• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dampkring

Stoners die gamen

Recommended Posts

ik denk niet dat mensen het spelen... maar hier een lijst van online games die ik speel atm :

A.V.A Alliance of Valiant Arms

H1Z1

Tom Clany's Ghost Recon Phantoms

Robocraft

Heroes & Generals

Warface

World of warplanes

C9

PM me anders je nick op Simraceway Casto, ik scroll meestal wel eens door de namen als ik erop zit. Laatste tijd gebeurd dat niet veel, zit steeds op total war. ^_^

Als ik hem aan de praat krijg pffff wil maar niets downloaden, gane wel, maar de circuits niet..

Da's raar de circuits en auto's worden meteen gedownload wanneer je het spel voor de eerste keer start bij mijn weten...duurt wel een tijdje maar je kan rechtsonder je scherm(bureaublad) de voortgang zien.

Ik ben ook fervente PS gamer... heb ze allemaal gehad. Nu dus de ps4. En ben dying light aan het spelen nu... ook wel goeie game :-)

Kan ik mijn ps3 account met mijn miljoenen meenemen naar de ps4?

Heb op de ps3 meer dan 60 miljoen staan ofzo, omdat je toen die glitch nog kon gebruiken ;)

@ JIffy: Eens downloaden anders (gratis), vind het zeker niet slecht ik.

@ Casto : Mss eens herinstalleren ofzo, de srw download manager blijft standaard altijd openstaan ook, zelfs als die niks download.