• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
THC Dude

Hy-Seeds Black Domina en Critical kweekje

Recommended Posts

Wauw....wat een leuke reacties allemaal worden zeer op prijs gesteld.

Ff een kleine update...

Heb de kleinste BD gister eruit gehaald en geknipt omdat die dus stijf stond van de banaantjes. Sommige zonder stuifmeel maar de meeste dus met. Dat is dus ook de rede waarom dat plantje dus bruine haartjes begon te krijgen.(laatste foto's en dan de 3e foto van boven dat plantje) De rest is, hoop ik, niet aangetast door het stuifmeel dus we zullen zien. Er zaten alleen al in de hoofdtop een stuk of 20 banaantjes :( Ben ik totaal niet gewent van hy-seeds en baal er ook onwijs van. Heb helaas geen foto's genomen dus zal vanaaf foto's plaatsen van de geknipte topjes dan kan je duidelijk de banaantjes zien zitten.

Hopen dat de rest niet bestoven is en dat ze lekker door bouwen zonder zaad aan te maken. Want zodra een plant zaad gaat aanmaken stopt de THC productie.

Dat was het even voor nu, vanavond zal ik wat foto's plaatsen van de omgehakte dame. Ze rook wel heel erg fris en zoetig, plakken niet zoveel maar wel lekker compact en harde topjes dus het is even afwachten wat voor smaak en effect ervan af komt...we zullen zien.

Gr. THC

klote voor je dude!

Hopen dat je oogst niet compleet naar de maan is ivm zaadvorming.

Verder ziet het er goed uit!

Zal mijn hk's van hy seeds ook ff in de gaten houden...you never know what you may vind. .

Succes!

Thx RGM, we hopen helemaal met je mee ;-)

Dan hier de foto's van het omgehakte plantje. Krijg de banaantjes bijna niet op de foto met een gewoon toestel dus ik hoop dat het te zien is.

gallery_836_46_996953.jpg

gallery_836_46_818317.jpg

gallery_836_46_132503.jpg

En dan vooral kijken naar de gele puntjes die je tussen de toppen ziet zitten :-(

En onderstaand wat ik er in totaal vanaf heb gehaald

gallery_836_46_740073.jpg

Het is erg jammer, de rest wat nog in het bloeihok staat gaat nog steeds lekker. Hier en daar een bruin haartje dus die zal ik in de gaten houden. Als die bruine haartjes zich terug trekken dan zijn ze bestoven....en zo niet dan is het waarschijnlijk door aanraking met de vingers geweest...we zullen zien.

Morgen weer foto's van de bloeiende planten.

Gr.

Ey kiki

Ja echt wel, het was er gelukkig maar eentje van de 4 BD's dus dat scheelt. Maar het blijft klootje.

Week 5 bloei

De planten gaan erg lekker, nog steeds. De blossom builder doet duidelijk zijn werk want je ziet de toppen met de dag dikker worden en opzwellen dus daar gaan we straks een fles van halen. De trichomen zijn ook lekker aanwezig en als je met een blauw led lampje in het hok schijnt zie je alles glinsteren van de trichomen en we liky liky :-) De geuren komen ook meer door nu en de BD's beginnen steeds meer naar rabarber pudding te ruiken echt heel apart .... De criticals krijgen een meer zoete citrus geur, een beetje als mandarijn en grapefruit met een vleugje kaneel erachter.

Verder weinig te melden weer dan dat het nog steeds goed gaat en de toppen lekker aan het bouwen zijn.

gallery_836_46_1057716.jpg 

gallery_836_46_84894.jpg

gallery_836_46_670069.jpg

gallery_836_46_915049.jpg

gallery_836_46_505703.jpg

gallery_836_46_318352.jpg

gallery_836_46_367020.jpg

gallery_836_46_60964.jpg

gallery_836_46_317683.jpg

gallery_836_46_349808.jpg

Dat was het weer voor vandaag, tot volgende weekend  :stoned-smiley:

Dat is zwaar,. piep,. ik hoop dat je weinig zaden zult krijgen man... 

Planten staan er opzicht super bij,.. 

Is er aanleiding geweest voor de plant om herma te worden? (lichtlek over/onder voeding enz?) extreme stress van het knakken in de 5e week bloei ofzo? 

Dat is flink balen Dude, hopelijk was je er nog op tijd bij. Herma's duiken helaas sporadisch op tussen zaailingen, meestal door stress. In jouw geval lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, daarvoor ziet het er allemaal veel te goed uit. We zullen het maar op een "bad seed" houden.... :(  :(  :(

Sorry, sorry en nogmaals sorry!!! Kan het helaas niet uitsluiten dat dit gebeurt, gelukkig gebeurt het niet vaak.

