• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
MediGrow

TEST VOOR HYSEEDS BLUE WIDOW/CRITICAL WHITE

Recommended Posts

Beste Wfers zoals sommige van jullie wellicht hebben meegekregen,
mag ik voor hyseeds een testkweek verzorgen van de blue widow en critical white
Met name om te kijken wat de bloeitijd van beiden is en wat de opbrengst is natuurlijk van beidde.

Heb ze een 2 week geleden ontkiemt, 
En gisteren in grotere bakkies geplaats 11 liters.
laat ze nog even lekker groeien en dan wil ik ze, naar hun definitieve verblijf verplaatsen.
24 liter airpotten.

Voedingslijn is Canna  meut 
Ph meters en de hele mikmak 
ph- 

ze staan momenteel nog onder een ledje van 180 watt, totdat ze naar hun definitieve verblijf gaan.
bloeihok lumatek 600 103x103x200

Nou had ik een vraagje is het stress voor een plant van 180 watt led naar 600 watt hps te gaan? 
en kan ik ze zo verplaatsen naar de hps hok en direct op 12/12 zetten zonder rariteiten?
hoor graag de wat ervaringen daarover zijn.

Zal ze morgen even op de foto zetten :)

Hè MG , suc6 met je kweekje , ik ga het volgen.

Ikzelf zit / zat met hetzelfde , van tl naar 600 wht.

Ik heb de lamp op het hoogste gehangen , en een vitrage , dunne glas-gordijn horizontaal in de tent gehangen , tussen de lamp en de plantjes in .

Dit filtert het licht een beetje dacht ik ....

• Like 1

Ja zo zat ik idd ook al te denken gewoon heel hoog of gedimd laten wennen dan langzaam opvoeren naar 600? of geeft dat ook weer stress die veranderingen ben ik eigenlijk wel nieuwschierig na..

Naar myn gevoel geeft t meer stress dan dat wij denken. En is per plant verschillend. Ik zou t langzaam opbouwen. Maar misschien heb ik t verkeerd? Kom ook maar net kijken.

Succes!

• Like 1

Succes met de nieuwe ronde 

.
Ik heb de lamp op het hoogste gehangen , en een vitrage , dunne glas-gordijn horizontaal in de tent gehangen , tussen de lamp en de plantjes in .
Dit filtert het licht een beetje dacht ik ....

Dat heeft totaal geen zin, en lamp hoog hangen zou ik ook niet doen of je moet willen dat ze gaan strekken ;)

• Like 3

Succes Medi. 

Doe ik ook zo...bij mij staan ze onder 150W Tneon en ze gaan nadien in de grote potten en dan 600W op hun koppie.

Nadien stilaan boosten naar 1000W en zelfs 1150W .

• Like 1

veel suc6 ik zet mijn stoeltje bij

• Like 1

Succes MediGrow.

Ik laat de planten inderdaad ook een beetje wennen als ik over ga naar een zwaardere lamp. De plant past zich aan aan de omgeving waar die in staat en als je die flink wijzigt dan kan de plant niet snel genoeg omschakelen en dan zou dat inderdaad stress of zelfs schade kunnen opleveren.

• Like 1

Iedereen bedankt, en welkom! en special thnx 2 hyseeds ga een goed verslag voor jullie maken :) 

Dan laten we ze gewoon even wennen en laat ik de lamp in een dagje naar de normale hoogte zakken zodat ze de klap een beetje kunnen verwerken :) 

Hier een foto van de dames, je ziet ook 2 extra daar kom ik zo op terug de rechtsvoor is de bluewidow had een beetje ruzie, om zijn schulpje uit te komen had hem even geholpen zaadje van zijn kopje afgetroken en spontaan begon ie met groeien haha altijd mooi dat jonge grut, dan de critical white die staat links achter die voelt zich al helemaal happy.
Dan nog de overige 2, 1 daarvan is de hawaiian snow van greenhouse, en de andere is mega PP van fso die worden straks nog even verplaatst, de hawaiian iets eerder als de rest, die wil nogal groeien.
gallery_948_138_2403530.jpg

Gauw weer een fototje en dan even special aandacht voor de 2 testzaadjes only :)  
Grtzz medi  

• Like 1

En ze zijn over geplaatst naar hun nieuwe verblijf de bloeihok, en die staat ook op mijn nieuwe plek.
Dus vanaf vandaag knallen we veilig in ons koophuisje, al die stress die ik had van me huurhuisje en me plantjes no good :) 

paar fotos van het overplaatsen, dit alles heeft in de nacht plaatsgevonden ivm met 3 bloeiende wf.eu zaden ook van hyseeds! 
hoop stress en drama maar ze hebben het overleeft haha  

de blue widow komt eraan :huh: ,  
critical gaat als een trein. 
besloten nog even 2 zaadjes xtra te ontkiemen 1x critical extra en 1 bleuwidow xtra ivm met dat rare gevalletje haha :)
wel zo eerlijk tegenover hyseeds!

gallery_948_138_454270.jpg

gallery_948_138_2270667.jpg

Waar me tent gaat, gaat me softboxje natuurlijk mee beste aankoop die je kan doen!! 
gallery_948_138_2682479.jpg

1 hawaiian snow ertussen die hebben we even onthoofd 
gallery_948_138_2302996.jpg

CRITICAL WHITE 
gallery_948_138_1695028.jpg

mega pptje

gallery_948_138_1869956.jpg

Past precies haha not maar hij staat!
gallery_948_138_13827.jpg

groetjesss

• Like 2

Zwz man helemaal los nu haha   :D kan die cheese ook hierbij gooien hoor...  :lol:
begin ik in me mini met DWC  B)

edit : airpotjes worden nog even doorgeschoven naar de next round nu is tentje iig beetje vol :)

• Like 1