• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

je moet zeggen ,

dat hij op dit forum heel hoog beschreven staat bij de top coffeeshops dat veel leden ,

hem hoog prijzen als top shop .

dan zal je wel een extra foto mogen maken zorg gewoon dat er geen gezichten op foto staan

en dan kan er niet veel fout gezegd / gedaan worden

Guest Valk

Komt wel goed...... als ik er weer heen ga zal ik eens een betere foto maken en een link achterlaten van dit forum. De foto die ik toen nam was spontane aktie bij een helder moment ;-)

• Like 1

Guest Valk

Hoop het Karel en ergens hoop ik dat ik hem ook wat vragen kan stellen en hier kan plaatsen. Is toch een stukje reclame voor hem

Rotterdam

The 4 floors

Ik rij zelf niet veel meer naar shops, maar als ik ga is het naar de 4 floors... altijd goeie wiet en hasj, vriendelijk personeel,...

• Like 2

Sultan en Tuda Fruta in Rotterdam. <= Goeie ervaring met de wiet die ik daar koop en rook.

Rif, Reefer en Nemo <= Slechte ervaringen en onvriendelijk personeel. ( al valt dat laatste mee bij de Rif ),  Verkopen ze soms wel bagger kwaliteit.

Provincie: Zeeland
Plaats Vlissingen

Shop : coffeeshop Aarden

vriendelijke bewaker buiten, en een grand entrance met verlichte treden.
hier komen allerlei typen mensen, echt multi culti met een goeie sfeer, een beetje zoals de niet toeristische shops in adam.
je kunt binnen op mooie banken chillen, 10 min of een paar uur maakt niet uit. er is plek genoeg. de meeste mensen halen het toch en gaan dan weg.
wiet en hash zijn betaalbaar
wiet is goed tot heel goed (10tje voor 1.2 gram en 20 voor 2.4)
vriendelijk personeel

hasj is ook prima, zonder rotzooi erdoor heen gemengd..

Misschien ook bij vermelden of wij Belgen binnen mogen.

Vorige donderdag en vrijdag naar Den Bosch geweest (lekker dagje sauna en wat shoppen) en wou even The Meet binnen gaan om een amneesje mee te nemen (kwestie van eens iets anders te roken) maar mocht niet binnen. Vriendelijke kerel aan de deur die me vertelde dat enkel NL burgers binnen mogen (voorschrift van de stad). 

Dus zijn we dan maar eentje gaan drinken "In de kleine werelt"

Dat is in de 2 shops waar ik normaal kom ook helaas het geval, terwijl paar dorpen verder het totaal geen probleem is

Die doen top zaken sinds die pas ;)

nederland is 1 coffeeshop

dus snap het gedoe niet echt van dat pasje haha

mag je de shop neit in

dan regelt abdel van op de hoek het wel bwvs

Provincie  Noord-Holland

Plaats: Amsterdam

Shop: flower power, rozengracht

ze verkopen iets heel bijzonders, de albert hennep space bonbon... ik nam een halfje zoals aangegeven .. smaakt geweldig en je vliegt vanzelf into deep space 9...i'm spaced out man
  • Like 1

Anytime Alkmaar.

staat bekent als de betere shop daar

Hier staan de befaamde verdampers van evert. en er is een glazen horky aanwezig om hasj en wiet uit te roken.

verschillende soorten kruidenthee en goede koffie.

soortjes die ik geprobeerd heb.

wiet

Bio Skunk   7          Lekker buitenwietje. Heeft echt zon oldskool wietgeurtje. een fijne overdag roker.

Northernlight10        Sterke high maar de smaak is niet echt top meer omdat het te lang heeft gelegen.

Mystery       10          Kruidig wietje

2 verschillende soorten Amnesia . heb van 12 genomen is momenteel erg lekker. en mierenzoet.

Hasj

Afghaan6   Lekkere bruine vette hasj

Super Polm9          zachte maroc. heerlijke geur

Zero10

Mazar i sharif (20 euro per gram maar echt een aanrader. enorm langdurige high en de smaak is overweldigend)

• Like 1

Provincie: Groningen

Plaats: Groningen

Adres: Spilsluizen 6

Naam Coffeeshop: Reykjavik

Website: n.v.t.

Shop waar ik tot eind augustus dit jaar werk, fijne sfeer en modern interieur. Wisselende menukaart maar met een paar vaste soorten als Sneeuwwitje en Amnesia Haze

Groetjes Nammy

• Like 1

Moet een dezer nog eens naar R'dam, maar wou eens op het zuid gaan.

Iemand een mening over Bilbao en Countdown.

