• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Casto 2.0

Met Casto de mooiste smoke plekken af!

Recommended Posts

Iedereen kent het wel, je bent een stoner en je hebt altijd de drang een lekkere joint te roken.

Niet uit verslaving maar omdat het iets magisch is, dat gevoel als je de high/stone op voelt komen.

Ik als wereldreiziger vind het dan ook fantastisch op de mooiste plekjes ter wereld een joint op te steken en een selfie te maken.

Oke wat moeten jullie hier nou mee?, hoor ik jullie denken ;)

Nou vooruit ik wil jullie meenemen naar een paar van de mooiste plekken op aarde waar ik een joint gerookt heb, ook al was het soms een enorm risico wat ik nam.

Maar was het het risico dan waard hoor ik sommige denken..... JA dat was het zeker.

Dus steek een joint op en lees verder mischien kom je nu op plekken waar je je hele leven nooit zult komen maar dan ben je er toch een beetje bij.

Mijn top 10 van plekken:

Op nummer 10:

Kroatie:

Een jaar of 10 geleden reisde ik af naar kroatie naar het eiland KRK om precies te zijn.

Cannabis was daar toen echt een taboe maar als je goed je best deed kon je hier en daar wel wat hippies vinden die wat voor je kunnen regelen.

Affijn op een dag maakte ik een tripje naar de KRK-A-Falls, een prachtige groene omgeving met heel veel watervallen.

Op de parkeerplaats stond een VW T1 busje echt helemaal in hippie style.

Peace tekens, wiet bladeren enz enz, dus ik wilde net een foto nemen toen ik op mijn rug getikt werd.

What are you doing sir...., uhm i like the van so much so i make a picture zeg ik in half gebrekkig engels.

Oh ok en de man met lange dreads doet een stap opzij en laat mij de foto maken.

Do you like to smoke one with us?, uhm.. Smoke what?

En hij tovert een joint tevoorschijn.

Ik bied hem een aansteker aan, maar hij weigert aangezien we midden op een parkeerplek stonden en er vanwege de oorlog in het land veel politie en militair geweld was.

Come come, i know a place its nice there en zijn joint verdwijnt in een zipper.

We liepen naar het water toe en moesten een stukje zwemmen.

Door het ijskoude water zwommen we naar de grootste waterval toe die er was.

Super mooi maar wat doen we hier in het water?, vroeg ik hem.

Hij maakte wat snelheid tegen de stroom in en verdween opeens in de waterval, dus ik volge maar gewoon.

Aan de voorkant was het niet te zien maar achter de waterval zat een soort grot van een meter of 20 diep waar je droog kon zitten.

Daar zaten wat gasten die schijnbaar bij hem hoorde want ze gaven elkaar een boks en de sfeer was meteen top.

Tijd om de joint te roken want al dat gedoe moest het wel waard maken natuurlijk.

Schitterend om in een grot verborgen van de buitenwereld een joint te kunnen roken met gasten die ik een uur daarvoor nog nooit gezien had.

Maar de sfeer was echt te gek, en ondanks het toen erg strenge regime was er verder niks aan de hand maar dat zal in een ander land totaal anders looen.

post-979-0-85020900-1416484700_thumb.jpg

Zover nummer 10, nummer 9 zal spoedig volgen ;)

Hastelacasto!

• Like 6

Ach dat is de reden dat ik jullie mee neem naar wat mooie plekjes, en wat mooie verhalen die ik heb meegemaakt.

Zo is een smoke tripje een keer volledig uit de hand gelopen....

Later meer ;)

• Like 1

Leuke reacties ;)

Nummer 9:

post-979-0-75383900-1416500964_thumb.jpg

Aangezien ik in mijn vroege jeugd altijd alleen op pad ging om de wereld te verkennen moet ik veelal contact leggen met de locals aldaar.

Mijn interesses liggen vooral bij natuur en archeologie dus een reisje naar egypte kon niet uitblijven.

