• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Elmo

advies van politie

Recommended Posts

Ik heb het advies gekregen van de politie om maar vooral  binnen

mn wietplantjes te kweken en niet meer buiten in de zon. ( heeft mijn voorkeur)

Buiten heb je geur  en zien de buren ze staan .. Als ik nou echt mn persoonlijke  wietplantjes wil kweken voor eigen gebruik ( en dat wil ik )

Dan kon ik maar beter `een tentje kopen met een goed koolstof filter..` ja zeg ik . dan koop ik dat en dan .. dan staan jullie over een half jaar weer op de stoep ?  

Nee zegt die agent .. jongens zoals IK  zijn geen prioriteit voor ons .. j

e buurvrouw had gebeld.. die NAZI ...... en dan moeten we komen .. we doen dit liever ook niet ... en dus  

koop een tentje  en ga binnen kweken 

dan ruiken en zien de buren het niet  

en kan ik  jarenlang ongestoord mn eigen wietplantjes kweken ..

t is nu  bijna 10 jaar later 

ik heb ze niet meer gezien   ;)

meer mensen die dit soort ervaringen hebben .. ??????/

Derrick Bergman kom er maar in 

• Like 1

Dat Agentje kan veel zeggen , leugenaren zijn het

Als hij opdracht van zijn baas krijgt komt die net zo goed aan de deur

• Like 2

Tien jaar terug misschien wel, tijden zijn rap verandert in het politieke landschap. 

Overigens klopt het wel ja, binnen is een veel kleinere pakkans.

• Like 1

zolang je geen overlast veroorzaakt en het is geen huurhuis ( wooncoörperaties zijn er wel fel op )

en is een aantal duidelijk geen pro kwekerij dan wil het idd wel eens gebeuren.

ken ook wel dat ze vragen alles weg te halen en dat ze met een x aantal weken terug komen ter controle.

als ik jou was zou ik er niet druk om maken en voortaan buiten iets anders poten :D

• Like 1

De wijkagent zegt dat hier ook weleens tegen mensen die buiten een plant hebben staan. Als ze buiten staan hebben andere er last van en binnen niet,.

• Like 1

Bof jij even elmo dat je door kon gaan en nog kunt gaan

Ik werd gepakt met 80x80tent met 400 watt

Woningbouw is streng en er is echt geen discussie mogelijk met die lui ( eruit!)

Politie vond het gedoog kweek ondanks de filter en lamp en dus geen juridische stappen

Het scheelt veel waar je woont..

Gr tip

• Like 1

Zonder rechter kan de burgemeester gewoon het koop of huurhuis laten dicht timmeren voor 3 maanden , ben je ook vet mee

Hier zijn genoeg gevallen allemaal 3 maanden dicht en het blijft ook maar doorgaan .....

Das wet Damocles

Hier zijn genoeg gevallen allemaal 3 maanden dicht en het blijft ook maar doorgaan .....

Das wet Damocles

En ook aangevochten? Want wat GW zegt, allemaal succesvol via kort geding aangevochten. Mr Beckers heeft er ook een column over.

Maar koophuis dicht als je voor een 2e of 3e x gepakt wordt met +/-5 plantjes.. dat zal toch wel niet? Zou wat zijn dat ze me daarvoor mijn eigen huis uit zetten!! Zou me ook niks verbazen. .. het blijft NL

hier zijn gevallen waar ze meer dan 5 gr wiet vonden en het toen ook dichttimmerde gezin met kinderen!!!!

ligt ook veel aan de burgemeester

het is géén strafmaatregel, het is een bestuurlijke maatregel. Dat het als straf ervaren wordt is weer wat anders. En inderdaad, ligt aan de burgermeester. Die dachten een gouden wapen in handen te hebben met deze maatregel alleen dat ligt (gelukkig!) toch net even anders.

Gelukkig maar , alleen weten dan blijkbaar veel mensen niet dat je daar tegen in kan gaan

maar ligt dus ook aan je verleden blijkbaar 

Ik ben geen advocaat of wat dan ook maar is het niet zo dat alleen een officier van justitie zo'n bevel mag uitschrijven? Want ik zie hulp officier staan ;) Zelfde toch als iets ondertekend moet worden door een rechter, dan geldt t ook niet als de hulp rechter of de secretaris het ondertekend..... Of kijk ik teveel films en internet??? Lol

een hulpofficier van justitie moet je niet al te veel bij voorstellen, dat kan gewoon een agent zijn. Uiteraard wél met een bepaalde rang. Brigadier of inspecteur, wil ik even vanaf zijn. Zij zijn, in tegenstelling tot de OvJ geen lid van het Openbaar Ministerie.

Dat Agentje kan veel zeggen , leugenaren zijn het

Als hij opdracht van zijn baas krijgt komt die net zo goed aan de deur

in belgie niet hoor daar moeten ze hun loon uithalen eer ze komen of je betrappen op heterdaad .

of klikken maar een goede teler laat zijn groene vingers niet zien .

ik kweek al 5 jaar binnen en ik heb nog nooit een hint gegeven waar ik mezelf mee bezig houd .

aarde laat ik tot savonds laat in de koffer liggen en dan na de duister haal ik dat binnen

geen enkele buur heeft door dat ik kweek .

plus dat er echt wel agenten bestaan die geen zak geven om de wetten .

zo ken ik er een die in uniform even sosa haalt bij een goede vriend van me .

bevelen van hoger op moeten ze natuurlijk wel opvolgen .

maar ze durven ook buiten de lijntjes te snuiven euh bedoel kleuren

• Like 1

Ik ben een aantal maanden geleden tegen gehouden door de politie. Was met een maatje van me. Men auto was overtijd ivm keuring en inschrijving. Dat is normaal den depanneur op en eerst betalen. Toch ben ik boeteloos verder kunnen rijden... waarom? Na een ijverige controle van mezelf, me maatje en men auto, vonden ze in me maatje zen portefuille grammetje sos. Hebbe ze naam en tel nr opgeschreven, en mochten doorgaan... sos weg, geen boetes en niets meer van gehoord... wedden dat die flikke goe besost waren op het eind van de dag??? :)

Flikken, zo corrupt als wat :)