• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
dragoncave

Fpv wel eens van gehoord ? Modelbouw

Recommended Posts

en ook de phantom 3 heeft behoorlijk veel problemen hoor :) dan zie ik liever een x380 of x500 naar beneden vallen dan een phantom 3 van 1500 euro:P

dat was dan ook mijn vervolgvraag....ik keek net naar een filmpje van iemand die de uitgebreide versie had gekocht, de C-versie.

Ik vond de camera niet echt geweldig ivm fisheye. De camera die jij linkt, is die beter?

de camera die ik net aanbeveelde is een gopro killer!

daarom raad ik iedereen af de versie met camera aan te schaffen! dat is troep!

de xiaomi yi presteert hetzelfde en soms zelfs beter dan een gopro!

en dat voor nog geen 70 euro ;)

edit:

fisheye kun je bij de xiaomi yi in de instellingen corrigeren ;)
en de 60fps is echt top!

• Like 1

Thanks, ziet er goed uit. En 378 euro is toch een stuk aantrekkelijker dan de 1099 voor een phantom. Is er nog een betere/duurdere versie van de camera die je linkte?

Nee deze camera is prima ;)

Een betere gimbal is de walkera g2d maar die is weer 30 euro duurder ;) en niet in de EU store van gearbest

• Like 1

Zei het al in de om maar alleen de originele batterij gebruiken.

Zijn al heel veel lipos getest maar geen van allen werkt beter als de origineel ;)

• Like 1

lol...dit gaat wat dubbelop...heb weinig geduld als ik enthousiast ben. :rolleyes:

Ik zag op youtube iemand die had een 600mah geprobeerd, accu kon ik nergens vinden en wist ook niet waar te zoeken. Dank voor de tips, ga vandaag ff bij gearbest bestellen.

• Like 1

De WLtoys V686G is binnen. Duurde wel wat langer dan verwacht. Nou nog wachten tot 5 december :)

Was blijkbaar wel een echte aanbieding, want nou willen ze er €99 voor ipv €65.

• Like 1

ik heb geen idee wat ze met de prijzen doen, maar die wisselen per dag. Als ik nu bestel, ben ik 68 dollar goedkoper uit dan eerst. Ik heb mijn bestelling nog niet eens ontvangen, dus denk dat ik nog maar een keer bestel en mijn eerste zending maar retourneer. Ik had al een email gestuurd, maar nog geen reactie daarop ontvangen. Op één of andere manier verwacht ik geen reactie van ze te krijgen. 

Wie heeft ervaring met het prijsbeleid van Gearbest?

-edit: geld krijg je dus nooit terug, maar je krijgt GB-points die in jouw GB-wallet komen.

die prijzen zijn daar idd nogal wazig, dus meestal kun je beter gewoon iets kopen als jij het die prijs van dat moment waard vind :D

@ sla blaadje

als je met paypal hebt betaald krijg je gewoon geld terug, als je het via paypal regelt komt het altijd goed.

Die sites zoals gearbest, banggood, lightinthebox etc etc zijn er alleen om je iets te verkopen, verwacht daarna niet al teveel support van ze.

Als je echt problemen hebt, speel je dat via paypal anders krijg je alleen maar vage antwoorden op je tickets die je aanmaakt.

Ze leveren in ieder geval altijd dus daar moet je niet teveel zorgen over maken, maar zodra het verstuurd is, is het niet meer hun zaak, tenminste dat denken ze :P

Ik heb na 50+ bestellingen nog nooit problemen gehad, maar ja het blijven chinezen he :D

ow en terug sturen kun je vergeten!, want ook al komt iets uit het eu warehouse, jij mag het naar china terug sturen op eigen kosten ;) reken maar eens uit wat dat je gaat kosten dan kun je beter het prijsverschil voor lief nemen ;)

• Like 1

als je het zo ziet kun je nooit teleurgesteld zijn in je eigen ;)

als jij het op het moment dat je het koopt een mooie prijs vind dan is het goed toch :P

ik vind het erger dat ik al bijna een maand wacht op mijn quadcopter, en ze nog steeds niets gestuurd hebben :(

maar ja ik heb het er zelf naar gemaakt, ik wilde iets hebben wat de fabriek nog niet verlaten heeft :D

Die site waar ze de Oslon SSL leds op een ster verkochten was nog vreemder, want daar veranderde in sommige gevallen de prijs iedere seconde.

• Like 1

Nou, het heerlijk avondje was gekomen en de kleine man was reuze blij met zijn FPV drone. Geweldig apparaat zeg! Vliegt echt mooi stabiel en de camera werkt ook prima. Dat FPV verhaal ging daarmee ook gewoon echt goed. Echt verbazingwekkend voor toch relatief zo weinig geld. Bedankt voor de tip Casto!

We hebben er wel, watjes dat we zijn, de bumpers erop gezet.

Morgen zal ik hem achter zijn iPad vandaan sleuren en buiten spelen met die drone.

Het gaat dan om deze WLtoys V686G:

1421348322025-P-2363919.jpg

Wel speelgoed vergeleken met die echte drones natuurlijk, maar dit is voor een knul van 12 (en mijzelf :ph34r: ) toch gewoon een prima ding.

Had er 1 extra batterij bij gekocht en dat was misschien wel wat te weinig. Heel lang vliegt het niet met de camera aan en de bumpers erop.

• Like 2

haha die bumpers lekker laten zitten man, stel dat je dat ding een keer in je gezicht stuurt :o

niks mis mee hoor, tenminste iemand die nog aan veiligheid denkt ;)

het is een leuk setje voor weinig, en je krijgt meer dan waar je voor betaalt in principe want het werkt gewoon prima.

en waarom veel geld uitgeven, want over een maand ga je toch weer een stap verder en koop je een syma x8.

een maand daarna koop je een xk detect x380, en daarna stap je over op een dji pjantom dus nooit teveel centen uitgeven aan een eerste quadcoter :D

ben benieuws of de kleine man het een beetje leuk gaat vinden, maar pas op met veel wind, je bent hem zo kwijt buiten ;)