• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Smoky

Herborizer Tube

Recommended Posts

De Herborizer Tube is gemaakt van hoge kwaliteit Pyrex borosilicaat glas . Het glas wordt handgeblazen in een klein atelier in Montpellier , Frankrijk .

De Herborizer Tube is een cilindervormige vaporizer , wat ervoor zorgt dat grotere hoeveelheden damp in een keer kunnen worden geinhaleerd . Door zijn

vorm wordt de damp perfect en snel gekoeld . Volgens gebruikers is deze vaporizer nog efficienter dan de meeste andere vaporizers op de markt . Dit model verhit de kruiden bij een constante temperatuur van 190* C en is makkelijk schoon te houden .

Heb een hele tijd liggen dobben wat voor vaporizer ik ging halen , en ik kwam telkens maar weer op de Verdamper van Evert uit  , maar helaas liet mijn budget dat niet toe ,,,  tot we op gegeven moment de Herborizer Tube zijn tegengekomen  en maar een gok hebben gewaagd om te bestellen .

Tot nu toe heb ik er geen spijt van dat ik hem heb gekocht , want hij doet echt niet onder dan de Verdamper van Evert om eerlijk te zijn ,,,qwa smaak en effect , waar ik dus best wel opgelucht over ben .

Ik heb dan wel de standaard tube genomen  dus ik kan mijn temperatuur niet regelen ,maar je kan ook de XL tube nemen  die heeft wel een regelaar erop dat je tot max 220 of nog iets hoger kon zetten zelfs .

En als topje van de ijsberg , ik heb zelfs een setje aangeschaft voor olie te kunne dabben door mijn Herborizer , dus als ik geen zin had om te verdampen ,,, dan maar dabben .

Dus voor diegeen die aan het twijfelen  is net zoals ik heb gehad ,,,,,, dan is dit mss wel de oplossing voor jou

gallery 23151 9741 256073

gallery 23151 9741 281144

gallery 23151 9741 1445372

20150519 114207

Keep it Green Greetzz Smoky

• Like 1

Idd Gobru die had ik een week voor de meeting gekocht,,, zal nu wel ong een dik jaar geleden zijn denk ik , en nog geen spijt ervan :)

Ziet et echt mooi uit lijkt mij ook wel wat.

Heb mazzel ..dankzij een fout voor de helft van de prijs

95€

Jomo dark knight honour

Verstuurd van mijn GT-I8160 met Tapatalk

post-1012-1432837093,0596_thumb.jpg

Die trut geeft aan dat het pakketje verdwenen is bij DHL.

Heb DHL gebeld en geeft aan dat het track and trace helemaal niet bestaat.

Wat een lulloos.

Heb dit aangegeven en ben benieuwd naar hun reactie

Verstuurd van mijn GT-I8160 met Tapatalk