• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   03-12-17

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
grinder

Salvia dinivorum ?¿

Recommended Posts

Als er een hoekje is voor paddo s waarom niet voor salvia?

Wat zijn jullie ervaringen met salvia

Roken of kweken

Ik zal starten

Ik had eens die 5x geprobeert alleen en kwas helemaal weg

En ook eens met vrienden... En helemaal niets van effect :D

Best wel interessante plant

Je kunt dat gewoon als kamerplant houden en makkelijk een extract van de bladeren maken .

Ik heb de 20x wel is gehad in zon houten pijpje voor salvia te roken.. ik moes me toch een partij lachen van die shit ik bleef wel 3 minuten ofzo lachen wat een gek spul is dat..

Het is wel lang geleden dat ik het heb gedaan denk een jaartje of 6

Gr pret

• Like 1

Als er een hoekje is voor paddo s waarom niet voor salvia?

is toch goed waar het nu staat 

sneller dan dat je een portie van een sanpedro cactus kan halen. :)

ik geloof dat je van de salvia plant meerdere keren per jaar een portie kan weg knippen 

het is een plant die graag nat staat en in de winter binnen moet 

maar heb zelf net iets meer als een jaar en heb hem voor de sier 

ze groeien in de zomer en kan echt behoorlijk groot worden :)

Das al een jaartje of 10 gelede weet nog dat de smartshop van remunj dat spul had liggen of dat nog steeds zo is weet ik niet.

Persoonlijk houd ik t liever op me wietje sinds ik een bad trip heb gehad (dan wel met teveel paddo's) neem ik dit risico niet meer.

Om het plantje opzichte te kweken lijkt me weer een nieuwe ervaring.

Even off topic maar als jullie toch al van maffe plantjes houden heb ik nog een site waar ik later de paradijsvogel bloem vandaan wil halen.

Ze hebben dr zelfs de clitoria :P

http://home.kpn.nl/r.mveloo/plantenlijst_en_zaden.htm

Veel plezier in de wondere wereld van de natuur staan genoeg gekke maar mooie dingen bij.

Ik heb het 3 keer gerookt. 2 keer vet lache en de derde keer was een 20x of meer extract en die ging wel zo verkeerd. Het leek of mijn zicht veld gesplitst werd van links naar rechts in mijn salvia pijp gezogen en dacht daarna dat iedereen en alles al dood is dat het in leven zijn de grootste menselijke leugen is waar iedereen in geloofd. Dat alles pas begint wanneer je dood bent. Of wanneer je inziet dat leven niet bestaan heeft. Dat het geloof in God niet bedoeld is om te geloven maar een link is om te vertellen tegen de mensheid dat de dood niet bestaat. Dat ieder persoon een eigen God is.

Allemaal te raar. De trip duurde ook zooo lang. Terwijl ik wist dat het meestal snel uitwerkt. Ben maar naar bed gegaan waar het ook niet beter werd.

Heb het nog liggen. 1 keer gebruikt. Raak het nooit meer aan. Mij te heftig geweest. Haha

• Like 1

Ik heb laatst salvia divinorum 30 x extract gerookt!

Dit kwam van een webshop uit nl, had nog geen eerder ervaring met Salvia

maar wel met andere psychedelica en drugs, zoals bijvoorbeeld truffels en ketamine.

Kreeg 1 gram salvia binnen,

en zou dit gaan gebruiken met 3 vrienden!

Op een weegschaaltje voor 2 van ons 0.1 gram afgewogen 

en de ander moest de rest overtreffen en nam 0,16 gram.

We hebben het gerookt in een bong, en dit is erg aan te raden!

Kan me weinig herinneren van de smaak maar het was lekker zacht op de keel.

Ik ging als eerste en nam een lange diepe hijs en hield dit zo lang mogelijk in,

vrijwel direct na het uitblazen voelde ik een rush opkomen en kon nog net de bank bereiken.

Toen ik ging zitten keek ik denk ik nog 5 sec om me heen, en was daarna weg in een diepe waas.

De muziek was erg beïnvloedend en dit nam me mee in een zwarte ruimte, ik zag me zelf als

allemaal aangeplakte blaadjes van een boek en dit werd uitgetrokken als een soort accordeon,

zo ging ik heen en weer en zag me helemaal uitrekken als blaadjes en weer terug schieten. 

Moet ondertussen van alles geroepen hebben, maar daar heb ik niks van mee gekregen!

Toen ik na ongeveer 15 min weer bij kwam had ik geen idee hoe lang dit geduurd had,

was tijds besef volledig kwijt. De na effecten hebben nog ongeveer 1,5 uur geduurd 

dit was een erg apart gevoel wat ik niet echt kan beschrijven. 

Daarna ging de 2de met 0,16 gram en nam een diep hijs en kon de bank niet bereiken en 

belande op de grond. Vanaf hier lag hij wat te schreeuwen en te woelen op de grond

en hij weet er niks meer van! Was na de tijd ook tijdsbesef kwijt en wist niet datie salvia had gerookt.

De derde had dezelfde dosis als mij en droomde ook weg op de bank,

zijn beschrijving wat ik nog weet was dat hij het erg raar vond,

en niet goed kon beschrijven.

