• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Zoetstof

Zoetstof's Himalaya Kush Festijn

Recommended Posts

Goedenmiddag mede Growers,

Ook ik heb de mogelijkheid gekregen om de Himalaya Kush van Hy-Seeds te testen.

Wat is de bedoeling?

De bedoeling is om 3 plantjes voor te groeien en hier de 2 mooiste uit te zoeken, deze hierna in een scrog te plaatsen.

De setup:

4 x 36 watt Tneon

2 x Artic 120mm Fans voor de inlaat

2 x Artic 120mm Fans voor de afzuiging

150m3 Can Filter

2 x 9,5L Potten

Batmix van Plagron

Voor een compleet beeld van de kast staat er een link in mijn handtekening.

Ik heb net 3 x 1L pot gehaald om in voor te groeien, samen met een zak zaai en stek grond.

Maandag gaan de zaden tussen de watten en zal dus snel een volgende update plaatsen.

Keep 'm Green

Zoetstof

succes ik ga je rustig mee volgen

zet maar stoeltjes klaar popcorn en bier nemen we zelf mee

• Like 1

Succes met de ronde, nu hebben we mooi een vergelijk punt met een andere kweek van het zelfde soortje :-)

Stoel is gezet!!

• Like 1

Wat een animo, geweldig. Gaat u allen lekker zitten en ik heet u welkom bij de show.

Dat de kast klaar is betekent niet dat we klaar zijn met knutselen. Maar we kunnen al wel van start!

Oeh oeh oeh. Zaadjes liggen tussen de watten en in de CV ruimte gezet. Is daar lekker warm. Potjes al gevuld. Dus maandag of dinsdag de grond in hopelijk.

Eerste update kan ik plaatsen. Heeft niks met de ontkiemende zaden te maken maar wel met de kwaliteit van dit verslag. Namelijk:

11e9a0d101f453578c7069e570d59bac.jpg

Over de zaden. 1 is open en de rest nog dicht. Waarschijnlijk 1 januari de grond in! Dat noemen we goede voornemens.

stevig foto toestel moet ik zeggen

volgens mij gaan daar mooie close ups van af komen

• Like 1

zelf maak ik soms 20 foto's en haal daar de beste en scherpste beelden tussen uit en die gebruik ik voor me topic

Je snapt wel dat we nu hele mooie en super scherpe foto's verwachten hé zoetstof??? ;-) En dan straks een paar mooie macro's van de trich's.

• Like 1