Ik land laat in de avond op het vliegveld van sharm el sheik, dus even snel een visum halen en door naar de bus.

Bij het loket kom ik al snel de harde waarheid van egypte tegen, ik had alleen maar cash geld bij me in briefjes van 50€, maar het visum koste 15€.

Affijn ik geef de beste man 50€, krijg netjes mijn stickertje en wacht netjes op mijn wisselgeld.

Opeens werd er hard geroepen, sssh ssssh, next next, huh ik kreeg toch nog 35€ terug?.

Ik zei er wat van maar opeens was ik totaal onverstaanbaar terwijl mijn en zijn engels even geleden nog prima waren om te communiceren.

Stennis schoppen werkte ook al niet dus ik nam mijn verlies, meteen wisselen dus bij het eerst de beste loket.

Ik liep door de pas controle naar buiten waar ik al snel iemand zie staan van mijn reisorganisatie.

Wist ik veel dat egypte het land van corruptie, oplichting en vooral zakkenrollen was, ik liep naar de beste man toe en hij wees me de weg naar de bus.

Halverwege het loopje naar de bus stopte deze man en hield zijn hand op: 5€ 5€ zei die.

Ja dag ik loop zelf waar naar de bus aangezien die 30 meter verderop stond, 5€ 5€ mister mister 5€.

No no riep ik nog en snelde me naar de bus toe, waar netjes alles ingeladen werd.

Uurtje of wat later eindelijk bij het hotel waar ik mijn koffers wilde hebben.

De man pakt mijn handbagage, en roept 5€ 5€ waarop ik zei no no money.

Met een verbaasde blik op mijn gezicht zie ik de man snel de klep van de bagageruimte dichtgooien en op slot draaien.

Wtf!, 5€ sir was zijn reactie, nou lekker begin zeg 55€ lichter en nog niet eens in het hotel...

Ik wist wat ik van Egypte kon verwachten nu, dus was extra op mijn hoede en moest snel egyptische ponden hebben.

Een paar dagen later kreeg ik wel bijzonder veel trek in een jointje dus hier en daar wat gepeild bij de handdoeken jongens bij het zwembad.

Aangezien dit jonge gasten waren die soms weken van huis zijn om 24/7 te werken gaf ik ze zo nu en dan een fooitje.

Dan ben je daar echt de koning dus ik kon volgens mijn gevoel rustig een balletje opgooien voor wat egyptische hasj of wiet.

Dat bleek later een grote fout te zijn geweest want het ging al snel mis.

De jongen bij het zwembad wist wel een persoon in de buurt die wel wat kon regelen, voor omgerekend 20€ kreeg ik een flink stukje hasj zei die.

Prima, ik had wel trek in een hasj joint dus ik ging akkoord, en moest mij savonds buiten het hotel melden.

Er kwam een auto aangereden, thats my friend zei de hotel jongen, so get in the car.

Mijn gevoel dat het goed zat was al snel verdwenen, toen er een wat oudere man en nog een vreemde gast in de auto zaten.

Toch ingestapt en we reden een stukje de woestijn in, you have the money? Give me the money, waarop ik mijn geld tevoorschijn haalde.

Ik kreeg een goedruikende hasj in mijn handen gedrukt en werd in het centrum afgezet zodat ik een taxi kon pakken.

Bij de taxi plaats stond al een taxi te wachten, waarop ik instapte en de naam van mijn hotel aan hem vertelde.

Na nog geen 10 minuten stopte de taxi, en kwam er een politie wagen aangereden.

De taxichaffeur brabbelde wat in onverstaanbaar arabisch, en de agenten hadden zich al snel op mij gemund.

Ik moest tegen de wagen gaan staan en werd hardhandig doorzocht, pfff gelukkig vonden ze niet wat ik bij me had.

Omdat ze niks vonden werd meneer agent nogal onvriendelijk, en duwde met steeds meer kracht mijn lichaam tegen de auto aan.

