• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
El Plantos

Muzikanten en Producer corner

Recommended Posts

Muzikaal? Drop hier je zelfgemaakte track!

Merk dat er meerdere met muziek bezig zijn op het forum, ik binnenkort ook weer.

Hier kunnen we onze creatieve baksels droppen ;)

Enjoy!

• Like 2

Gaat mij idem hoor, dacht lanceer de ruimte alvast en als ik van de winter weer ga produceren dan stel ik me wel ff voor met me alias en een studio tour (wat foto's of een filmpje).

Benieuwd waar je allemaal mee komt Casto...

... en vooral wie er verder nog op wat voor manier dan ook met muziek bezig is!??

• Like 1

Leuk topic geopend plantos! Jaartjes terug deed ik wel voor de hobby plaatjes mixen , tijd om t weer eens op te pakken zodra ik weer de goede benodigdheden beschik . Ben benieuwd naar jullie creaties dus ik schuif aan en kom er op een later ofeuhm beter gezegd vroeger tijdstip op terug :D

Gr Dampkring

Stond laatst al op het punt je nog eens te vragen maar dacht: "Nee Plantos, niet puchen..."!

Als "Music Addict", kijk ik er naar uit Casto :)

• Like 1

ik heb even wat geprobeerd wat online te gooien, maar zag net dat het einde er vanaf is :(

maar goed heb nog meer dus doe het er maar mee hehe :P

• Like 3

hardstyle, maar laatst een beste crash gehad en alles kwijt geraakt helaas...  :( (ben niet zo van het op youtube zetten dus staat ook niks online)

Kan dus niks uploaden helaas.... Hoop snel een vervangende computer te hebben zodat ik weer los kan!

haha zo bijzonder is het niet hoor :P en ik heb het zoals el plantos ook niet online

En volgens mij kun je ook niet zo een nummertje van je computer hier in de topic gooien.. 

Kan zeker alleen als het online staat?

A few good men sampletjes, hmmmm, best goed man.

Die Snaaip zou al lang blij zijn als ie zen ouwe vinyls eens kon digitaliseren.

En daar zitten best een paar klassiekers tussen hoor.

• Like 1

klinkt wel lekker al is het niet helemaal mijn genre ik heb er wel waardering voor dat je er toch nog iets moois mee doet!

ga zo door!!

heeft iemand voor een nieuw nummer nog wat vette soul samples in zijn collectie?

• Like 1

lekker diepe bass zeg. Maar het k woordje vind ik helaas wat minder :(

eerste nmmr is ook lkker diepe bass :)

• Like 1