• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
FrostyNugs

4 X Big Buddha Cheese

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Dit keer een ronde Big Buddha Cheese :) Van stekjes die ik geplukt had.

Ze staan nu in 11L smartpots. En onder 175W gedimt hps licht met de lamp op z'n hoogst opgehangen.

Zodat ze eventjes kunnen wennen.

En het licht staat nu 18/6.

IMG 2691[1]

Groetjes :)

Hoi Frosty , mooi begin alweer!!

Vraagje , zijn de stekjes gesneden van een bloeiende plant?? Monsterscop...

Dat heb ik ook gedaan , plus nog wat nieuwe uit zaad , staat nu naast elkaar in mijn tentje. Kan ik eens kijken wat het verschil gaat zijn.

De stekken hebben nu al veel meer zijtakken....

Ik ben benieuwd , heel veel suc6 !!

;)

• Like 1

@Kroblo, Ze staan op aarde van Canna (Canna Proffesional) staat er op.

@Cat Nicky, Nee dit zijn geen monstercrop stekken. Deze stekken komen van een plant die iets langer dan een maand gegroeit heeft :P

Dan heb je kans dat ze een overdosis voeding krijgen ,  

Ze zien er zo geel uit al , klopt dat ?

volgende keer ff een kuiltje maken , en daar onbemeste aarde of lightmix  in doen , en daar het stekje in.

Heb je wel een hoge LV ?  

• Like 1

@Kroblo, De stekken waarvan de worteltjes onderuit staken die werden een beetje geel. De stekken waarvan de worteltjes er nog niet onderuit kwamen waren nog groen.

Volgens mij valt het wel mee met hoeveel voeding erin zit. Want meestal laten ze best snel zien dat ze wat lekkers lusten.

Ze krijgen nu alleen aangzuurd water met een beetje wortelstimulator er in :)

De luchtvochtig heid is ook rond de 60. Ze hebben komen net uit de proppegator LV 95%

Ze hebben al wel redelijk worteltjes maar ik spray ze af en toe nog even :)

Staan er leuk bij hopen dat het helemaal goed gaat komen deze ronde  :D   hok is leeg dus im also ready for some new cheese :D

• Like 1

Beste medeforumers. Gister avond had ik bezoek van 2 (maatjes) 1 daarvan is het schoonbroertje van medigrow.

Kwamen bij mij op visite en zouden het restand van de stekken meenemen voor medigrow (stuks 8)

Onderweg terug richting het hoge noorden. Zijn ze dus aangehouden. Van 1 maat weet ik zeker dat ie zal zwijgen tot het graf.

Maar bij het schoonbroertje van medigrow had ik zo m'n gedachtes.. Ze zijn dus apart genomen. En flink aan de tand gevoeld door de politie.

Hebben ze gevraagd waar die stekken vandaan kwamen. En voor wie die stekken bestemd waren.

Dit heeft ie dus verteld om zo z'n eigen hachje te redden. Hij heeft mijn adres doorgegeven en de naam van medigrow (zijn zwager)

Om te vertellen dat de stekken voor hem bestemd waren.. Hij heeft een krabbeltje gezet zodat hij geen proces verbaal op z'n dak krijgt..

Van je vrienden moet je het maar hebben.. Ik heb nu alles leeg gehaald en er staat werkelijk helemaal niks meer :(

De leegte nu en sirieuse pijn en verdriet wat erbij komt kijken gaan echt door merg en been. Gewoon geen woorden voor hart verscheurend :(

Ik kan het risico niet nemen dat als politie langskomt dat ik hier wiet aan het kweken ben.. Echt ik baal er ontzettend van.

Gewoon geen woorden voor. Dus Frosty staat tijdelijk even op non actief helaas.. Hoe graag ik het ook wel en hoe kut dat het ook is.

Ik kan nu dus helemaal niks meer!

Groetjes Frosty

Sterkte, ongelooflijk wat een slap gedoe!

ja ofniet anders verraad je, je vrienden eem om je eigen hachje te redden agjaaa

Wat bedoel je nu precies?

Als ik van een vriend van mij afkwam met stekken en ik werd aangehouden.......dan kwamen ze nooit bij hem uit, dat weet ik toch wel zeker!

• Like 1