• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
El Plantos

Metaaldetector topic!

Recommended Posts

Kwam die toevalig tegen, ga nog even verder kijken.

dees nog gevonden klik wil geen dure kopen onder de 100 t liefst heb dat alleen te besteden.

Wil ook nog een walkera qr x350 Pro kopen :)

Ook die ken ik niet, wie weet werkt het goed, maar kan ook troep zijn...

Even wachten wat de andere kenners hier zeggen...

Winkel redelijk in de buurt gevonden deze week eens kijken naar die ground force detector.
goeie reviews van gelezen. :)

Orzel: Weet niet hoe rekbaar je budget is maar voor €170,00 staat nette gebruikte Garret Ace 250 te koop op Pieppiep.nl

Succes!

Waarschijnlijk word t gewijzigt en staat er iets wat belangrijker is op de planning.

Maar de metaal detector komt dr nog wel hoor als t niet nu binnenkort is is t wel later, en dan de qaudcopter en nog andere dingen xD xD vervroegt verjaardags lijst + sinterklaas verlanglijstje  xD ehehehehe

Electisch, benzine is dr nog niet of wel ? zo ja dan zijn dat die van 4000 euro :o mij te duur, geld groeit niet op mn rug helaas :(

Van de walkera gaat de accu 25 min mee dus dat is al beter als de andere voorgangers en merken. :)

Walkera QR350 Pro of de DIJ Phantom 2 ( met camera ) maar bij veel reviews kwam de walkera toch beter uit dus zal dat ook mn keuze worden denk ik.

Een even goed sparen en dan kan ik alles in een keer kopen xD

Maar de detector komt dr wel hoor ;)

Nee niet oud, kinderring.

Hebben we al zin in een zoekweekend?!?? ;)

Zou graag eens met wat blowende makers die kant op komen...

Hoop ik ook Gobru, maar ik woon niet in Limburg, dus kan ik vanuit hier weinig regelen...

Voor de vervolg editie hier in drenthe stel ik mezelf gelijk beschikbaar als organisator....

Zou mooi zijn als we dit jaar nog kunnen zoeken, dan regel ik editie 2 in vroege voorjaar 2015.

Dus mannen, wie oh wie neemt het voortouw?! ;)

Tof Gobru!! En dat je wel ff langskomt daar ging ik al helemaal van uit ;)

Klopt Orzel, kan het maïs wel van het land kijken....