• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
El Plantos

Weedforum member interviews!

Recommended Posts

Vraag 1:

Hoe ben je zo op weedforum.eu terecht gekomen?

Via Gobru als ik het mij goed kan herinneren :) na heel veel miserie te hebben gehad op .nl , hier was het direct veel aangenamer en gezelliger

Vraag 2:

Wat betekend weedforum.eu voor jou?

In de eerste plaats wel een ontspanning (als ik er de tijd voor kan maken uiteraard) maar ook wel leerzaam nog dagelijks. En vooral de sfeer is hier aangenaam, wat het forum toch wel heel leuk maakt voor mij en om andere te leren kennen. Geeft veel inspiratie om ook iets te proberen wat andere al geprobeerd hebben :) baat het niet schaad het niet

Vraag 3: 

Hoe ben je in aanraking gekomen met cannabis?

Denk dat ik een jaar of 15 was dat ik mijn eerste toeter heb geblowd samen met een kozijn en vriend van mij, was allesinds geen kleintje maar ineens de grootste die ik ooit in mijn handen heb gehad, sindsdien blijven doen tot 3 jaar terug en van de ene dag op de andere dag gestopt, nu alleen nog maar gebruik op medicinaal vlak en heel af en toe nog eens een paar trekjes meer niet. Je moet toch proeven van wat je zaait en oogst :P

Vraag 4:

Sinds wanneer kweek je?

Enkele jaren terug beginnen inlezen omdat je alleen maar rommel kon verkrijgen in de shops en altijd al groene vingers gehad heb, dus waarom zelf niet proberen, alleen als je ermee begint blijf je het virus behouden, enorm verslavend dat kweken maar o zo leuk om te doen en te blijven doen 

Vraag 5:

Van al je kweekprestaties, wat is het gene waar je het meest trots op bent?

Goh mijn mini kweekje en denk wel deze ronde waar ik nu aan bezig ben

Vraag 6:

Wat is je grootste kweek blunder die je hebt begaan?

Een fles voeding schudden waar het dopje van los hing, tent stond open, dus serieus veel mogen poetsen, nu draai ik altijd eerst aan de dopjes eer ik begin te schudden

Vraag 7:

Wat is je favoriete wietsoortje/ strain?

Niet echt een favo soortje, maar waar kush in zit njummie 

Vraag 8:

Hoe kijk jij aan tegen wat er allemaal speelt rondom cannabis in de Nederlandse politiek?

Ben zelf van BE en volg het hier ook allemaal niet, dus ga er mij niet kunnen over uit spreken, vind gewoon dat ze het overal legaal moeten maken vooral op medisch vlak en een aantal beperkte hoeveelheid dat je toch zelf mag kweken. Zal al veel minder criminaliteit geven ook denk ik persoonlijk

Vraag 9:

Nog wilde kweekplannen de komende tijd? Denk aan guerilla etc?

Guerilla zit hier niet in, teveel toekomst plannen en te weinig tijd de komende jaren, in de tuin gaan we zeker autoflowers zetten en uiteraard binnen blijven we ook gewoon doorgaan om toch een voorraadje te behouden. Eigen kweek beste kweek ;) dan weet je welke rommel er niet in zit.

Vraag 10:

Wil je iets zelf nog iets kwijt aan de members van het forum?

Hou het gewoon chill en blijf je eigen wietje kweken dan heb je tenminste iets degelijk ;)

Denk dat ik nog 5 vragen moet verzinnen voor de volgende maar ga daar eerst eens serieus over moeten nadenken vrees ik :) 

Zelf geef ik het nu door aan Tune ;) 

En als er nog vragen komen zal ik deze zeker proberen in te vullen 

Groetjes

Vraag 1...klopt weet ik nog goed,  eerst twijfelde je maar eenmaal hier was dat zo over

Orzel moet je nog wat vragen verzinnen

• Like 1

Idd Gobru ;) nog geen moment spijt van gehad toen ik me hier aangemeld had en ben hier nog altijd :D en zal hier altijd blijven ook, andere forums geen interesse voor, alleen weedforum.eu 

Zal de vragen wel krijgen van Orzel, ga er zelf ook eens over nadenken welke vragen ik zelf nog kan verzinnen voor Tune

idd moet nog 5 verzinnen, moet dr voor gaan zitten maar als je meer als 60 uur werkt wordt dat moeilijk.

Als iemand nog wat vragen weet doe maar een PM na mij sturen .

Haha... weer wat te lezen op deze interviews.

Ik verheug me er altijd op , als er weer een aanvulling op staat.

Leuk Kiki om over / van jou te lezen.

Wil je niet ook weer eens op Limbo chat komen , vond het altijd interessant wat je schreef.

gr Nicky.

Vraag 14.. waarom rook je zo graag ice..

Dat is gewoon de beste Hasj. ;)

Deze vraag snap je nu wel denk ik Pret ;)

Owww....even niet gezien hier en het is aan mij nu.

Ik zal mss even wachten tot ik de 5 extra vragen heb ontvangen van Kiki.

Want zij moet ze ook nog krijgen, kan ik al eens aan de antwoorden werken.

• Like 1

was al bijna in slaap gevallen haha

waar blijven die intervieuws

Heb mijn 5 extra vragen nog niet ontvangen.

Kiki moet ook de 5 extra vragen nog hebben/beantwoorden van Orzel.

Ik kan al de eerste 10 beantwoorden natuurlijk.

• Like 1

Kiki is even afwezig, ik heb ze ook al effe niet meer gehoord. Ik zal anders de 10 vragen al beantwoorden en mogen jullie er nog 5 geven.

Vraag 1: Hoe ben je zo op weedforum.eu terecht gekomen?

