• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Dampkring

Stoners die gamen

Recommended Posts

Ooww dan ga ik ff gta kopen deze maand :D

Heb alle autos al in mijn garage staan, en het duurste huis ;)

Maar ja niet helemaal eerlijk verdient, je kon toen iets doen met de sprayshops, een bepaalde handeling en je stond weer buiten op dezelfde motor die je net daarvoor verkocht had :)

Als je dat een paar honderd keer deed ching ching :D

@ags

Zal straks ff kijken hoe en wat ;)

• Like 1

zijn er ook nog mensen die op Steam spelen?

Ik ben meer type Space Engineers, Arma 3, Gnomoria, Dungeons of Dredmor, Civilization V en BE , Kerbal Space Program en nog vele anderen.

Tis natuurlijk niet allemaal MP maar ervaringen delen is soms ook wel handig.

@ JIffy: Eens downloaden anders (gratis), vind het zeker niet slecht ik.

@ Casto : Mss eens herinstalleren ofzo, de srw download manager blijft standaard altijd openstaan ook, zelfs als die niks download.

ik geef het op, eindelijk werkend, sluit ik het spel af, moet ik weer 30 minuten wachten voor ik kan spelen.

next!

Huh snap ik niet dat wachten, install en spel werken probleemloos hier...jammer.

Niettemin zijn er wel betere racers op pc hoor maar ik vind Simraceway al voldoende om die competitiedrang te stillen hehe...

ga ik miss halen, mooi race spel :)

gta v  online ps4  spelers stuur ma pm met id dan voeg ik je wel toe.

Ik heb een mac voor het internetten enzo, door de console geen pc meer nodig :D

En console vind ik echt ideaal, lekker stoned op de bank hangen en uren GTA spelen...

Forza doe ik met zo'n play seat en madcatz pro stuur... en dat dan op een 60" tv.... ja dan wordt het voor mij heel lastig overstappen op pc ;) ook al kan je dan COD met een muis spelen ;) Al bak ik daar helemaal niks meer van... heel afentoe speel ik bij een maat en geef t dan weer snel op omdat ik helemaal gek wordt van het toetsenbord en en het niet makkelijk kunnen strafen en granaten gooien hahaahha

Ik wacht op de nieuwe assasins creed. Altijd leuke verhaallijn in dat spel. :)

Ja die black flag was gratis tijdje terug, was wel weer leuk om te spelen. Deze maand tomb raider, ook wel gaaf.

Waar ik echt naar uit kijk is een nieuwe GTA :D

Ik was altijd gek met racing. De hele Need for speed serie. Mijn favorite was Motor City Online maar "EA SUCKS" en het ging offline. Tegenwoordig heb ik veel lol in World of Tanks.

En Tropico is Zo Relaxed

Tropico is ook nice idd :D

Maar de beste racer op dit moment is echt project cars ;)

Ja ik was er erg benieuwd naar maar uiteindelijk toch niet gekocht.... toch maar ff gewacht op Forza...

Blijft jammer dat ik de enige xboxer ben :( Potje online race of gta is altijd leuk!

Hahaha ja dat is nou de reden waarom ik nooit een PS zal halen... zelfs die eerste xbox met die idioot grote controllers waren een geschenk uit de hemel! Had je in iedet geval 2 knuppels en kon je tenminste shooters mee spelen... Alleen waar PS toen mee kwam, die knuppels op zo'n onlogische plek.... vond dat zo idioot! Die ps4 controller is wel ietsie pietsie beter maar ik kan er nog steeds niet mee overweg!

Ben niet zo gewend om kleine dingen in me hand te hebben [emoji14]

• Like 1

Zo heeft ieder zijn voorkeur. Heb bijna iedere console die op de markt verschenen is gehad,maar de ps blijft de beste voor mij.

Heb ooit een een ps2 verruild voor een xdoos 360 maar die mocht mijn huis na een maand verlaten.

Kon niet wennen aan de controlers en de xbox interface.

Ja dat hoor je wel vaak.... same here maar dan met xbox. Heb echt nooit kunnen wennen aan de ps controller. Maar gamede jij al op de pc voordat de 1e ps kwam? Heb wel eens vaker gezien dat degene die de ps controller fijn vinden niet echt eerder gamede voordat de PS er was... niet altijd natuurlijk maar wel regelmatig :D