Ik wil het binnen kort nog wel een keer proberen,

maar zal dan 0,05 gram aanhouden en kijken wat dit voor effect oplevert!

Tramp

Ik weet niet of dit hier mag maar ik had de 30 x extract van

avalonmagicplants heeft veel mooi spul! En die 30 x extract ging echt als de neten

misschien die een keer proberen te roken via een bong, en zo lang mogelijk inhouden :P

Er zijn ook een tal mensen die beweren dat het x zoveel extract vooral een marketing truc is

dat ze soms even vaag zijn van een 10 x dan van een 60 x! Ook voor 60 x moet je volgens mij

een grotere hoeveelheid van het planten materiaal in 1 x nemen, maar hoe het precies zit weet ik niet!

Ik heb wel wat ervaring met dit misterieuze kruid:

Eerst een paar tips/waarschuwingen:

Gebruik het nooit als je niet lekker in je vel zit of angstig bent voor hallucinaties.

Zorg dat er altijd een sitter is die nuchter blijft in het geval dat.

Zet de bel en je telefoon uit zodat je geen onverwachts bezoek krijgt of gebeld wordt.

Na het inhaleren zsm de pijp doorgeven, je kan niks meer vast houden als je eenmaal wegbent.

Rook het niet in een joint, het effect is dan anders als via een waterpijp.

Neem een haal uit de waterpijp, zo veel als je kan, blaas de helft uit, adem diep in, weer de helft uitblazen etc etc.

Zorg dat er iemand klaar staat om de pijp over te nemen dus.

De trip is kort maar super heftig, mocht het je niet lekker zitten, wees gerust met een kwartier is alles weer normaal.

Tripverslag:

Het is al een tijd geleden dus weet niet meer hoe veel extract het was, maar we rookten het via de waterpijp.

Toen eigenlijk niemand als eerst wilde heb ik me opgeofferd, ik ben niet zo bang om te trippen dus hop een grote haal.

Ik blies de helft van de rook uit en nam weer een grote haal lucht, weer de helft uitblazen, en weer in ademen.

Opeens voelde ik iets trekkends, alsof het vel van mijn huid af vloog ( zoals in de mummy film).

Daarna was er een grote flits en zag ik mezelf op de bank zitten, terwijl ik dat besef, flits en ik zit in een matrix achtige wereld.

Alles gaat heel snel en het lijkt alsof ik van de ene dimensie naar de andere getrokken wordt.

Op een gegeven ogenblik lijk ik in een 2d wereld te belanden, alles is plat.

De kleuren zijn waanzinnig, en alles zoeft voorbij alsof de korte trip je zoveel mogelijk wil laten zien.

Daarna begint alles langzaam terug te keren, ik zie mezelf in een kleurige kamer op de bank zitten.

Langzaam komt mijn eigen ik dichterbij, en lijkt het alsof ik weer in mezelf kruip.

En dan opeens besef je dat je weer back on earth bent, en kan het nadenken beginnen.

Heftig erg heftig was mijn conclusie!

• Like 1

Ha, ik heb zowel een Paradijsvogelplant als de zaden ervan.

Plant heb ik gekocht en zaden nog niet geprobeerd al schijnen het heeeeeeel moeilijke kiemers te zijn.

Salvia wil ik wel eens proberen zei het wel om medische grond.

Af en toe een salvia of paddo trip zou preventief werken bij Suicide Headache oftewel clusterhoofdpijn.

Heb ik gelukkig zelden last van, migraine iets vaker en af en toe een tripje zou daar heel goed tegen werken.

En ff vermelden. En ook bij voorkeur regelmatig vermelden al had Casto het ook al meegegeven.

TRIPPEN DOE JE NOOIT ALLEEN!!!!!

Je doet het op een safe plek, in een happy omgeving (leuke sfeer, muziek, cartoons) en ook als je happy gedachten hebt (tripje doen om dat je oma net dood is = NOGO).

Voorzie ook dat niet meer moet rijden en zorg op zen minst voor 1 nuchter persoon die de boel in de gaten houdt.

Bezin eer ge begint

Idd snipey,

Ik lees wel eens mensen die in het bos een tripje doen en dat is voor mij echt een nogo!

Die paradijsvogelplant ga ik een googlen ;)

Google Strelitzia ;)

En ik heb geen probleem mee in een bos, op het strand or whatever als het maar een happy sfeer is.

Snachts in een freaky bos is idd een nogo, maar een happy walk in the Woods met safetyguard erbij, bloempjes leuke konijntjes en een intens gesprek met Bugs Bunny over die ouwe Elmer Fudd waarom niet.

Aan de rand van een ravijn ook al is er een babysitter bij is toch ook niet echt aan te raden.

Ik bedoel maar, schat het ff in, 15 man die gelijk een hijs zetten en maar 1 safety zou ook wel eens fout kunnen gaan.

Heb je een foto van de paradijsvogelplant ik heb altijd begrepen dat t van die joekels worden.

Daar moet eerst maar eens een mooie grote serre voor komen ;)

Haha, serre is nog lang niet van toepassing hoor, en bloemen al helemaal niet. Is net de eerste keer verpot maar het zijn geen snelle groeiers maar met jaren liefde en een degelijke hoge serre kom je der wel in een jaartje of 20 :rolleyes: zoiets.