• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Casto 2.0

De ziekte van lyme...... TEEK CARE!

Recommended Posts

Nou Gorilla , daar ben jij dan mooi klaar mee !!

Wat een ellende , het is goed dat jij er z'n indrukwekkend stuk over geschreven hebt !!

Daar zit veel werk in , maar er staat ook véél info in die ik niet wist ...

Heftig Jong ....

En wéér de Nederlandse gezondheidszorg , die fáált !!

Die staan eerder te juichen , dan dat ze helpen. Ja , van de wal in de oceaan !! En verzuip maar lekker ....

Respect hóé jij voor jouzelf opkomt !! Hou je pootje maar stijf !! En zeg ut ze maar ....

Ik wens jou heel veel sterkte en rust in de toekomst !!

En een beetje Beterschap .... ;)

Liefs Nicky.

:D

• Like 1

Dat kun je wel zeggen ja Cat, daarom schrijf ik dit stukje ook om mensen ervoor te waarschuwen en te informeren met de vervolgprocedure!

Bedankt voor je fijne reactie! ;)

Hou het even kort nu want moet naar een behandeling.

Grtz :)

• Like 1

Ja dank zei Gorilla ben ik ook wakker geschud , ik liep elk jaar zeker 50 teken op , sinds ik hem ontmoet heb , en gesproken over die ziekte , ook over de mail . 

Ik ben heel voorzichtig geworden erdoor , ik ga dit jaar zelfs antie teken kleding kopen , die is heel duur , maar wat is duur jongens en meisjes , ziek worden is nog veel duurder gezien de kosten wat het met zich mee brengt . 

Ook ik waarschuw de mensen voor die kleine rot beesten , als ik jullie vertel dat je van tijd tot tijd helemaal niks kan en dood en dood ziek op bed ligt , vele met die ziekte kunnen zelfs niet meer lopen , ik ken toevallig nog iemand , die kan van de pijn niet meer lopen . 

Je gaat echt een uitzichtloos leven tegemoet , ik heb daarom veel respect voor degene die ermee leven , ik ken er nu twee , en dat zijn er twee teveel .

Het gekste van dit alles is dat onze artsen er helemaal geen reet van weten , soms moet je zelfs naar het buitenland omdat hier de ziekte word onderschat , te gek voor woorden .

Ik heb vorig jaar zelf meegemaakt dat ik was gebeten door zo,n ding , ik naar de dokter toe , er kwam namelijk een ring rond de beet te staan , weet jullie wat hij zei , je hebt geen AB nodig dat zie ik zo , ik eiste het wel , maar ik kreeg het niet , en dat is nu onze zorg .na contact te hebben gehad met gorilla heb ik de AB zelf aangeschaft via internet , ik heb het 3 maanden geslikt van mijn eigen geld .

Het koste me bijna 400 euro , toen ik weer bij mijn arts kwam heb ik hem voor 5 cent meegegeven en geeist dat hij me geeft wat ik wil zeker voor zo iets .\

Gelukkig heb ik er niets aan over gehouden .

• Like 1

Nieuw op de markt.

Gelijk testen of jou teek besmet is met de borrelia virus.

Het is geen reclame voor mijn eigen portemonnee maar wel iets handigs voor de guerilla kwekers onder ons.

Lees het topic van wiet61 maar eens over zijn teek ervaring.

Dat gun je niemand.

Dus hierbij een foto van een nieuw hulpmiddel.

f15a54d7ca3add21aee70b0051eb1b77.jpg

Ze zuigen zich vol met bloed en worden steeds groter. Wat hij aan zijn "kont" draagt is zijn achterlijf dat volgezogen zit. Als ze nog niet of een paar dagen vast zitten dan zien ze er nog niet zo uit. 

Ik verwijder ze en plak ze tussen een stukje plakband. Daar schrijf ik de plaats op mijn lichaam en datum op. Als ik verschijnselen van lyme heb kan ik evt. de teek laten testen. Blijkt nogal moeilijk te zijn een zekere uitkomst te geven van lyme na een bloedonderzoek. Het testen van de teek zelf en bloedonderzoek van de persoon die gebeten is geeft een beetje meer zekerheid. 

Sign in to follow this