• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
axo85

Project Sativa

Recommended Posts

Al een hele poos over na aant denke sommige wisten t al andere weer niet.

Het groeihok word ook een beetje voor de moeders. Ik loop al zolang ik bezig ben met dat idee om zelf voorzienend en voornamelijk met schone producten bezig te zijn.

Al moet ik me wel nog heel erg verdiepen dus de zaden van de killerbee honey worden mijn eerste testrondes waarvoor ik je trouwens nog voor wou bedanken ;)

In de vorm van mannetjes spotten VS vrouwtjes zo leer ik snel wat bij en de rest krijgt daardoor weer de info vanuit een nieuw topic dr bij.

Ok super cool Axo, Mocht je nog meer zaden nodig zijn, let me know. ;)

http://www.nomercyseeds.eu/royal-queen.htm

dit zijn ze trouwens, niet de killer bee honey.

Ja zelfvoorzienend zijn met stekken is ook mijn droom uiteindelijk. Maar het vanaf zaad kweken heeft me een boel geleerd, en met stekken is een hele ander tak van sport, moet me daar straks ook nog eens goed in gaan verdiepen.

Heel veel succes gewenst in ieder geval!

Ik ga straks een lekkere Jamnesia draaien, kijk er nu al naar uit!  :)

Oeps [emoji14] weet niet hoe ik daar weer op kom NMS verslaafd denk ik LOL

Een zaadkweek is ook interessant al geloof ik daar wel in met de natuur het selecteren is een ander verhaal natuurlijk.

Wat ik wel eens wel proberen is een gedeelte bestuiven maar das voor later.

Ook ben ik dr heilig van overtuigd dat een echte selectie maken jaren duurt en zolang dr geen legalisering is zal dit niet de nieuwe tak van mijn hobby kunnen worden.

Maar eerst eens leren selecteren tussen man en vrouw daar weer stekken van leren trekken en een moeder verzorgen.

Dit is voor mij nog hogere wiskunde hahah maar wel intressant als dat in de loop van tijd via jullie te lezen en volgen is .. hoe dat precies in zn werk gaat

Goed zo lok Gobru maar richting meeting! ;)  Ik neem ook wat lekkers mee maat, kom maar uit het zuiden weg :P Mag best voor een keertje ;)

Helaas wilde mijn rug weer eens niet mee werken pffff

kumt waal good Axo ver zulle os nog waal es goan zeen ;)

Det kump zeker good ;)

Even een spammertje tussendoor van de jonkies die nog int kastje staan dezelfde opstelling maar dan met 3 xtra og-kush en 3 ak47 autofem ertussen ingepropt [emoji14] [emoji14] [emoji14]

1fb8a6c6606becfd0a1f61cb6dd1149e.jpg

Ik denk dat het te vol word dus hoop dat de autoflowers snel klaar zijn en niet van die neppers zijn.

Heb genoeg problemen gehad met ze dus nu maar eens het kastje in en gaan knallen.

Is het niet word dit toch wel mijn masterpiece in z'n klein bakje. Waarmee ik dan nu ook eindelijk een naam heb gevonden voor het nieuwe topic:

Satindiralis een combi van vaanalles :D

Dat zal zeker goed komen ik weet heel goed wat dr instaat en t zijn één voor één toppers.

Op de Ak's na die moeten zich helemaal opnieuw bewijzen [emoji14]

Even met Karel later overleggen of het volgende topic hier mag blijven staan omdat meer als de helft jou zaden zijn ;)

Hoi Axo , ik ben eens benieuwd hoe jij de wiet geworden vind.

Ikzelf was opzoek naar nieuw zaad , en klik bovenaan de site van het forum Hy-seeds aan.

Hier kost een zaadje maar €3-.....

Ik ga me van hun de Amnees with widdow halen.

Jaaaa , halen , weet je waar dat bedrijf zit....in Gebrook ( Hoensbroek voor de Nederlanders onder ons )!!

Over Internet bestel ik niet graag , maar je kan ook gewoon naar hun winkel , dus.....

Nu heb ik jou hele verslag ( nog eens ) doorgelezen , en ik vind ze prachtig uitzien , maar mijn vraag is ; zijn ze lekker ??

;)

Weer lekkere sativa's [emoji4]

Laat ze maar uitgroeien tot flinke bomen, zet ik mijn ligstoel al klaar met een waterpijp er naast [emoji4]