• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kebab

Tuinkweek Kebab: AK47 autoflower & Northen Light autoflower

Recommended Posts

Ja zeker cat nicky. Maar met een hennepveld op 1km van je huis af kun je niet veel meer in je tuin. Dus dat wordt waarschijnlijk een stel lowryder2 of iig extreem snelle autoflowers die voor het stuiven klaar zullen zijn. En waarschijnlijk ook een aantal guerilla spots (kleinschalig )

hey, ik wilde eigenlijk mijn eerste kweekje in '17 beginnen met northern light auto. woon in noord nederland: toch gauw enkele graden temp.verschil met bijv. zeeland. is northern light een aanrader voor een beginner?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Met een autoflower kan je weinig verkeer doen.

Geef ze een grote pot (min 18L) of volle grond en verzorg ze goed.

Dat kan prima want ik ben ook beginner. Bij de action hebben ze mooie en goedkope wasmanden die kun je handig gebruiken als pot. Er kan wel van alles fout gaan. Te veel regen(rot), hennepveld in de buurt (bestuiving als gevolg). Het is handig als je een afdakje hebt waar je ze met minder weer onder kan zetten.

Die wasmanden werken perfect....wel paar gaten onderaan inprikken om overtollig water te laten weglopen.

Hennepveld kan je niets aan doen natuurlijk.