• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Mirmar

Onbetrouwbare shops in NL

Recommended Posts

Hallo mensen,

Na de zoveelste keer verzwaarde wiet te hebben gerookt (en dus ook gekocht) ben ik het wel zat. Het is geen topic om trots op te zijn maar het is mijn ervaring en ik wil dat graag delen. Als je ook een keer vervuilde of verzwaarde wiet hebt gekocht bij een shop vermeld het dan hier alsjeblieft. 

Vermeld de coffeeshopnaam, welke wiet of hash, hoe je erachter kwam dat het niet goed was, datum (ongeveer)

Mijn laatste slechte ervaring was van de week bij Softland in Amsterdam. Daar heb ik een beetje White Widow gehaald en thuis aangekomen en jointje van gedraaid. Die branden slecht en ik kreeg de cone van as er haast niet afgetikt. Hij voelde ook hard aan. Het had amper effect. Enige wat ik had dat ik de volgende ochtend jeukende, droge ogen had. Nooit eerder gehad,. 

Ik zeg Softland in Amsterdam, vieze stinkerds. Als je mensen afzet hoef je ze toch niet te vergiftigen?? Verzwaar je wiet liever met trichomen. 

De mazzel,

Spijtig dat zo een topic er is.

Ik hoop dat je vlug zelf terug aan de slag kan Miramar.

jammer genoeg is dit aan de orde van de dag in shops alles voor het geld he.

wil je tegenwoordig goede wiet roken ben je gedwongen je eigen spul te kweken!

• Like 3

Of je gaat baar een betrouwbare shop wat inkoopt van de kleine hobby kweker die het met liefde kweken ( die zijn er nog )

Balen miremar echt diep triest

• Like 1

Met jou kennis is dat makkelijk gobru.

maar de gemiddelde blower waaronder ik weet dus nooit wie wat inkoopt, daarom ben ik blij dat ik het nu zelf kweek. En het is nog een geweldige hobby ook ;)

Je verhaal is zeer bekend mirmar, hoop dat je het niet nog eens meemaakt.

• Like 2

sensi smile in rotterdam .

ik ben er met alles behalve een smile buiten gegaan whahahaha

• Like 1

Mijn ervaring is ook dat ik van 'shopwiet' moet hoesten , en het effect is minimaal !!

En dat voor €15 ,- per GRAM !!!!!!!

Schande !!!

:o

• Like 1

Daarom altijd naar een betrouwbare shop gaan

Wel mooi dat er al een mooie lijst van betrouwbare shops is

nu een lijst met shops waar iedereen welkom is hihi :)

• Like 1

Tja ik gooi er ook een in

Witte de With in R'dam laatste 3 keer ook bagger gekregen (en te weinig)

En blij dat er een andere lijstje is nou ja :)

Bedankt voor alle reactie mensen! Kom maar door met die shops en als het lukt goed vermelden wat je klacht is en waar het is gehaald en eventueel wanneer. 

• Like 1

Niet om het goed te praten, maar volgens mij is het voor de gemiddelde coffeeshop ook steeds moeilijker om goeie wiet in te kopen. Er is te veel slechte wiet op de markt.

• Like 1

Zolang de achterdeur niet geregeld is & die Taskforce razzia's blijft uitvoeren op de goeie kwekers, gaat slechte kwaliteit steeds meer toenemen tot het einde zoek is.

ze zouden beter de prutsers er tussen uit vissen

die gaan viseren

en de pro's die niemand lastig vallen en goed spul telen met rust laten .

mijn mening blijft wel dat de beste wiet ,

van kleinere hobby kwekers komt die met liefde hun plantjes veredelen .

• Like 7

100 procent gelijk john

Ook ergens logisch die steken er liefde in om een mooi product te krijgen en dat word vaak beloont, broodkwekers het woord zegt t al doen het voor het brood knakken en  dikke flappen volle loodsen zo groot als een kassencomplex met duizende van die wilde meiden waar je niet bij komt of zou kunnen vanaf dag 1 tot einde vol draaien om zoveel mogelijk gewicht in de weegschaal te hebben kwaliteit intreseert ze bagger weinig

Het verschil in prijs van bagger wiet naar top spullen scheeld maar een paar puntjes. De kweker draait daar ze hand niet voor om en de inkoper die raakt het toch wel kwijt want je hebt er vaN DIE OER STOMME tussen die toch maar blijven halen en terug komen, eigelijk zou iedereen direct die shop moeten bannen maar voor de 1 is bager wiet echt bagger wiet en voor een ander miscchien een lekker rokertje zit in van alles een verschil

