• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dampkring

Stoners die gamen

Recommended Posts

Beste forumbezoekers,

Zoals het onderwerp zegt, zijn er leden hier die onder het genot van een groene fakel op zn tijd als ontspanning ook wat gamen? Zo ja welke console? Favoriete game of game mode. On of offline maakt niet uit: ) brand los

Al spreek ik voor me zelf.. ps3 op zn tijd paar potjes fifa15 met een pilske en un jointje .

Vaak carriere modes of ultimate team, maar voor een online wedstrijdje sta ik ook wel in op zn tijd

Gr.

Dampkring

Fifa op de ps4! En an vooral ultimate team ;)

Speel nu met een bundesliga team:

Huntelaar - lewandowski

Reus - gotze - robben

Lahm

Uhm.. - benatia - boateng - pisvlek

Heerlijk spel maar ga zo even far cry ophalen..

Nice! Ja hieer zijn de euros nog niet aangekomen tot een ps4. Maar zo te lezen ben je ook bekend met fut! Mooi teampje .. ik ben nog niet zover maar redelijk spaans team. Met enkele barca spelers, rakitic, pedro, munir. En nog wat random zooi, tello porto (ex barca) dat waren de toppers tot nu.. goodluck @castro

Cod pro ik jonguh da witte toch

Ik trakteer mezelf 5 dec op een ps4.. sinterklaas kado omdat ik niet kan wachte tot kerst hihi gelijk gta en advanced warfare

Gr pret

• Like 1

The evil within schijnt wel tof te zijn weet niet of die ook op pc te krijgen is ;)

Ik speel voornamelijk racegames, maar op de ps4 is er nog geen race game te vinden die aan mijn eisen voldoet.

Al ben ik zeer benieuwd naar project cars ;)

COD Mw3 en Black ops 2 op de xbox speel alleen online na ik de game uit he en das vaak heel snel hihi

Wil aan de kerstman de One vragen maar twijfel behoorlijk aangezien al me maaten ps spelen

Uiteraard knettertje stoned dat speelt het lekkerst

Zeker de ps4! Zeker als je van plan bent hem als mediaspeler te gebruiken.

Al kun je ze beter beiden hebben want op de one zijn forza horizon games echt the bom!

Ps4 krijgt dan weer later in 2015 wat super exclusive titels dus ja lastige keuze.

@dampkring wahahah

@Casto al me maaten denken er het zelfde over en ik heb al een bruut media systeem alles van Sam goed opelkaar afgesteld als ik Game weet je niet wat je hoor en zie

Xbox is tog inderdaad net ff iets meer dus wat je zegt eigelijk allebei maar da gaat de kerstman(vrouw) nie goed keuren vrees ik

Overstappen altijd lastig hoofdkrakertje dit

Greetzz

Er zijn idd nu meer toffe games voor de xsucks one, maar dat duurt niet lang meer hoor.

De ps4 heeft gewoon meer performance en betere graphics en ik als graphic freak zou dus nooit alleen een xbox nemen.

Maar ja ik ben een PS fanboy :)

hier ps4, ps3, wii, Vtech voor me kids :P
ja hier word wel wat afgegamed COD (alle delen) blijft na al die jaren mijn favorite!
:smiley-smoking-bong: 

Ik heb ook niks met games, als ik verlies dan fok ik mij te veel op das niet goed voor me ;) dan moet ik aan een ice infuus 

• Like 1

ps 3 heeft hier al meer als een jaar niet opgestaan denk ik

geen flauw idee hoelang net .

speelde het liefst black ops 1 en 2 van call of duty

@gobru hahha herkenbaar ! Hier sneuvelt er wel eens een joystick @el plantos stof eraf lol

Toch aardig wat gamers/sters hier rlaxt. En ohja the cod series speel ik ook graag online black ops 1-2 . Advanced warfare geprobeerd maar die haal ik denk pas op de ps4 een keer.