• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dampkring

Stoners die gamen

Recommended Posts

Ik heb gister een ps4 gekocht met advanced warfare.. gta vond ik nog wat prijzig 70 euro dat doe ik niet..

Als er mensen zijn die dat ook spelen.. pm me ff dan kunne we samen game

Dan moet je ff wachten tot mei casto ;) Dan staat er hier vast ok een .. dan wil ik wel eens fifa doen ;) .. zit op moment nog met de 3 maar das ook niet alles als heel de stad al op 4 zit [emoji12]

• Like 1

Dan moet je ff wachten tot mei casto ;) Dan staat er hier vast ok een .. dan wil ik wel eens fifa doen ;) .. zit op moment nog met de 3 maar das ook niet alles als heel de stad al op 4 zit [emoji12]

Bereid je maar voor! Fifa pro hier ;)

geen id, toen ik begon met rust en forest waren het wel alpha early acces... dit spel is ook alpha early acces.

ik heb ook nog nosgoth closed beta, maar die speel ik maar zelden....de filmpjes zijn leuker en mooier als het spel :P

stranded deep ziet er wel grappig uit met die haai en dat jagen op vis, maar ik ben toch meer van de zombies.... alleen survive dmv eten en drinken op peil te houden is niks voor mij.... het risico dat je van het ene op het andere moment moet rennen voor je leven moet er bij mij wel bijzitten :P

• Like 1

Ja ik vond het niet normaal..

Toen ik er over begon bij game mania werd die gast nog kwaad oook haha.. ik vroeg of ik hem voor de zelfde prijs meekreeg lol maar hij was daar niet van gedient lol die dorpsgek

Tsja is wel jammer dat ze daar geld voor gaan vragen,

Maar het is wel stabieler nu, vergeleken met de ps3.

Ze hebben er juist voor gekozen dat je ervoor moet betalen, zodat zij daar meer geld in kunnen steken.

Waarschijnlijk in hun zakken maar goed ;)  ;)

Frosy....

Dat is juist top, je hebt veel meer opties, zoals voice chat, gratis content enz enz

Psplus is zijn geld zeker waard en voor die 5 tientjes per jaar krijg je een super stabiel netwerk, als de hackertjes er af blijven :D

• Like 1

Yoo ja hier een gta 5 speler.. heb gister ook the crew gekocht..

Heb nu cod gta en the crew voor degene die dat ook hebbe ff pm dan kun je me toevoegen..

Die ga ik denk ik ook halen sideburner

Orzel hoe heet je kun je dat even pmen