• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Gorilla

Gorilla's Sweet Adventure...

Recommended Posts

Dit is denk ik de tweede bloei die in treed zou de dames zeker niet te vroeg omhalen

• Like 1

Bedoel je langer voeden en later spoelen?

Ja, wat is uitbouwen.........denk eerder rijpen want echt dikker worden ze zeker niet.

Haha je was me net voor b100! :P

Maar gewoon de trichomen in de gaten houden toch?

Die tweede bloei is leuk, maar wanneer hak je de knoop door dan en hoe lang denk jij nog?

Tweede bloei is toch uitbouwen /aandikken? Er komt toch massa bij? Dat moet je niet te vroeg afbreken.

Al kun je dan soms ook wachten tot sint juttemis inderdaad :)

• Like 2

Ik neem een gokje voor 472. Maar wil je toch eigenlijk wel dikke complimenten geven voor je eerste en dikke vette ronde :D

• Like 1

Dank je Axo! ;)
Om ze het gevoel van herfst te geven had ik ze eerder al op 11/13 gezet en ik dacht dat ik uiteindelijk op 9/15 uit moest komen en daar staan ze nu dan ook op.

Zoals gezegd zijn ze nog aan hun 2e bloei bezig, maar ik zie toch echt her en der wat amber trichomen ertussen zitten.

1 plant is net iets minder ver ontwikkeld en mag nog effe, maar ik vind het zo lastig om het juiste moment te pakken haha.........

Ze gaan allemaal tegelijk om ivm drogen in de tent.

Beter te laat dan te vroeg oogsten zeggen de meesten, maar hoe ver mag je ze amber laten worden? :unsure:

Laat eens een foto zien van zo'n top dan?

Als de hele top weer "vol" witte pistils zit dan zou ik zeker nog even wachten, maar als het een enkel toefje is met wat wit dan lijkt dat me niet de moeite.

Ik had in mijn tent inderdaad ook een flink verschil in rijpheid. Heb het rijpe deel geoogst en de rest staat er nog. Ik gebruik overigens de afzuiger van de bloeitent om de lucht van de droger van geur te ontdoen. De toppen gaan in een doos (met daarin een droognetje) die naast de bloeitent staat. Je hoeft dus niet een hele droogtent te hebben als je maar een beetje wilt drogen.

• Like 1

De zon schijnt heerlijk op deze vrije dag, dus niet teveel lullen maar wel veel foto's en rap weer naar buiten! B)

Vandaag staat de klok 9 weken op 12/12.

Ze krijgen de afgelopen dagen nog maar 9 uur licht onder 800w bij 27 graden en staan dus 15 uur donker in 21 graden.

De trichomen zijn grotendeels milky op een enkele clear na.

Ook zijn er her en der een aantal amber trichomen te zien en de bladeren tonen aan dat het einde in zicht is.

Ik ga ze vanavond als laatste waterbeurt een bescheiden hoeveelheid ijswater geven en wanneer ze enigzins drooggetrokken zijn zet ik ze nog 2 dagen in het donker en dan gaat de schaar erin!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Reacties en eventuele tips zijn welkom!

PS: Je kunt ook nog altijd meegokken naar het drooggewicht voor een aantal zaden.

Grtz Gorilla :)

• Like 1

Blijf in het donker goed je Luchtvochtigheid checken,.. ivm toprot,.. 

zelf doe ik niet aan donker zetten omdat mijn ervaring geen meer waarde geeft ,. 

ijswater heb ik dan weer geen ervaring mee

• Like 1

Lekker hoor,die puisten zijn inderdaad gewoon de 2e bloei die doorzet.

Succes met de allerlaatste loodjes.

Ik gok op 365.

• Like 1

Hoi Gorilla , ik heb maar 1 tip of advies ....laat ze nog ff staan !!!

Ik weet niet of dat een goede tip is , maar ik hoop op zóvéél mogelijk opbrengst.

( ik heb namelijk 555 gr gegokt ...)

Maar laat je voor de zekerheid nog even adviseren door echte de kenners ....

;)

Ps : op wietforum staan veel duidelijkere foto's van jou toppen , en ik weet niet of ik paranoia ben ....maar ik zie overal zaad !!!

Laat hier ook ff de echte kenners naar kijken ... ( op de concurrentie site...).

:)

Bedankt allemaal! :)

@karel; met lamp uit zitten ze rond de 35%, is dat oke? Eerlijk gezegd volg ik wat dat betreft Master Kroblo zijn aanpak. Ik heb geen idee of het helpt, maar heb wel het idee dat hij weet waar hij mee bezig is dus zal wel goed komen.

@Zoetstof; leuk dat je ook meedoet en ook bedankt voor je reactie! ;)

@Sideburner; Daar ging ik idd al vanuit ja, nog effe geduld hebben.....

@Cat Nicky; Ik heb dit keer inderdaad enkele andere foto's gepost om eventueel meer tips te krijgen, maar liever niet de reactie die jij nu schrijft!!! Waar denk jij zaad te zien dan? Ik zie zelf niks en hoop dat jij nu effe paranoia was. :P

Tips daarover zijn ook welkom!

• Like 1

Je denk misschien dat ik eerst paniek zaai , en dan niks meer van me laat horen.

Maar ik blijf op NL kijken , en zweer voor 99% zeker op 2 foto's zaadjes te zien...

Ik hoop echt met heel mijn♡ dat ik het mis heb !!

Ik gun niemand zijn topjes meer dan jou ( op diet moment).

Maar als er ook al zaad in ZOU zitten , dan is er nog steeds niks aan de hand !

Zeker niet omdat jij er toch olie en tinctuur van gaat maken.

Sorry voor de schrik ....

:P

• Like 1