Ik denk door 1 keer of soms een rot wietje in je handen te hebben gekregen een shop niet direct echt een slechte shop is kan aan alles liggen

Witte de With gaat alles om poen kom er al jaren niet meer net als De Huiskamer zonde van je zuur verdiende geld daar groen te halen ik kan nog wel f door gaan hier om verdrietig van te worden

Ik zelf denk dat de meeste shops wel met de neus moeten zien ruiken en proeven wanneer wiet verzwaard is zodra er een klant dit gekocht heeft en vermoedens heeft breng het voor de gein eens naar de GGD waar je al je drugs kan laten testen op wat er in zit en of niet in zit. Als je daar met een verzwaard wietje aan komt en je loopt daarna met je uitslag naar die shop of eerst even langs de ........ kunnen ze DIRECT de deuren sluiten en kost het hun de vergunning hou er rekening mee dat zo een Vergunning in sommige gevallen miljoenen per jaar waard kan zijn ik zou de gok niet nemen en reken liever een paar puntjes meer af voor goeie spullen maar wie ben ik geen eigenaar van een shop (helaas)

Ik ken meer dan genoeg kwekers die ook voor hun brood kweken en het wel op de goede manier doen die ook liefde voor de plant hebben

Niet alles over 1 kam scheren

Een kweker die nu 1m2 met liefde verzorgd of 5m2 met liefde verzorgd is in mij ogen een hobbyer.

hobby = liefde voor wat je doet.

je hoort toch ook niemand zeggen je mag maar aan 1 auto sleutelen want als je er 4 heb is het geen hobby meer?

en ik denk dat jou kennisen ook als hobby zijn begonnen gobru, dat zal je dan altijd blijven merken, en proeven uiteraard :P

maar wegpiraat zal meer de echte crimenele bedoelen met verouderde spullen massaal in een loods zonder 1 fuck te geven.

kwa shops heb je gelijk wegpiraat, ik ging altijd naar pas op in schiedam dure shop maar altijd kwaliteit, of je nu ww kocht of een dure haze.

toen met dat 500gram limiet verhaal in 2010 ofzo konde ze sluiten, kort daarna ben ik maar zelf begonnen want elke shop in de buurt is gewoon bagger.

Een kweker die nu 1m2 met liefde verzorgd of 5m2 met liefde verzorgd is in mij ogen een hobbyer.

hobby = liefde voor wat je doet.

je hoort toch ook niemand zeggen je mag maar aan 1 auto sleutelen want als je er 4 heb is het geen hobby meer?

en ik denk dat jou kennisen ook als hobby zijn begonnen gobru, dat zal je dan altijd blijven merken, en proeven uiteraard :P

maar wegpiraat zal meer de echte crimenele bedoelen met verouderde spullen massaal in een loods zonder 1 fuck te geven.

kwa shops heb je gelijk wegpiraat, ik ging altijd naar pas op in schiedam dure shop maar altijd kwaliteit, of je nu ww kocht of een dure haze.

toen met dat 500gram limiet verhaal in 2010 ofzo konde ze sluiten, kort daarna ben ik maar zelf begonnen want elke shop in de buurt is gewoon bagger.

hobby kweek tja voor zover ik weet gaat iedereen zeggen hobby .

maar wat er achter de rug gebeurd zien we niet .

voor mij is het een hobby en voor eigen rook ik heb ook maar 1m² .

enige nadeel met grote ruimtes is dat er 2 slechte in staan dat je hele oogst gefuckt is en bij grotere ruimtes er niet veel opbrengst verloren gaat .

maar een echte hobby kweker die neemt genoegen met wat er afkomt .

dat is al sinds ik me kan herinneren dat een shop maar 500 gram mocht hebben in de shop

daarom hebben ze voorraad adressen die enkel zij weten en daar ligt 900 % van de tijd de rest van de kilo's

jeups klopt .

zodanig dat er iets op een adres gebeurt ze nog een backup hebben .

anders kunnen ze die shop niet open doen als er niets is .

Het zegt natuurlijk wel iets, Gobru... 

In mijn ogen zou het personeel in een coffeeshop je moeten kunnen voorlichten over cannabis, 

En zou dus zeker wel moeten weten wat een sativa of een indica is....