• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Andromeda2803

Hi allen

Recommended Posts

Hallo allemaal, vanaf nu wordt er geniepig meegekeken door de luizen in de pels van de vreselijke media. Ik zet m'n echte naam niet neer, sommige administrators weten 't wel, maar als je een beetje wietnieuws volgt dan bestaat de kans dat jullie wel eens iets van me gelezen of gezien hebben. Ben zelf een tevreden roker, heb de donkere kanten van de plant ook om me heen mogen zien, maar gelukkig zijn we verder allemaal verstandige mensen dus is er genoeg tijd om te praten over de lol ervan!

Anyhow, hier om te kijken hoe leuk de onderlinge cultuur kan zijn, en hoe er wordt gereageerd als de plant dan toch eindelijk legaal is. We zullen zien!

(Een journalist is nooit in ruste, dus natuurlijk altijd op zoek naar mensen die willen lullen over de business. DM, PGP'en, Wickr, alles kan. Maar voorlopig gewoon lekker lullen over de plant toch!)

Haha ok dan. Ik heb op zich wel een vraag: Ik heb een achtertuin vet weinig zon. Kwam er recent achter dat in deze tijd van het jaar - in combinatie met een kutboom van de buren - het echt nog maar 3 a 4 uurtjes zon zijn geworden. Echt helemaal niks dus, maar de toppen zijn grappig genoeg niet eens zo ontzettend beroerd aan het worden als je zou verwachten.

Dus ik heb ze vanochtend naar de schuur verplaatst en er een heel simpel LED-lampje opgezet met de volle 12 uur licht (waar ik van de winter een kruidentuintje in de keuken mee ga maken)

Dus wat ik heb:

- Bloei met nog een week of 2 a 3 te gaan schat ik

- Een simpele LED-lamp die eigenlijk ergens anders voor bedoeld is.

- Kweek in potten van gft-afval van vorig jaar van de mesthoop. En dat werkte wonderbaarlijk goed eigenlijk.

Is er nog iets dat ik kan doen om toch nog een soort eindsprintje te doen nu ie wel gewoon 12 uur licht krijgt?

Het is allemaal amateurshit natuurlijk, maar tips helpen om het volgend jaar alweer ietsje beter te doen.

Hehe, leuke binnenkomer.

En directe zon is altijd leuker, maar zelfs een bewolkte dag geeft je een berg gratis lumen waar je met een lamp niet aankomt. Gewoon laten gaan.

Hehe, leuke binnenkomer.

En directe zon is altijd leuker, maar zelfs een bewolkte dag geeft je een berg gratis lumen waar je met een lamp niet aankomt. Gewoon laten gaan.

Oh serieus? Dat zou ik echt nooit gedacht hebben! Schaduw is beter dan een lamp?

Hallo andromeda en welkom op het forum.

Maat van me heeft ook nog een plantje in de tuin staan wat weinig licht krijgt.

Ik dacht ook daar komt niet echt veel van maar heb het deze week nog eens gezien en moet zeggen het is ziet er echt goed uit.