Ik kon niet laten blijken dat ik een blok hasj bij me had, maar de sfeer sloeg snel om en toen ik de agent tegen probeerde te houden kreeg ik een paar rake klappen.

Gek was ik niet dus terugslaan kwam niet in mij op al zou ik dat normaal niet laten gebeuren.

Shoe shoe shoe riep de agent, fuck ik moest mijn schoenen uittrekken, en nog voor ik de kans kreeg werd ik op de grond gesmeten en werden mijn schoenen mij ontvreemd.

Hasjies hasjies zei meneer agent tegen zijn collega, ik was nu zwaaaaar de lul dacht ik bij mezelf.

Ik werd van alle kanten bekeken door langslopend publiek en voelde de wereld onder mij vandaan instorten.

Toen ik in de wagen werd gezet, reden we een stuk van de openbare weg af en de wagen stopte.

In gebrekkig engels kreeg ik de keus, 1000 pond of mee naar het bureau.

Ik had wel wat geld bij me maar lange na niet 1000 pond, dus ik liet zien wat ik had, ongeveer 400 pond.

No no more money, maar ja ik had niks meer dus ik werd uit de auto gezet en ze reden weg.

Daar stond ik zonder geld zonder hasj en met een gevoel dat ik hier goed ben weg gekomen, ik ben naar het hotel terug gelopen.

post-979-0-91532900-1416501541_thumb.jpg

De jongen van het hotel pikte schijnbaar ook een graantje mee want die was nergens meer te bekennen, hoe graag ik verhaal wilde halen....

De dag ernaa zou ik naar cairo gaan om de piramides te bekijken, dus ik ging maar proberen te slapen.

Toen de wekker ging pakte ik snel mijn spullen om de lange reis naar cairo te maken.

Een bus zonder airco, volgepropt met mensen, alsof ik in een film terecht gekomen was.

Na een reis van dik 10 uur en heel veel controleposten verder kwam ik aan in cairo.

De bus bracht ons naar gizah, waar we 4 uur hadden voor we naar het museum gebracht werden.

Bij de piramide kwam ik in contact met een nederlands stelletje waaraan ik mijn verhaal van de dag ervoor kwijt kon.

Opeens zegt die jongen, kom mee ik laat je wat zien, waarop ik met hem en zijn meisje mee liep.

We stonden voor de reusachtige piramide maar ook naast een beveiliger/toeristen politie.

De jongen trekt wat ponden uit zijn broekzak en geeft dat aan de beveiliger, die liep een meter of 20 van ons weg en gebaarde dat het ok was...

Ik begreep er niks van maar schijnbaar mag je voor een klein bedrag aan de beveiliger de piramide beklimmen, dus daar gingen we.

Tree voor tree klommen we halverwege de piramide, hij zei: dit is ver genoeg hoor en ging zitten.

Er kwam een pijpje tevoorschijn en daar werd een stukje hasj in gedaan en aangestoken.

Wow dit was wel het laatste dat ik verwacht had, maar ik kon er wel om lachen na alles wat de avond ervoor gebeurt was.

Na een aantal flinke halen, gingen we naar beneden toe, de agent ging weer op positie staan en wij mochten verder.

Helemaal van de wereld, kreeg ik ineens een enorme lachkick van de spanning, dus zijn we in de schaduw wat gaan drinken.

Ondanks dat ik het gevoel had dat het elk moment weer mis kon gaan, had ik wel een onwijs mooi plekje om op mijn lijstje te zetten.

Een hasj pijpje gerookt midden op een piramide!

De rest van mijn verblijf heb ik maar niet meer zulke gekke dingen gedaan, want ik wilde graag nog thuis komen.

Mensen wees dus gewaarschuwd en ook al lijkt iemand betrouwbaar, het kan toch nog mis gaan!

