• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Forum suggesties,

Recommended Posts

Zijn het de groene/rode/blauwe kleuren die je bedoeld?

Normaal hebben de moderators een groene kleur, administrators een rode en leden een blauwe kleur.

Dus voor de overige leden is dat niet mogelijk begrijp ik hieruit.

misschien toch iets om over na te denken, wordt het lekker vrolijk van?

Is het misschien mogelijk om op je eigen persoonlijke pagina een soortement test ruimte te maken

om je topics uit te testen voor dat je ze plaatst, zodat je kunt zien hoe ze worden weergegeven zonder

dat het op het forum te zien is. En dan als je tevreden bent, je het in de betreffende rubriek kunt

zetten.

Ook zou het dan handig zijn als je een topic schrijft en je wil de volgend dag (of later) verder gaan

dat je het kan opslaan, of dat het automatisch bewaard blijft (als je het forum sluit) zodat je verder

kan gaan als je weer tijd hebt.

Of als tweede optie, een algemene test ruimte met voorgaande opties. Dus waar je alles kunt uit 

proberen zonder dat het zichtbaar is op het forum, en waar je, je werk eventueel kunt opslaan. :D

Na een weekje inlezen, volgende suggestie :

Ik lees graag kweekverslagen, sommige beginnen leuk maar vallen dan ergens gewoon stil. Is er geen mogelijkheid om een verschil te maken tussen een volledig kweekverslag  tot aan de oogst en eentje dat om weet ik veel welke reden abrupt stopt ? Een kleurtje, icoontje, iets anders ? 

• Like 2

1 hour ago, Bioman said:

Na een weekje inlezen, volgende suggestie :

Ik lees graag kweekverslagen, sommige beginnen leuk maar vallen dan ergens gewoon stil. Is er geen mogelijkheid om een verschil te maken tussen een volledig kweekverslag  tot aan de oogst en eentje dat om weet ik veel welke reden abrupt stopt ? Een kleurtje, icoontje, iets anders ? 

Ik kan misschien wel een groot topic maken met daarin alle afgeronde kweekverslagen. Wil hier opzich wel moeite voor doen mocht er interesse zijn. 

• Like 1

Ik denk dat het grootste probleem is dat iemand enthousiast aan een topic/kweekverslag begint maar door te weinig of geen reacties ook weer snel het enthousiasme verliest, en dat is jammer vindt ik.

Ook al wordt er weinig of niet op gereageerd het wordt wel gelezen is mijn ervaring, en je doet het toch om iemand een zetje in de goede richting te geven of van jou fouten te leren.

Het is daarentegen wel jammer als je met vragen of een probleem zit er weinig of niet op gereageerd wordt.

• Like 1

9 hours ago, Beginnertje200 said:

Ik kan misschien wel een groot topic maken met daarin alle afgeronde kweekverslagen

Wellicht ligt het ook aan mij, (omdat ik hier kom binnenvallen), als je de boel een beetje volgt en bij gelezen bent, zal dat wellicht minder "problemen" opleveren.

Verhuizen en subfora zijn imho minder overzichtelijk, creatief gezien zit ik in icoontjes te denken, per stadium een bladje er bij tot je 5 blaadjes hebt ? anderzijds zou ik niet weten waar dat te plaatsen en bovendien denk ik maar wat hardop.

Simpelste manier die ik (momenteel) kan verzinnen is met een gekleurde (?) tag ? Nogmaals, ben maar wat hardop aan het denken.

29 minutes ago, Mr. Green said:

Het is daarentegen wel jammer als je met vragen of een probleem zit er weinig of niet op gereageerd wordt.

Vind de meeste kweekverslagen toch niet zo éénrichtings en enorm leerzaam. Theorie is allemaal fijn maar foto's zeggen vaak meer dan een hoop woorden. 
Ik vrees wel dat mijn kweekverslagen een opeenstapeling van blunders gaan worden maar hey, daar leer je ook van B)

• Like 2