Liggen vlak bij elkaar dus misschien handig om ff wat op te halen en weer door te rijden.

@snaaip countdown is wel aan te raden, hebben af en toe een echte oldskool K2 op de lijst, gegrowd door een liefhebber die eens in de kweekjes daar komt dus is echt beperkt als ze hem hebben sla ik in als een jekko, hebben ook wel altijd deftige soortjes. Paar straten verder heb je sultan zitte ook aan te rade f ee grammetje te halen de haze dasr is absurt en prijs als wit soortje

• Like 1

Provicie    :limburg

Plaats       :Maastricht

Shop's     : Mississpi en de Missouri biede van zelfde eigenaar zelfde soorten weed

De Mississippi is de grootste drijvende (boot) coffeeshop in Maastricht deze is te vinden aan de ankerkade en is wereld bekend.

Je loopt binnen over een loopplank en komt in de stuurhut hier word door vriendelijk personeel naar je id gevraagd en naar je gba aangezien in Maastricht er een anti buitenlander beleid geld en je als inwoner van Nederland een bewijs nodig hebt dat je ook hier woont..

Als je alles in orde hebt dan krijg je een club pas (er word niks gekopieerd of geregistreerd) 

Dan loop je de zaak binnen bovenste gedeelte links recht grote ronde tafels op een eiken vat.

Onder is er ook ruimte genoeg om te chillen overal flatscreens dus tv kijken is mogelijk..

De dealers zijn aardig en hebben geduld en leggen graag uit welk wietje wat voor functie het heeft enz enz.

Er zijn 20 soorten wiet en 5 soorten hasj.

De prijzen zijn vanaf €8.- voor de white rhino en voor de duurste is og kush die mag dan ook €16 kosten.

Beide shops doen mee aan de highlife cup en heeft al de nodige prijzen binnen gesleept.

De missouri is een smalle lange shop op de hooge brug straat in Maastricht deze zaak heeft een modernere uitstraling de zelfde soorten wiet en personeel is ook super.

Een echte aanrader als je in Maastricht bent en je wilt eens een speciaal wietje roken..

Hou me op de hoogte als je eens komt dan zorg ik dat ik ook aanwezig ben is wel zo gezellig mensen leren kennen ;-)

• Like 1

Hoe werkt dat met die pas? Wij hebben dat hier in het noorden helemaal niet, kan ik dan wel gewoon bijvoorbeeld naar de Mississipi?

• Like 1

Hoe werkt dat met die pas? Wij hebben dat hier in het noorden helemaal niet, kan ik dan wel gewoon bijvoorbeeld naar de Mississipi?

als je naar maastricht toe komt neem iets mee waar je adres op staat plus je id.. dan krijg je een pasje voor de beide shops staat je naam en adres en postcode op..

voorbeeld:  kentekenbewijs, verzekerings papier, een cjib bekeuring, ziekenfonds brief .. niet ouder als 2 maanden

het gaat niet om de inhoud van de brief maar het adres wat erop staat.. of en wat leuker is haal bij de gemeente even een gba en bewaar het bonnetje en je krijgt er weed voor terug bij de mississippi / missouri

ps de mississippi gaat pas weer 10 augustus 2015 open na een sluiting van 3 maanden. waarom??

omdat er een nederlander binnen was gekomen met een nederlands rijbewijs maar na het kopen stapte die persoon in een belgiese auto en de politie meteen erop af .. bleek dus dat die persoon net over de grens woonde en dus een belg is.. daarom is er dus nu en id of paspoort  en iets waar je adres op staat..

laat me wat weten is altijd gezellig nieuwe mensen ontmoeten..

ps de mississippi gaat pas weer 10 augustus 2015 open na een sluiting van 3 maanden. waarom??

omdat er een nederlander binnen was gekomen met een nederlands rijbewijs maar na het kopen stapte die persoon in een belgiese auto en de politie meteen erop af .. bleek dus dat die persoon net over de grens woonde en dus een belg is.. daarom is er dus nu en id of paspoort  en iets waar je adres op staat..

:( echt,...... wat een kutland  :angry:

Iedereen mag hier overal komen zuipen, vreten, gokken, en naar de hoeren gaan,.... Maar als je als toerist een jointje wilt roken,.. nee dan moet je wel echt een Nederlandse nationaliteit hebben, en ook nog in Nederland wonen  .... anders kan je de wiet uit Maastricht niet aan,.. De wiet in omliggende gemeente is denk ik een stuk minder sterk,. want daar mag je als belg wel weer gewoon de shop in  :huh: en 5 gram wiet halen. 

.

• Like 2