De volgende keer neem ik jullie mee naar australie, waar ik meerdere mooie plekken meemaak onder het genot van een joint.

• Like 5

ik ga dit later lezen . heb ook in egypt gerookt   :) hehe .

cool topic  Casto !!

• Like 1

Thnks thnks, leuk om te lezen dat jullie het waarderen ;)

Enne snipey, baas boven baas he ik reis al vanaf mijn geboorte, en sinds ik 16 was heb ik veel alleen rondgereisd.

Mijn lijst is wel overdreven lang hoor vandaar dat ik mijn top 10 smoke plekken opsom.

15 jaar lang meerdere reizen maken per jaar, en er dan een missie van maken om te smoken op de mooie plekkies dat is ook een hobby geworden ;)

• Like 2

Waarvoor respect man, ik heb ook al op heel wat vreemde plekken gerookt, en soms ook onverwacht maar dit is idd wel wat anders en we zijn nog maar aan 9, daar kan mijnen 1 nog niet aan tippen.

• Like 1

Ach ik zet alles tot aan de nummer 1, want mijn nummer 1 is voor mij echt het mooiste wat ik heb gezien, een beetje in willekeurige volgorde hoor.

Australie was mijn langste reis ooit dus dat zal ik ook in 2 of 3 delen doen want anders is het wel een heel boek om te lezen haha.

En egypte was mischien niet het mooiste plekje maar wel zo heftig dat hij een plekje heeft verdiend :)

Tja  ik kan me het wel inbeelden. Heb ook een smokebuddy die weliswaar een Engelsman is maar ook een stukje wereld heb gezien.

Stevige jay paffen aan Ayers Rock by sundown was een van zijn favorieten.

Nu ja, van mijn verhalen, die van jou en die van velen. Cannabis is een plantje dat gelijkgezinden wereldwijd samenbrengt. Gewoon die plotse momenten waar je plots met een wildvreemde aan een jay staat te hijsen op een moment dat net ff alles klopt en op plooi valt alsof gedirigeerd door hogere machten.

Minnie rot??? Knetter of ziek.

• Like 2

Nummer 8 deel 1:

Australie het land van diversiteit, een plek waar een reisliefhebber als ik geweest moest zijn.

Ik was klaar met school en was daar ook wel even klaar mee, ik wilde de wereld zien en wilde vooral even lang van nederland weg.

Ook al was nederland zo slecht nog niet, de droom om naar australie te verhuizen was er toen al en is er nog steeds.

Een lange voorbereiding volgde want ik had mezelf maar een half jaar gegeven dus moest ik me aan een redelijk krap schema houden.

Mijn ticket zou me naar melbourne brengen, en van daaruit zou ik linksafslaan richting adelaide.

Maar wat nou als je een hekel hebt aan het openbaar vervoer?, juist een campertje kopen ;)

In melbourne zijn zat dealers te vinden die leuke betaalbare campertjes aanbieden, en met mijn technische kennis kon ik er wel een leuke uit pikkenhet werd uiteindelijk een afgedankt huur autotje maar dat mocht de pret niet drukken natuurlijk.

post-979-0-73640100-1416573039.jpg

Meteen ook maar een bankrekening geopend, want het is natuurlijk veel makkelijker als je gewoon net als de locals kan pinnen ook omdat ik niet wist of ik ergens zou gaan werken verderop in de reis.

Affijn alles was geregeld ready to go!, ik had er zin in en de vooruitzichten waren prachtig.

Mijn reis vervolgde zich richting Adelaide want daar vlakbij is kangeroo island, een eiland vol met springende beesten en waarschijnlijk de eerste kans deze dieren te ontmoeten.

Adelaide was leuk om te bezoeken, aangezien er racebloed in mijn aderen stroomt ook even langs het circuit natuurlijk.

Bij het circuit leerde ik al snel wat nederlanders kennen, maar vooral bijgebleven was een meisje die er nogal uhm appart bij liep.

