• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
El Plantos

Metaaldetector topic!

Recommended Posts

Ijmuiden os verboden te zoeken heren. Alles kan natuurlijk maar ik heb zelf al 140€ boete gehad voor het zoeken in ijmuiden. En volgende keer als ze me weer pakken nemen ze al me spullen af is me beloofd.

Duitsland en frankrijk zijn ook landen waar je moet uitkijken. Vroegere gebieden waar gevochten is in ww2 is no go area

Of in de Belgische Westhoek....kom je nog wel een obus of 1000 tegen in de velden   :)

daar moet je haast niet meer voor naar west vlaanderen tune

sintjansmolenbeek is goed opweg

en ,

nog even en die dingen vind je zo ongeveer 1 km van jou thuis af denk dat je wel weet welke wijk ik bedoel whaha

Hahaha dat is mijn eerste detector geweest de eurotek pro en die heb ik heel snel weggedaan.

leuk beginnersding als je niet zo op de geluiden let :P

Vraag maar eens aan gobru hoe dat ding klonk whahaha alsof je met een verkrachtte eend aan het rondlopen was.

Maar zeker geen slechte detector ghr.

voor mee te beginnen is die echt wel goed hoor :)

Je vind er zat mee, je moet alleen tegen de vervelende geluiden kunnen en daar kon ik helaas niet mee omgaan :D

De eurotek pro heeft er een pinpointer op zitten. Dat is het enige verschil ten opzichte van de gewone versie.

zeker een leuk beginnersding !!

Leuk mannen ik ga morgen definitief een poll erop gooien.

nu slapen morgen weer vroeg uit de veren.

adiosss greetZz

ik vond hem als een zinkende walvis klinken..vind het wel een mooi stokje. vooral het ijzer programma..ik had er een met 11 dd coil. en dat werkte .goed ik ben ook een nummer/geluid loper.

Nice maar s n keer naar toe gaan voor wat fotos ww2 zeer geintereseerd

ja het is leuk hier. een hele bunker route. en in de meeste kan je nog in..zaklamp mee. en er is nog een museum.. goed dit is kustverdediging. er is hier ook nog een intakte tankval. met tientallen bunkers etc. bij interesse kan ik je een locatie geven. waar je Duitse bunkerkunst op de muren kan vinden...

Ijmuiden os verboden te zoeken heren. Alles kan natuurlijk maar ik heb zelf al 140€ boete gehad voor het zoeken in ijmuiden. En volgende keer als ze me weer pakken nemen ze al me spullen af is me beloofd.

op het strand, parkjes, speeltuintjes kan je wel zoeken.zonder moeilijkheden.het duingebied en heerenduinbos. is idd not done.

Kan je ergens nagaan waar het verboden is om in bepaalde gebieden te zoeken?

Ik zou als een kip zonder kop erop uit trekken maar idd lijkt me logisch dat er bepaalde plaatsen niet mag gezocht worden...om welke reden dan ook.

Kan je ergens nagaan waar het verboden is om in bepaalde gebieden te zoeken?

Ik zou als een kip zonder kop erop uit trekken maar idd lijkt me logisch dat er bepaalde plaatsen niet mag gezocht worden...om welke reden dan ook.

Yep, geoportaal Vlaanderen (maar dat is enkel voor Vlaanderen, Wallonie is alles verboden, Frankrijk in principe ook  :mellow: , Nederland ken ik niets van)

https://geo.onroerenderfgoed.be/#zoom=9&lat=6639473.15&lon=462444.02

voorbeeld = Velzeke

Greetings

post-1815-0-53700500-1475082246_thumb.pn

• Like 1

Het gemeentehuis kan deze apv info geven.

Meestal kan je ook info vinden op gemeente website.

Een mooie aanvulling is www.kaart.cc

Op deze site kan je oude kaarten oproepen en vergelijken met b.v. je huis/omgeving vandaag de dag.

Kaart.cc gebruik ik ook vaak, maar het liefs blader ik door mijn historische atlassen. Toch fijn het op papier voor je te zien. Deze zijn er van elke provincie. Ik heb Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel :) Echt een aanrader...