• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dampkring

Stoners die gamen

Recommended Posts

niet echt een hele boeiende game ofzo maar plants vs zombies heb k ook een tijdje gespeeld. soms zou ik ook skyrimm weer willen spelen maar mijn kleine laptop kan dat niet aan..

Ik speel nu veel LoL, gek maar ik ben daar nog steeds redelijk goed in als ik heb gesmoked.

Haha die ken ik ja... Lekker beetje klikken met wat maten en na elke game iedereen 5 minuten stilte om weer een nieuwe te rollen ;)

PS4 met GTA V is ook erg leuk online.

Ik speel het liefst rpg's en bij voorkeur de Fallout-reeks (elke gespeeld tot aan New Vegas) en de Elder Scrolls vanaf Morrowind.

Daarnaast ook grand strategy games: Crusader Kings, Europa Universalis en Hearts of Iron.

Af en toe nog eens Battlefield 4 of GTA IV

Ik speel maximaal battlefield 4 op de pc liefst recon class daar ben ik badass goed in haha ook daar is me naam Doompie

nog n BF4 pc liefhebber

Tric trac echt een coffeeshop spel lekker op me luie reet vastgeplakt in een bankie dobbelstenen gooien

Wat kan het levem toch simpel wezen :)

zelf veel geminderd maar zou nog es durven CS global offensive doen.

bf4 heb ik effe kunnen testen vond het leuke game maar jammer van de voertuigen voor mij liever zonder :P

Tric trac ook jaren gedaan in de shops, laats in de winkel gezocht maar nergens hadden ze het meer 

Tric trac is wel te krijgen moet zoeken onder backgammon. Ik ben de Gelukkige eigenaar van een lederen koffer.

Speel het meestal op de camping.

Hier ook hooked aan de ps4.

Meeste wat ik speel zijn Battlefield 4 en Far cry 4.Battlefield vooral multi player,far cry ben ik pas net mee begonnen op singleplayer.