@Karel

Zal helemaal geen zaad krijgen omdat ik erop tijd bij was. Dus de plant die ik om heb gehaald zal geen zaad vertonen. De rest wat er staat is, zover ik kan zien, nog niet bevrucht dus we zullen zien....

Maar waar lees jij dat ik de boel geknakt hebt?? En stress hebben ze niet gehad en dat kan je ook zien aan me planten.....als er een licht lek zou zijn dan hebben ze er allemaal last van in plaats van 1 plant in het midden van me hok. En ondervoeding??? Denk je dat je toch beter naar de foto's moet kijken maat ;-)

@robert

Daar kan jij niets aan doen, jij krijg het ook maar van een ander. En dat is de pest van met Fem. zaad die zijn gevoeliger dan reg. zaden. En dit is de eerste keer van de tig keer dat ik voor jullie kweektopics heb gemaak dus aan jouw ligt dat niet. Zoals je zegt....gewoon een slecht zaadje geweest.

We houden de boel scherp in de gaten.

Ik zie ook geen onder- of overvoeding... Het zal een unlucky seed zijn geweest, is gewoon pech gehad helaas...

Je meiden goed in de gaten houden is het enige wat je kunt doen n! :) en we duimen dat alles goed gaat!!

ja aan de foto's te zien niet echt een mogelijkheid klopt,... het was meer bedoeld om wat dingen die stress kunnen veroorzaken op te noemen.. 

Nee die planten komen niks te kort,.. :)

Week 6 bloei, dag 7

Ik kan helaas niet voor elkaar krijgen om een bulk opload te doen (waarom weet ik niet) maar ga geen 23 foto's 1 voor 1 plaatsen. Dus jullie moeten het ff zonder foto's doen tot ik weer normaal kan oploaden. 

De planten gaan nog steeds erg goed en de laatste week ben ik begonnen met alle criticals en bd's  te spoelen met gewoon kraantjes water. Kan jullie ook vertellen dat ik gisteravond 2 criticals en 2 bd's uit me hokkie heb gehaald omdat die lekker klaar zijn :-) 90% milky met 10% geel/amber, dus er staan nu nog 3 planten in me hokje 1 critical en 1 bd  die volgende week omver gaan. Dan heeft het ene C-47 vrouwtje het rijk voor haar zelf. Die doet het trouwens onwijs goed en meurt als de neten en de top opbouw is ook erg goed. Het is wel elke dag water geven met die 6.5L potjes maar ze doet het leuk.

De planten die ik eruit heb gehaald laat ik een dagje in het donker staan en morgen middag ga ik die 4 planten lekker rustig knippen om ze vervolgens rustig in het donker met een temp. van 16 a 18C te laten drogen. Het blad afval gaan we bewaren om lekkere homemade polm van te maken. De geur van de Criticals zijn echt onwijs lekker zoet en kruidig. De BD's ruiken echt serieus naar heerlijke zoet bittere hash (een beetje zoals blonde honing marok van vroegah) en ouderwetse NL.

Zal proberen straks nog een keer de foto's te plaatsen en hopen dat het werkt.

Gr. Thc

Alles werkt weer zo als het hoort dus bij deze dan de foto's van de planten  :D

Critical's

gallery_836_46_1000198.jpg

BD

gallery_836_46_572703.jpg

BD

gallery_836_46_119114.jpg

BD

gallery_836_46_926035.jpg

Critical

gallery_836_46_553886.jpg

Critical

gallery_836_46_117716.jpg

BD

gallery_836_46_566783.jpg

BD

gallery_836_46_666698.jpg

C-47

gallery_836_46_355727.jpg

C-47

gallery_836_46_189546.jpg

Critical

gallery_836_46_527481.jpg

Critical

gallery_836_46_243613.jpg

Critical

gallery_836_46_226126.jpg

De planten die vanmorgen geknipt zijn :-)

Critical's

gallery_836_46_1015826.jpg

BD's

gallery_836_46_127405.jpg

Critical

gallery_836_46_470360.jpg

Critical

gallery_836_46_362219.jpg

Black Domina

gallery_836_46_582445.jpg

Black Domina

gallery_836_46_743766.jpg

De geur is erg lekker op zolder en de toppen liggen nu te drogen in het droog net. Hou er een leuke hoeveelheid blad afval van over dus dat word een leuke stukje polm straks. Volgend weekend ergens gaan de laatste 2 van deze ronde omver 1 Bd en 1 critical en dan blijft alleen de C-47 over in het hok dus die kan dan lekker haar gang gaan.

Verder weinig te melden dus tot volgend weekend!

Heerlijk om in gedeeltes te kunnen oogsten, het werk wat verspreid en er is steeds weer wat nieuws droog om getest te kunnen worden! Succes met het knippen en de laatste loodjes!

en geniet van het  :weed-4: straks! :)