• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

ja maar probeer er maar de juiste namen op te sommen

als ik een naam ik me gedachten houd zoek maar eens wat ik in gedachte heb haha

Ja das leuk om te horen dat er in de goeie richting geraden word al zal exact raden knap lastig worden, zou wel toevallig zijn als je raak zit.

Goed idee zo krijg je zoveel mogelijke soortkeuzes om te maken wat zo te zien eindeloos zal zijn  :D

Al zeg ik het zelf maar vind er wel een paar goede uitschieters voorbij komen :) wel leuk hoe iedereen de namen bedenkt voor Fybro killer is me al bij gebleven

Wel leuk om te weten dat er sommige al in de goede richting zitten qua namen, maar blijf enorm benieuwd naar de nieuwe soorten van RQS, dat we het snel mogen weten kan ik wat bestellen tegen de volgende ronde of voor buiten :D

Komen idd veel leuke soorten voorbij, sommige zorgen voor een instant "kwijleffect" ;)

Leuk dat er toch zo enthousiast meegedaan wordt aan de actie, ondanks dat het lastig/ haas onmogelijk is, om de juiste strain te raden! :)

• Like 1

Royal ice   ( auto )

Royal fruit spirit   ( auto )

Royal power flower   ( auto )

royal skunk    ( auto )

royal critical   ( auto )

Meeste van deze soorten bestaan al (alleen niet alles in auto variant nog) en helaas komen die dit jaar ook nog niet.

Gaat er waarschijnlijk niet zozeer om om de naam te raden, maar om suggesties te doen voor een leuke naam die RQS dan kan overnemen?

Haha goed gevonden! Mischien een idee voor de volgende contest. Ik geef alle details van de nieuwe soort inc kruisingen. En jullie verzinnen een naam ;)

• Like 3

Er zijn nog 3 nieuwe soorten niet geraden.

Iedereen mag vanaf vandaag opnieuw 3 pogingen wagen om een van de overige 3 soorten te raden.

3 tips om er voor te zorgen dat we ook meer winnaars krijgen:

Soort 1 = Autoflowering variant, op bestaande feminized strain van RQS

Soort 2 =  Voor deze nieuwe haze soort hebben we o.a. onze amnesia haze gebruikt.

Soort 3 = Deze haze met Thai genetica zal vooral bij vrouwen populair zijn.

• Like 1

@rqs staan de nieuwe soorten al opde site?

En versturen julie egt geen metale grinders binnen nederland? :s

Congratz El Plantos

Ik ben ze nu online aan het zetten, deze contest ging voor ;)

Verwachting is dat de nieuwe soorten begin januari te bestellen zijn.

Ik denk dat er een fout is gemaakt, want metalen grinders zouden we inpricipe gewoon opsturen naar een Nederland adres.

Had je mischien "Stealh Shipping" aangevinkt? Dan stoppen we alles in een DVD en daar past uiteraard geen grinder in.

Anders stuur me een PM met je adres of een order ID, dan stuur ik hem alsnog op

Soort 1 = Autoflowering variant, op bestaande feminized strain van RQS                     SomangoKush                                 

Soort 2 =  Voor deze nieuwe haze soort hebben we o.a. onze amnesia haze gebruikt.    CriticalbubbleHaze

Soort 3 = Deze haze met Thai genetica zal vooral bij vrouwen populair zijn.           ThaiThai 5decemberhaze :P

Zou t me god nii weten 

Auto Blue Cheese ( Blue Cheese Auto )

Lekker hoor chocolate haze lemon haze

Amnesia Kush

Damn, waren de hints zo doorzichtig? Je hebt ze alle 3...

Auto Blue Cheese

Chocolate Haze

Lemon Haze

Omdat ik het niet leuk vind dat we "maar" verschillende winnaars hebben ga ik de regels een klein beetje aanpassen.

Jij wint gewoon de 3 x 10 zaden aangezien je 3 soorten ook goed had.. MAAR! jij mag ook 3 andere mensen uitkiezen die ieder 1x 10 zaden van een van de nieuwe soorten krijgt.

Laat mij weten wie, en welke soort ;)

Dus alle winaars op een rijtje:

El Plantos - 10 zaden Critical Kush

Orzol -  10 zaden Lemon Haze + 10 zaden Chocolate haze + 10 zaden Blue Cheese Automatic

ONBEKEND - 1 x 10 Lemon Haze

ONBEKEND - 1 x 10 Chocolat Haze

ONBEKEND - 1 x 10 Blue Cheese Automatic

@Orzel, laat jij weten welke namen we bij "onbekend" mogen invullen ?

Als alle winnaars mij hun verzend adres kunnen doorgeven? Als ik alles voor morgen 12.00 uur ontvang zal ik het morgen middag nog opsturen!

THanks voor het mee doen!