• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Casto 2.0

Met Casto de mooiste smoke plekken af!

Recommended Posts

Wel ff rijden hee, doe dan maar eerst ff Barack Frituur in de Ardennen.

Meeste Belgen weten gelijk wat ik bedoel en anders is google daar nog he. :rolleyes:

• Like 1

Voor alle fans die trouw mijn verhalen lezen hier :D :

Ik ben door karel benaderd om voortaan mijn verhalen op wietblog.com te publiceren, en zonder daar echt over na te denken heb ik volmondig ja gezegt.

Helemaal leuk natuurlijk om een blog te schrijven, maar wat veranderd er dan voor jullie?

Helemaal niks :) alleen zul je in het vervolg mischien even een linkje moeten klikken om het te lezen maar ik ga er vanuit dat jullie forum freakz dat geen probleem vinden.

Dus tot snel,

Trots dat mijn verhaaltjes een plekje krijgen op het net :)

• Like 3

Wel ff rijden hee, doe dan maar eerst ff Barack Frituur in de Ardennen.

Meeste Belgen weten gelijk wat ik bedoel en anders is google daar nog he. :rolleyes:

Haha dacht dat dat een snackbar was ;)

@castro mooie reisavontuur verhalen ik ga de blog zwz volgen aangezien ik weinig gereist heb pik ik zo toch mn wereld info mee + jou smokend wereldavontuur! Op na de volgende! Ps vette foto's.. skippy kwam ook ff voor un paf.

Shiiiitt kerel ga boeken schrijven. Dan heb je mij aan et lezen en dat is niet 1 van mijn favoriete dingen. Ik hoop dat ik ooit zo'n lijstje mag hebben. Eerst maar eens studeren en dan zien we wel verder...

Zou het toch ook fijn vinden dat je het topic ook bijhoudt zo (ff copy&pasten) zodat we hier ook gewoon kunnen doorlezen.

Klik niet graag door weet je wel en zo houdt je het ook wat van ons al is ons hier nog maar net.

Het blog is ook van ons :)... hoort bij het forum,.. zie  het als extra stukje waar info komt te staan.. en als ik alles weer een beetje op zijn plek heb (prive) dan worden daar ook dagelijks dingen gepost. 

Heb er in het verleden hard aan gewerkt ;) neem er eens een kijkje ;) 

Thnks allemaal,

@snipey

Dat zou ik graag doen maar ik geloof dat er dan iets mis gaat met google ofzo.

Karel kan daar meer over vertellen :)

Haha nee hoor ben druk bezig deel 2 van aussie af te maken, dus dan loopt alles weer gelijk ;)

Jullie hebben alleen de premiere gehad met kroatie en egypte ;)

Elke vrijdag wil ik een blog posten ;)

• Like 1

Mooi gedaan Casto. Zo kan iedereen die ervaring toch een beetje meemaken. Waar gaat dit naar toe,,… waar gaat het eindigen, "tis net begonnen"