• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Greenwitch

mijn verveel hobby :D

Recommended Posts

zeker cool gedaan . weedforum

w

e  

e

d  

dat zie ik gelijk ... maar dan   :rolleyes:

ziet er echt gaaf uit. hoe maak je dit met verschillende kleur stiften en tekenen of ook stempels ???

ziet er echt gaaf uit. hoe maak je dit met verschillende kleur stiften en tekenen of ook stempels ???

Helemaal gemaakt met fineliners je kent ze wel die boxen waar alle kleuren in zitten 34-88.jpg

Lol dit is ware geheim taal voor mij.. ik kom er geen wijs uit lol

Links in het donkerblauw begint de W vandaar naar rechtsonder Weed en dan vanuit het Geel F en dan weer naar rechtsonder Forum

Thanks all voor de leuke reacties :D

edit.. ik zei links maar bedoelde rechts whahahah 

Ja mr green is echt hobby x ik verveel me hihihih begin gewoon ergens met een bloemetje of hartje oid.. ( dit geval de W) en begin gewoon het papier te vullen met vormpjes..

ja vin het echt goed gedaan !!

vroeger met photoshop maakte ik ook zoon psychedelische tekeningen wanneer ik stoned was vond dit altijd zot hoe dit me lukte:D..... tot ik nuchter werd had ik iets van damm wat heb ik nu weer gekloot :D  in iedergeval jij kan het dus wel :D

grtz

Zóóóów Greenwitch....daar zitten een paar uurtjes werk in.

Móóóói gemaakt....

Eerlijk gezegt heb ik de tekening gezien, maar vond alleen het woord weed...en je weet waar je naar zoekt, maar ik zag het niet...

Schrijft Gobru: vanaf geel recht naar benede....ik tekeningen terug gehaald, ik zag het niet...

Maar nu wel!

Ga zo door!

thx Cat Nicky, waren idd wel ettelijke uurtjes..

Vandaag aan een nieuwe begonnen meteen een fout gemaakt wilde eens wat anders proberen, met als gevolg dat ik opnieuw moest beginnen, was gelukkig nog niet heel ver

Ik herken het , beetje perfectionistisch...??

Hier staat de tv ook al lang op uit, erg hè, wat er op een zaterdagavond op is...

Dan maar ouderwets knutselen...

Laatste rondje met de hondjes, en dan maffe...

Een goede nacht allemaal.