• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
THC Dude

Hy-Seeds Black Domina en Critical kweekje

Recommended Posts

Als ze ondervoed zijn, dan word het onderste blad geel van kleur niet lichtgroen en dat gaat dan zo in je plant omhoog. En de kleur zal straks donkerder worden als ik overschakel naar AN voeding. 

:smileys-passing-joint:

Juist je verslag eens even doorgenomen, ziet er allemaal zeer netjes uit en vooral benieuwd naar de BD :)

Succes ;)

@kiki

Bedankt meid, leuk dat je komt kijken ook :-)

@gobru

Kleur is goed, maar kan iets donkerder van mij. Maar ze zien er niet slecht uit ;-)

@GW

Ik snap je helemaal, als ze niet genoeg krijgen dan krijg je zo een citroentjes groen kleurtje, en als ze echt niets krijgen dan worden ze geel :-)

Hydro voeding aan het opmaken? Zonde, niet echt voor aarde he..

Plantjes gaan verder prima toch, kan idd iets donkerder maar ik zou voorzichtig op die andere voeding overgaan en kijken hoe ze reageren. (mocht je al niet over zijn...)

Goed bezig met de dames THC dude, je laat de tuinman in je goed naar boven komen! :)

Op naar dikke toppen en lekkere  :weed-4: !  GRTZ!

Daar kom je nu pas mee joh?? B)  Beetje laat opgemerkt hé Mr. plantos ;-)

Kan geen kwaad zoals je ziet maar je heb gelijk dat die ATA AWA Leaves van Atami niet echt geschikt is voor soil. Het was ook nog maar 1/2 L-tje wat er nog stond. De volgende ronde ga ik over naar AN Sensi Grow, dan heb ik de zowel groei als bloei van sensi en die kan je (net als de rest van AN) zowel voor hydro als soil gebruiken. 

Plantos werd op eens wakker haha ;)

Ik ga waarschijnlijk ook over op AN (of anders GHE). Handig idd dat het voor hydro en aarde gebruikt kan worden.

En ik heb al een paar rondes op soil gedaan met die sensi bloom en dat waren geen verkeerde resultaten zeer mooie planten. Heb alleen moeten rommelen met de hoeveelheid voeding per liter. Ze geven aan de helft van wat er op de fles staat te geven op soil maar bij indica's was dat een beetje teveel van het goede dus je zult wel moeten zoeken naar de juiste verhoudingen, maar als je die gevonden heb dan heb je ook wat :-)

GHE is ook erg goed en heb ik ook over na zitten denken maar toch de beslissing genomen om voor AN te kiezen. Als me voorraad voeding op is die ik nog heb staan dan wil ik eens BioBizz proberen, eens kijken wat dat doet bij mij. Heb er zeer goede resultaten mee behaald zien worden bij vrienden dus daar ben ik wel benieuwd naar.

Week 2 12/12

De rek begint er nu toch echt in te komen, maar ondanks dat zijn ze nog steeds lekker kort en verwacht ook geen mega grote planten meer, maar dat is meer een hoop ;)  

Ze krijgen vanaf vandaag ook de AN voeding dus ze zullen snel wat donkerder worden nu. 

Ze krijgen per dag 300ml water met een Ec van 1.4. 

Alle plantjes zijn vrouw, zie (nog) geen ballen zitten dus dat gaat goed. De geur van de criticals begint steeds meer een citrus geur te krijgen met specerijen en zoete tonen erdoor. De BD's hebben nog steeds de over duidelijke polm geur maar nu komen er meer caramel en koffie tonen bij, erg lekker moet ik zeggen. En er zit een BD bij die heeft een polm geur met een duidelijke katte pis toon erin (de lange rechts achter) een hele vage geur maar niet onaangenaam. Dus we zullen zien hoe dat zich door ontwikkeld  :wacko:

Verder weinig te melden dus tiet voor foto's  :D

gallery_836_46_465754.jpg

gallery_836_46_562307.jpg

gallery_836_46_405854.jpg

gallery_836_46_904314.jpg

Dat was het weer, tot volgende week  :smileys-passing-joint:   :stoned-smiley:

