• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
El Plantos

Metaaldetector topic!

Recommended Posts

Nieuwe hobby :)

Erg leuk, op zoek naar die mysterieuze en spannende vondst, elke goede piep is weer spannend...

Benieuwd welke forummers nog meer "piepen"? Weet dat er een paar zijn, maar misschien zelfs wel meer.... En waar zoeken jullie mee??

Mini meet houden, ergens soort mini zoekdag/weekend houden?!??? Lijkt me fantastisch gezellig, met dikke toeter op lip zoeken ;)

Mijn speeltje:

post-709-0-16877300-1407967588_thumb.jpe

• Like 1

Heb je zelf ook een detector dan?

nee, maar heb het altijd wel leuk v\gevonden. het idee. Ik woon in flevoland: hier vinden ze veel scheeps onderdelen.. Als ik weer is geld over heb is het wel een investering waard iig. het headset op lopen doe ik toch al, kan net zo goed een pieper aan vast zetten.

Hee kerel , wat leuk tot je er ook een gekocht hebt .

Moeten eens samen gaan zoeken , Ganja-D ook mee als die zin heeft..  Nadeel is de afstand tussen ons :P

Als we het in een weekend plannen ben ik graag bereid om richting jullie te komen, of we zouden ergens halverwege kunnen afspreken!!?

Wel een tof idee een; soort mini blow/ detect meeting :)

Laten we datum en locatie aub enkel in PB bespreken zodat het ook iets exclusief van weedforum blijft en we niet daar komen en er staat nog 200 man...

Ik wordt nu al helemaal enthousiast van het idee, en hoop dat we snel eens meeten, gezellig!

Nog niks spannends gevonden op een musket kogel na Gobru, moet speeltje nog leren kennen, instellingen vooral, en de piepen leren herkennen.... Op een dag (instellingen stonden vast ook helemaal fout) was ik de treklippen en bierdoppen verzamelaar van noord holland ;) Ach fietsen moet je ook leren denken we maar...

Heb ook nog niet op veelbelovende locaties gezocht...

Blowend zoekmaatje hier uit de buurt zou ook chill zijn, lekker met toeter op lip en thermoskan hete koffie over de velden en door de bossen :) Dus piepers, maakt u bekend ;)

Grtz

Leuk leuk, wilde dr ook een. Even spare voor n goeie heb al paar keer gemetaaldetectord xD leuk om je dag mee vol te krijgen. Wil n keer in Polen dit gaan doen schijnen nog veel dingen van ww2 te liggen :):):)

Treklippen enz blijf je toch graven , beter 10 x teveel graven dan 1 dikke relic laten liggen ! ;)

Heb zelf helaas geen auto , maar vind het wel een gezellig idee kerel leuk :) !

Zeker prive houden idd :P

en plantos al veel oude spijkers gevonden :D

ik wou er samen met mijn oom een kopen maar die dingen zijn nog al prijzig dus vandaar dat ik er geen een heb.

helaas vind het erg jammer.

Heee mannen :)

Leuk ideetje om er een topic over te openen.

Ik wil zeker in een weekend eens een meetinkje plannen ervoor hoor en dan ergens halverwege afspreken inderdaad.

Lijkt me een top idee. 

Dan kom ik samen met ganjaman1 :D

Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan vinden van wat vondsten, ik zoek zelf ook pas een jaar nu ofzo en ben vaak met ganjaman1 gaan zoeken bij ons in de buurt en een paar keer wat verder weg.

Hoor graag of er meer animo is, altijd leuk met een toeter op de lip samen piepen :D

Grtzz

• Like 1

Blij te lezen dat er animo voor het idee is, zie ons al ergens piepen met een Sjaak op de lip ;)

Misschien eens voor een gebruikte detector kijken Wolf...

Had het artikel ergens gelezen Gobru, droom van elke zoeker!! :)

een goede locatie, waar misschien bekent is dat er metaal (van oud) ligt, wat dan ook nog ergens bereikbaar is voor velen,,,,
idee'tjes?
heb zelf ook geen pieper, maar toch. Leuk om de animo te zien :)

Waar bekend is , zijn veeeeeeele zoekers ons voor geweest ;)

Beter gewoon een dagje met een paar man zoeken , hoeft niet groot te zijn.

• Like 1

Precies, hier polsen we of er animo is en of er nog meer derecrorfreaks zijn hier... Toch al 3 met een detector hier op het forum :)

moet speeltje nog leren kennen, instellingen vooral, en de piepen leren herkennen.... Op een dag (instellingen stonden vast ook helemaal fout) was ik de treklippen en bierdoppen verzamelaar van noord holland ;)

LMAO :D

Hier in de buurt zijn jaren geleden een hoop gouden en zilveren munten gevonden uit de Romeinse tijd 

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m837754014-z-g-a-n-metaaldetector-garrett-ace-250-slechts-1x-gebruikt.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Merk zegt mij niks Orzel, ik zou dan eerder voor een goedkoop model van Tesoro gaan of de Garret ace 250.

Koop je stuk je zekerheid mee...