• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
THC Dude

HY-Seeds nieuwe soort C-47 zaden test.

Recommended Posts

Thx plantos en micky ze staan er lekker bij :-)

En dan hier de 5 die in het bloeihok staan. We hebben er eentje uit gehaald want die was ballen aan het groeien dus die ging er gelijk uit. We hebben nu nog 4 C-47's zonder aanmaak van ballen hopen dat het zo blijft. 

Ze zijn lekker in de hoogte gegroeid en beginnen nu al vet te meuren. Wel een van de meest ruikende planten die ik gehad heb. Ze krijgen nu ook bloeivoeding mee inplaats van groeivoer dus ze zullen nog iets strekken en dan zal het wel over zijn want de meeste rek is er al uit. 

Verder weinig te zeggen dus hier de foto's.

gallery_836_80_52306.jpg

gallery_836_80_319869.jpg

De ballen, je ziet er maar eentje zitten de rest ga ik niet allemaal op de foto zetten.

gallery_836_80_415998.jpg

gallery_836_80_1046759.jpg

gallery_836_80_812378.jpg

gallery_836_80_221016.jpg

gallery_836_80_681927.jpg

Dat was het voor deze week volgende week weer een update.

Groetels

Daar ware we weer met een kleine update...

Heb gister weer 2 C-47's uit me bloeihok gehaald vanwege ballen aanmaak van de 2 planten. 1 plant was een 100% man en de andere een dikke herma dat is dus als de 3e van de 7 in totaal die ballen aanmaakt :-(

De 2 C-47's die ik nog heb staan in het bloeihok zijn, tot nu toe, bal vrij en ik hoop dat dat zo blijft. Heb de stekken ook maar weg geknikkerd want van de 4 planten die ik gekozen had als moeder zijn er dus 3 herma en aangezien ik ze niet genummerd had, weet ik niet welke wat is dus weg ermee. Als ik nou nog 1 herma vind dan draai ik ze allemaal de nek om. Want dat vind ik zonde van me stroom....hermatjes kweken.

Al met al ben ik totaal niet meer te spreken over de C-47's dus ik hoop dat iemand anders deze zaden ook gaat testen om te kijken hoe ze bij die persoon groeien en bloeien.....

waren dat stekken van een fem plantje

kan gebeuren als de genetica daar niet zo voor te vinden is

de ene strain laat zich stekken al is ze feminised de andere strain

wil met rust gelaten worden en ui zichzelf groeien

Dank jullie wel mensen voor de reactie's!!

Kan jullie helaas vertellen dat ik van het weekend weer een Herma uit het bloeihok heb gehaald en deze keer van een plant waar ik dus geen stekken van heb gehaald... :-( dus ik heb de rest wat nog in het groei hokje (2 stuks) stond de nek om gedraaid en de ene die wel 100% vrouw is staat nog in het bloei hok. En die doet het goed. Ga van die ene plant geen foto's meer plaatsen hier die kunnen jullie vinden in het andere topic.

Bedankt voor de leuke reactie's en interesse in het topic ze werden erg op prijs gesteld. Morgen zal ik nog foto's maken van de herma in het prullebak want me batterijen zijn nu echt stuk....nu moet ik echt nieuwe halen  :angry:

Zonde van de stroom geweest en de voeding, maar weer wat wijzer geworden :-)

Groetels THC

Ja dat is nog al zachtjes uit gedrukt, maar we gaan niet meer lopen klote met fem. zaden. Heb al reg. zaden besteld dus daar we straks gewoon de mannen uit plukken en verder met de vrouwtjes dan hoef ik niet meer zo bang te zijn voor hermie's :-)

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden!

Laten we hem nog even open houden voor eventuele reacties  ;)

Ja je hebt flink pech gehad, moet zeggen dat ik op ballen bij Sannie zaden en Escobar zaden nog altijd geluk heb gehad met feminised zaden, maar idd als je op safe wilt gaan doe je er verstandig aan om voor regulars te gaan! 

Benieuwd voor welk soortje je gaat? en ga je proberen een moedertje te selecteren of puur vrouwtjes selecteren en dan knallen?

In ieder geval wens ik je veel geluk na deze pech...

Dit is de eerste keer dat ik herma's heb van zaden van Hy-seeds dus daar ligt het niet aan. Wil gewoon alles in ene kunnen oogsten en niet de helft buiten me hok hoeven hangen omdat de rest nog niet klaar is (pheno verschillen) en zit al een tijd te denken om me eigen soortje te maken en de herma's hebben me eigenlijk ertoe gezet om het toch te gaan doen.

We hebben de soortjes Shiva Shanti en Maple Leave Indica besteld van Sensi Seeds (alle 2 indica dominant) en van The Flying Dutchmen The Pure (super lekkere ouderwetse skunk).

Dan gaan we eerst de SS (vrouw) met een MLI (man) kruizen, uit de planten van die kruizing gaan we 1 mooi mannetje en de vrouwtjes selecteren. En dan wil ik dat mannetje daarvan op The Pure (vrouw) zetten om die lekkere skunk geur en smaak er een beetje in te krijgen.

Eerst moet ik een ander groei hok hebben met meer ruimte erin dan dat kleine hokje wat ik nu heb....en met 4x 55w T-neon erin. 

En nu als eerst maar de lopende ronde afmaken en dan ga ik beginnen met boven staand verhaal.