Ben benieuwd naar de Critical, hoor er de laatste tijd echt veel goeie dingen over qua opbrengst. Blijven alleen gevoelig voor hoge vochtigheid, maar op aarde zal dat normaal geen probleem moeten zijn. Zien er gezond uit Dude...Ben ook niet anders gewend.. ;)  ;)

Thx voor de leuke reactie's mensen, daar worden we blij van  :D

En de rede waarom ze nu wel groener zijn geworden is dat ik ze van de week (voor de AN voeding) een lagere EC had mee gegeven met de Atami hydro groei voer. Dus daar mee moet je dus niet boven de EC 1.1 uit komen dan gaat het goed, daarboven worden ze op de een of andere manier lichter van kleur  :huh:

Ze zullen zeker nog groeien, alleen zal dat niet meer zoveel in de hoogte zijn denk ik. En waarom zeg ik dat; vanwege de opbouw van de planten. Normaal met omschakeling naar 12/12 krijg je de eerste week al een vette spurt met meer ruimte tussen de internode's en dat soort dingen, maar die is redelijk weg gebleven deze keer want de hoogte op de laatste foto's is +/- 15cm hoogte met een uitschieter tot 18 cm en ze zitten nu in hun 2e week 12/12.

Daarom lijkt het me leuk om samen met dit forum eens te gokken hoe lang ze uit eindelijk zullen zijn als we gaan oogsten  :P  Als je het goed heb geraden of je zit er heel dichtbij in de buurt, dan krijg je opschep rechten voor 1 dag  B)

Ik denk dat ze rond de 70 cm uit zullen komen (+ en - 2cm)

Heey THC dude ik zie nu pas dat er een buis op die 2e en 3e foto is vol met gaatjes is dat een soort luchtkanaal of water kanaal? Benieuwd wat je daar van gemaakt hebt is weer eens wat anders als al die fans :)

Hi axo

Dat is me frisse lucht inblaas. Die verspreid de lucht meteen zodra die binnenkomt en werk goed. Daarboven heb ik 2 circulatie clip fannetjes hangen die de frisse lucht door me hok heen blazen. 

Als ik die buis er niet in zet dan blaast ze overdreven alle lucht naar een kant van me hok toe dus vandaar op deze manier opgelost  :lol:

Thx plantos, ze doen erg hun best.

Week 1 bloei

Ze staan nu 14 dagen onder 12/12 en gister was de eerst zichtbare bloei al te zien, erg rap moet ik eerlijk zeggen maar zeker niet ongewenst. Je ziet nu ook duidelijk de verschillen in genetica tussen de soortjes. De BD plantjes heb ik op potten moeten zetten omdat de Critical's de 6e versnelling hebben gevonden in de groei spurt, want die zijn de laatste week 43 cm gegroeid en zijn nu 58 cm hoog de BD's daarin tegen 20 cm korter. Het verschil tussen de soortjes komt nu ook meer door. De Critical's met meer hun sativa genen en de BD's meer de indica genen.

Ze zuipen ook als een stel zeelui, per dag nu een halve liter en anders is de pot droog. Dus het feest is begonnen met de dames  :D

Hier dan de foto's 

De Critical's on the left

gallery_836_46_790741.jpg

The Black Domina's on the right and in the middle

gallery_836_46_369682.jpg

gallery_836_46_647769.jpg

De foto's zijn van net na het water geven en dan hangt het blad altijd een beetje, dat trekt na een uurtje weer helemaal weg. De kleur is ook nog steeds lekker fris en groen. Ben gestopt met wortel spulletje geven en geef nu alleen nog maar AN bloei voeding met Enzymes+ en een beetje Calgreen. 

Verder niets te melden dan dat het nog steeds goed gaat en ze nog steeds erg gezond zijn en heerlijk ruiken  ^_^

Volgende week weer een update van de dames, tot die   :weed-4:  :smiley-smoking-bong:  :stoned-smiley:  :smileys-passing-joint:

Heel netjes, staan er mooi bij, zien er gezond uit, lekker compact, witte pluizekes erop :) laat die knuppels maar komen ;)