Piercings, tattoo's ,ruime kleding echt een alternatief grietje wat mij natuurlijk meteen boeid want hoe gekker hoe beter.

Dit meisje had een heel tof karakter, en al snel waren de contacten gelegd, zei reisde richting allice springs maar deed alles door zo min mogelijk geld uit te geven.

Ik bood haar aan mee te rijden, en we gingen op weg naar kangaroo island.

Onderweg ging het al snel over blowen, cannabis, en of dat hier te regelen zou zijn.

Volgens haar was het nog makkelijker dan peuken kopen zei ze en toverde wat locale wiet uit haar tas.

Mmmmm nu nog een mooie plek zoeken, en aangezien we zowat bij kangaroo island waren werd dat de uitverkoren plek.

Mijn eerste joint was dus op kangaroo island, tussen de nieuwschierige kangaroos zaten wij als een stel hippies op de grond een joint te draaien.

Lachen gieren brullen natuurlijk, en het verbaasde mij dat het zo lekker te roken was, het was goed gekweekt maar welk soortje het was geen idee.

post-979-0-77778000-1416573786.jpg

Richting allice springs hebben we enorm veel lol gehad maar het was tijd om daar afscheid te nemen en onze wegen laten scheiden.

Ze wilde graag nog een laatste joint roken, bij ayers rock dus besloten we het afscheid daar te doen.

Vanaf adelaide reden we richting de Outback van Australie, en wat is het tof om van urban in 1 keer uren achter elkaar door een zand/rotsvlakte te rijden en op te merken dat alles steeds roder werd.

De afstanden zijn echt enorm, en soms lijkt het wel of er geen einde komt aan de lange wegen met zo nu en dan een bochtje er in.

Aangekomen bij ayers rock zou het al bijna donker worden, dus snel de bbq aangestoken om wat te eten.

We hadden onderweg bij een local shop wat kangaroo vlees meegenomen want dat zouden we wel eens willen proeven.

Wat is dat lekker zeg, en ondanks dat ik hou van de natuur zijn kangaroos in australie wat minder geliefd dus dat was mijn motivatie om het toch te proberen.

Na het eten gingen we op weg naar ayers rock, wow wat een plaatje, een grote rots midden in de middle of nowwhere bizar gewoon.

post-979-0-00821900-1416574119.jpg

Dit was wel een erg mooie plek om een joint te roken, de omgeving was geweldig en vooral de stilte als de laatste touristen afdropen om vroeg hun bed in te gaan.

Kneiter stoned van de local wiet, gingen we naar een soort backpackers camping waar we al snel een groep jongeren zagen zingen en drinken rond een kampvuurtje.

Al snel werden we uitgenodigd om aan te schuiven dus dat hebben we maar gedaan, en wat bleek er was niet alleen drank maar ook wiet in overvloed.

De verhalen over hoe ze er aan kwamen waren nog mooier dan de andere, en aangezien er ook jongens de reis de andere kant op gemaakt hadden kon ik al snel mijn volgende bestemming aankruisen.

Een paar jongens hadden zoveel wiet gekocht dat ze dat nooit meer op zouden krijgen, dus tegen een kleine vergoeding heb ik dat maar overgenomen om die jongens er vanaf te helpen. :P

De volgende dag ging ik op weg richting darwin, maar om het verhaal niet al te lang te maken komt dat in deel 2 wel voorbij.

post-979-0-33708700-1416574431.jpg

Fijne dag!

• Like 2

Wat niet te lang?????? eentje draaien een voortypen gadverdamme, leest als een boek dus we want more!!!!
En zoals ik eerder al zei, Ayers rock kun je op een plaatje bekijken of je kan er naast staan.
De illusie is immens zei men maatje ook. Een hele vlakte met niks, die ene rond die oprijst uit het niets en dan een dikke toeter terwijl de zon ondergaat.

Ooit ..............

• Like 1