• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Hy-Seeds
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Zeebodem

Hyseeds in the test: Bigwhite & Criticalwhite.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ook ik was een van de uitverkorenen die een test rondje mag gaan draaien voor Hy-seeds :)

Ik ga me bezig houden met de Bigwhite en Critical White.

Als eerste even een dikke duim voor Hy-seeds.Hun wijze van verzenden is er een zoals het hoort.Keurig netjes in een anoniem doosje,zaden stevig verpakt in een reageerbuisje,aangedrukt met een schuimpje,en de buisjes in het doosje op hun beurt ook weer steving tussen de schuimpjes.Top!

Ik ga ze met de volgende setup grootbrengen:

Voorgroei in de Secret Jardin DP90 icm T-Neon 2x75watt.

Afbloei:

-Secret Jardin DR 120x120.

-Gavita EVSA 600watt. (schakelbaar tussen 400 & 660 watt)

-Gavita Enchanged lamp 600watt.

-G-tools afzuiger 800m3 met ingebouwde fancontroller.

-Prima Klima filter 1000m3.

-Wat clipfans.

-3x passieve aanzuig.

Qua voeding ga ik weer biologisch all the way.

Ze komen in 18 liter potten te staan met daarin:

-Goldlabel custom mix.

-10grams buffer tabletten.

-Wormenmest.

-Bacto.

-Micorizzah.

-Lavameel.

-Basaltmeel.

Als rest van de voeding ga ik weer op de volledige lijn BAC:

-Goldlabel Roots.

-BAC Bloom.

-BAC PK booster

-BAC bloeistimulator.

-BAC Final solution.

Ik heb de zaden op 23-02 te ontkiemen gelegd.Op 28-02 waren ze allemaal boven,op 1 Bigwhite na.Ik ga voor 5 Big White en 4 Critical White.

Ik zag het al in de andere test topic's....maar ook hier dus een 100% kieming :)

gallery_1062_140_1677429.jpg

gallery_1062_140_52420.jpg

Omdat de rest er dus al wel was heb ik ze vast in potjes gestopt.2 dagen later was ook de laatste Bigwhite boven.

gallery_1062_140_1378536.jpg

Ik heb ze even tijdelijk op een verhoging gezet omdat ze niet de enige bewoners zijn van de DP90 :ph34r:

gallery_1062_140_3390548.jpg

Met de gele prikkers zijn Critical White,die zonder zijn de Big White's.

gallery_1062_140_639528.jpg

gallery_1062_140_1687545.jpg

Dan gaan we naar 05-03......5dagen later dus:

gallery_1062_140_1892329.jpg

En dan foto,s die ik zojuist heb genomen:

Er zaten er een paar bij welke wat wouden gaan strekken.Dit komt omdat 2x75watt eigenlijk een beetje weinig is om alles te beschijnen...Die stonden zegmaar te ver aan de buitenkant en willen naar het licht toe groeien.Ik heb dit heel simpel opgelost door ze af en toe te verplaatsen.

gallery_1062_140_2133411.jpg

gallery_1062_140_2222703.jpg

Critical White:

gallery_1062_140_853631.jpg

Opbouw van de Critical White:

gallery_1062_140_2053714.jpg

Big White:

gallery_1062_140_851295.jpg

Opbouw van Big White:

gallery_1062_140_1765894.jpg

En jawel hoor....de Bigwhite begint zowaar al te ruiken hahaha :P Ervaren de andere testers dit ook al?

De kleintjes staan nu nog even op 1 literpotjes,dit omdat ik simpelweg zo weinig mogelijk tijd wil verliezen.Deze potjes zijn trouwens gevuld met Goldlabel Lightmix en ingewaterd met Goldlabel Roots.

Na dat ze in de potjes zijn gegaan hebben ze niets te drinken gehad...tot gisteravond,toen vondt ik de potjes aardig ligt beginnen te voelen.

Gisteren hebben ze allemaal zo,n 100 ml water gehad.

De 18 literpotten ga ik dit weekend klaar maken,en volgende week ga ik ze in hun nieuwe tentje plaatsen.

Goed,dat was hem eerst even..

Ik hoop dat ik er een leuk verslag van kan gaan maken voor natuurlijk Hy-seeds en de members.

Stay tuned people B)

• Like 3

veel suc6 ik zit er klaar voor!

• Like 1

Dank voor de reactie's dame en heren :)

Deze week maak ik vast de 18 liters klaar en ik bouw het tentje vast op.

Ik gok dat ik ze donderdag of vrijdag in nieuwe onderkomen plaats :)

Bedankt allemaal weer voor jullie reacties.

Neem gerust plaats,jullie zijn allemaal welkom.

Ze gaan mooi gelijk op tot nu toe :)

• Like 1

Bedankt Tune en Karel :)

@RW,ja ik vindt ze ook geweldig die 18 liters :D Nogmaals dank,ze komen goed van pas :)

15 dagen 18/6 onder 150watt,nu 1 dag 18/6 onder 600watt.

Gisteren heb ik toch maar alvast de potten klaar gemaakt,en de kleintjes verpot.Dit omdat het me eigenlijk iets te snel groeide voor in 1 liter potjes.

Zoals gezegd,ik pas dit vaker zo toe om een beetje tijd winst in het voorgroeien te behalen,maar het mag natuurlijk niet zo zijn dat het wortel stelsel zich helemaal op dat 1 liter fixeert.En voordat het dadelijk wel een harde wortel kluit wordt,heb ik ze dus vast overgezet.

Ik was hier mooi mee optijd,de aarde was nog iets losjes en ik moest de kluit goed vasthouden om te zorgen dat ze niet uit elkaar vielen.Die kunnen nu dus lekker hun weg gaan zoeken in de 18 liters.

Ook bleek maar weer hoe belangrijk het afdekken van de toplaag is.Ik heb er heleaas van foto van genomen,maar het wortelselsel zat ook mooi verdeeld door de toplaag :)

Goed,de 18 liters dus klaargemaakt.

Deze tot de rand gevuld met Goldlabel Custom mix.

Wat dressings erbij:

-Plagron wormen mest.

-Theelepeltje Bacto.

-Theelepetje Basaltmeel.

-Theelepeltje Lavameel.

-6x 10grams buffertab.

-Theelepetje Micorizzha vermegt door de pot en een snufje in het plantgat onder de wortels :)

Daarna iedere pot ingewaterd met 1½ liter water,met hierin Goldlabel Roots en Bacto.Die krijgen dus vanaf nu een dikke week niets meer te drinken.

Ik heb ze voor nu even in de andere tent gezet,aangezien de Amnees er toch uit is en de 600 watter nog 2 Enemy's aan het beschijnen is.

Ik maak dit weekend de 120x120 tent klaar en verhuis ze dan daar naar toe.

gallery_1062_140_2842126.jpg

Met de gele prikkers zijn de Critical white's.

gallery_1062_140_1487024.jpg

gallery_1062_140_2897736.jpg

gallery_1062_140_2359211.jpg

Bigwhite:

gallery_1062_140_1098804.jpg

• Like 1

Dank jullie wel Pacman en Hy-Seeds :)

Ik ben ook zeer benieuwd naar de soortjes,white widdow vind ik sowieso altijd al een fijne strain om te growen :)Ik ben dus vooral benieuwd naar de inslagen van de Bigbud en Critical.