Ik zat al een tijdje op het andere forum maar vond het daar minder gezellig worden, ik wist dat Gobru naar hier was verhuisd en ben toen ook eens komen piepen en me ingeschreven.

Vraag 2:  Wat betekend weedforum.eu voor jou?

Het is een gezellige bende die van hun planten houden, een leuke plek om gedachten en informatie te delen. Natuurlijk alles voorzien van de nodige foto's (mannen blijven graag plaatjes zien ;)  )

Vraag 3: Hoe ben je in aanraking gekomen met cannabis?

Ik denk zoals velen in mijn tiener jaren. Ik was op een fuif en daar naar buiten gegaan met een paar vrienden, één ervan had een joint bij. Paar trekjes van gedaan en met zware benen terug gaan verder feesten. In begin voelde ik enkel een bodystoned.

Vraag 4: Sinds wanneer kweek je?

Eerste kweekje is er gekomen in 2013, ervoor ging ik altijd naar de shops in Breda of Bergen op Zoom om aan mijn wietje te komen. Toen kwam die vervloekte wietpas en dan moest ik al naar R'dam gaan rijden. Ook de kwaliteit en prijs viel me soms tegen daarom beginnen inlezen om zelf te gaan kweken en vanaf 2012 stilaan mijn spullen aangekocht. April 2013 van start gegaan. 

Vraag 5: Van al je kweekprestaties, wat is het gene waar je het meest trots op bent?

Ik denk mijn eerste kweek, zo onervaren en met behulp van forum leden alles stilaan geleerd. Het gevoel van als die kweek afgelopen was en we ons eerste eigen wietje in de potten hadden staan. Super leuk!

Vraag 6: Wat is je grootste kweek blunder die je hebt begaan?

Blunders hebben we nog niet echt gehad, ok sommige dingen hadden we beter anders aangepakt maar echt blunders waren er niet.

Als ik dan toch iets moet kiezen dan zou ik zeggen onze eerste stekken die we genomen hebben. Die proberen te growen op rootrainers maar dat was geen groot succes, nadien met cultilene bloks gewerkt en dat lukte van de eerste keer prima.

Vraag 7: Wat is je favoriete wietsoortje/ strain?

Ik rook alles graag ;) Omdat ik een recreatief roker ben heb ik ook niet echt een voorkeur. Ik vind het leuk om 's avonds eentje te roken vor het slapen gaan. Ben wel nog op zoek naar een lekker rokertje als je in het weekend overdag wil roken dat je dan nog iets kan doen en niet in je zetel plakt.

Vraag 8: Hoe kijk jij aan tegen wat er allemaal speelt rondom cannabis in de Nederlandse politiek?

Ik vind het spijtig dat een land dat eind vorige eeuw zo het voortouw had genomen inzake cannabis nu achter de feiten aanhinkt. Spijtig dat de politiek, en niet alleen in NL maar ook in vele delen van de EU, niet inziet dat er zoveel meer in dit plantje zit. Ze blijven maar vasthouden dat cannabis slecht is en dat het verboden moet worden, dat de werkingskosten om dit alles te bestrijden uit de pan swingt en de criminaliteit weeldig tiert hebben ze geen oren naar. Als ze maar eens het roer zouden omgooien en, dmv een proefproject desnoods, eens evalueren wat de voordelen zijn van het legaal kweken.

Vraag 9: Nog wilde kweekplannen de komende tijd? Denk aan guerilla etc?

Wilde plannen niet echt, we blijven in de tent verder doen en zullen buiten in de tuin ook nog wel een paar zetten.

Vraag 10 Wil je iets zelf nog iets kwijt aan de members van het forum?

We zijn een leuke bende bij elkaar en ik vind het ook gezellig om al jullie verslagen/vragen/opmerkingen te lezen.

Daarom hou het hier leuk en blijf input geven zodat dit forum kan groeien en een encyclopedie wordt aan informatie over ons geliefd plantje. 

Mijn dank gaat naar allen uit die hieraan mee werken in het bijzonder naar Karel om het platform voor ons aan te bieden. Ook even de bloggers in de spotlight stellen wat zij doen is geweldig.

Keep it green folks!

Normaal zou Kiki mij 5 extra vragen doorsturen maar ik heb nog niets van haar vernomen. Ik stel voor sturen jullie mij een aantal vragen door ik beantwoord ze graag.

Grtzz

Tune

De eerste vraag is al binnen! Woepie!

Vraag 11 Hoe kijkt jou sociale omgeving aan tegen jou blow gedrag? En hoe ga je daar zelf mee om?

In mijn vriendenkring is blowen algemeen ingeburgerd, wij roken allemaal al meer dan 25 jaar.

Voor mijn familie zit dit anders, mijn dochter heeft al eens geuit dat ze daar moeilijk mee heeft dat ik rook/grow.

Vooral omdat haar kleinere broers hiermee in contact gaan komen en zo mss hun mond voorbij babbelen dat er bij mij enkele plantjes staan met eventuele gevolgen moesten de petten deze dan komen halen. Heb haar hierin antwoord gegeven en ze kan zich ermee verzoenen nu.

Mijn broers en zus weten dat ik rook maar maken hier geen punt van. 

Mijn vriendin vindt het geen probleem dat ik rook, ze vind het enkel stinken :) Dat ik grow in mijn tuin vind ze ook niet goed, dit ook ivm mijn kinderen en dat mijn ex daar wel eens een punt van zou kunnen maken. Maar ik ben een veel te grote liefhebber van het plantje daarom hou ik het in de tuin bij 1 tot 3 plantjes.

Tof topic, je leert je collega's wat beter kennen zonder het dat het te persoonlijk wordt.

Straks eens terdege lezen.

Ik zal de vragen dan wel in het bericht verder beantwoorden zoals ik dat gedaan heb met die van Karel.