• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
dragoncave

Fpv wel eens van gehoord ? Modelbouw

Recommended Posts

Ok Casto, je hebt het goed gemaakt. Milieuleuteraars heb je overal. Dan zijn mannetjes die een zielige jeugd hebben gehad en niet weten wat het is om lol te hebben met vrienden en eigengemaakt speelgoed. Veelal ook pas geboren in de 80'er jaren en daarna.

Kijk dit zijn top notch jets

Mooi ding  B)

Wel net buiten mijn budget. Zat erover te denken om zo'n goedkope FPV quadcopter te  kopen voor mijn zoontje, maar ben dan toch wel weer bang dat het troep is :)

Zelfbouwen joh! veel leuker en voor jou een eitje om te doen Fras, Youtube staat vol met voorbeelden hoe je iets in elkaar zet.

Plus het is nog eens véél goedkoper!

ik ozu zeggen maak er een vader/zoon projectje van.

• Like 1

hoe oud is je zoontje?

ik zou dan namelijk eerder gewoon een kant en klaar setje kopen zoals de v686g ofzo:
post-979-0-00112200-1448210397.jpg

kost je 65€ en het is niet zo breekbaar als iedereen denkt.

Ja hij was een paar jaar terug al bezig met Arduino dingen bouwen, maar ik bedoel meer dat ze soms wat minder verstandige dingen doen met die apparaten. Of zou dat juist erger worden als ze echt in de puberteit komen :)

Die v686g ziet er al beter uit dan wat ik zelf gevonden had  (Hubsan X4 en Syma X5). €65 is voor de versie zonder FPV toch? Of bedoel je €165? Bij aliexpres zag ik ze voor 102 euro gaan.

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_141289.html?wid=3

65 euro inclusief fpv ;)

duurt wel 3 weken voor je hem thuis heb als je een beetje pech heb, al heb ik soms dingen al binnen de 1,5 week in huis vanuit china!

edit: laat dat van die levertijd maar zitten, deze komt vanuit de eu warehouse dus binnen paar dagen in huis!

met een bril loopt de prijs aardig op, en zal ik ook niet aanraden aan iemand die nog nooit met een multirotor gevlogen heeft ;)

begin klein! en oefen oefen en oefen dan nog eens!
begin lekker met een syma x5 ofzo kost je nog geen 5 tientjes en je krijgt het echte gevoel van het vliegen met een quadcopter.

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_140470.html?wid=3

ik heb nu een gps quad gekocht omdat ik voornamelijk met het maken van filmpjes bezig ben en ga en dan is een gps quad gewoon de beste keus.

fpv racers zijn veel te hoog gegrepen voor een beginner!

ik verwacht een beetje dat het bestuurd als een helikopter bij battlefield ofzo

heb ff zitten googlen en dingen zijn idd best prijzig

eerst maar een keer een kleintje kopen

http://www.drone-expert.nl/walkera-runner-250-fpv-drone/229947?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=adwords&dfw_tracker=9320-229947&gclid=Cj0KEQiA1dWyBRDqiJye6LjkhfIBEiQAw06IThKQ6xx2m1HGcLJVo-yU77ITBueU5aJT4cpZnJyiaikaAn9g8P8HAQ

lol als je dat verwacht gaat het je een hoop geld kosten ben ik bang voor ;)

het is totaal niet te vergelijken met een spelletje ;)

neeeeee geen phantom! te duur voor wat je krijgt  ;)

een walkera mmmm die hebben erg veel problemen met gps en wegvliegers :P

kijk dan richting de xk detect x380 die is na het maken van een gps shield uitermate betrouwbaar gebleken.

maar zoals met de meeste quads, niet meteen out of the box vliegen :)

en xk detect x380 kost nu rond de 200 euro, en 300 met gimbal!

• Like 1

ook wel leuk ding die x380 en prijs goed hoor. Idd stuk minder als de phantom en walkera.

En gaat weet iets langer mee de batterij mits je die camera dr onderhangt natuurlijk. Thanks Casto.

Wishlist word langer :)

verdomme Orzel....nu wil ik ook zo'n Phantom...lijkt wel de apple onder de drones. Heb er in m'n bedrijf wel voor een paar maand wel een klus voor maar daarna niet meer. Iemand suggesties hoe hiermee centjes verdiend kan worden?

De X360 is wel de helft goedkoper dan de phantom 3, maar waar wordt dat prijsverschil door verklaard? Weet iemand dat?

Dat prijs verschil zit hem eigenlijk vooral in de naam. Dji had namelijk ook heel veel problemen.
Tenzij je de phantom 3 neemt die is natuurlijk de Ferrari onder de drones.
De x380,heeft zo goed als dezelfde functie en de GPS hold is zelfs iets beter als een phantom 2.
Altitude hold is dat zeg maar hij blijft binnen de halve meter van het punt waar hij hem neerhangt.

Als ik moest kiezen koos ik de xk x380 boven een ohantom 2.
30+ vliegtijd is echt heel lang zelfs langer dan een phantom ;)

Dus ja waarom de prijs zo verschild is vooral de naam.
En bij de x380 zul je een klein beetje moeten midden voor je echt gaat vliegen.

edit:

korte uitleg over de xk detect x380:

voor je eerste vlucht moet je even wat dingen doen anders kan het zomaar zijn dat je nieuwe quadcopter uit de lucht komt vallen.
zoek op youtube naar preflight callibration!!! dit is echt een must do voordat je gaat vliegen.
Calibreren doe je altijd in een open veld, ver weg van huizen met een wifi signaal, en natuurlijk weg van elektriciteits masten!

ook zul je een aanpassing moeten doen aan de gps module omdat deze ongewenste signalen kan oppikken en je gps kan daardoor verstoord raken.
Rolletje kopertape of folie en je kan aan de slag! dit is een makkelijke handeling die je echt nooit mag overslaan!

zoek op youtube naar: xk detect x380 copper en je vind genoeg informatie ;)

• Like 1