.

In het algemeen wordt openheid gezien als een van de vijf grote factoren van iemand persoonlijkheid. Daarnaast werden ook extravertheid, emotionele stabiliteit, meegaandheid en zorgvuldigheid gemeten. Maar op deze factoren vonden de onderzoekers geen significante effecten.

Depressie

Uit ander onderzoek blijkt dat psilocybine zowel angst als depressie kunnen verminderen. Deze studie geeft aan dat ook bij gezonde personen veranderingen kunnen optreden.

De wetenschappers waarschuwen echter om deze studie thuis niet te herhalen, omdat een derde van de deelnemers er in eerste instantie angstig van werd. In Nederland is de verkoop en het bezit van paddo's sinds 1 december 2008 verboden.

http://www.nu.nl/wetenschap/2632538/paddos-veranderen-persoonlijkheid.html

maar is ow zo plezant hihihi

als je dat in groep eet en dan in een bos gaat rond lopen in het donker

super !

Ieder z'n ding maar No Way dat ivergeten me systeem gooi.

2x gedaan jaren geleden en zo slecht bevallen dat ik da nooit weer doe bah.

Alleen die smaak al. en niet te vergeten wat een trip..dacht dat de wereld verging. Bij een maatje van mij kwamen de hoorns uit zn kop viur overal. Etc.. heel leuk.....Not!

Eet maar een verse waar t sap nog uit komt blegh...

Zal best een medische waarde hebbrn maar voor mij niet

inderdaad, ik heb nog nooit wat gezien , ja vroeger met een echte lsd trip, dat was mij ook beetje te veel van het goede

Kan je ook beter niet doen, sommige denken dat ze kunnen vliegen....ik kende 2 gasten die dat ook dachten...helaas was het splut op de beton :(

lsd speed coke mdma etc....allemaal geprobeert en niks is me bevallen, rotzooi is het

maar met paddo's heb ik persoonlijk goede ervaringen, vrolijk ipv angstig en idd zoals gw zegt mooie kleuren

maar ieder persoon reageerd anders op dingen uiteraard :)

Ik heb eens gehad dat ik constant dacht bij mezelf: wat the fuck ligt die allemaal te lullen.. klopt toch geen ene reet van.. Ben jij Mongools? Geloof ge uzelf?

Eigenlijk gewoon doorkijken door de mensen wat ze zeggen..

Dat tripje heeft toch 3 maanden geduurd haha

Voor de rest is alles weer normaal gekomen (denkik)

Dankjewel Karel voor jou bezorgdheid .

Maar ik heb al een paddestoel-excursie gedaan , dágen op Internet gelezen en gelezen , ik vraag hier nogmaals naar ervaringen , én ik heb al 3 keer een beetje geproefd/geprobeerd.  Nou het smaakt naar hostie , en omdat ik micro-gedoseerd had , heb ik het zonder veel ervan te merken overleeft. :D

Ik ben echt héél voorzichtig. 

;)

Dankjewel Boswandeling , lief complimentje van jou voor mij ......♥

Terwijl het ook nog een heel leuk verhaal is als je leest dat de Kerstman eigenlijk een sjamaan uit Lapland is.

Die gaan in een rode mantel afgezet met wit bont vliegenzwammen zoeken.

Bij thuiskomst is de deur van hun yurt/tent soms dicht-gesneeuwd , waardoor ze door het rookkanaal (schoorsteen) naar binnen gaan.

De paddos worden in een sok gestopt en aan de schouw bij het vuur gehangen om te drogen.

Na het nuttigen van de zwammen , kreeg de sjamaan rode blosjes op zijn wangen , en zag hallucinaties/vliegende rendieren enzo .......

Het verbaast me dat er geen ervaringsverhalen verteld worden hier .

In mijn dorpje wonen meer dan 2500 mensen , en deze vliegenzwammen die ik gevonden heb , stonden gewóón naast de glasbak midden int dorp , niemand die ze hebben wou ......allemaal brave burgers. :P

;)

• Like 2