• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
FireIce

FireIce

Recommended Posts

Hallo mede forum gebruikers growers en smokers,

Ik ben al een tijdje lid en zag dat ik me niet eens heb voorgesteld, zal dat bij deze direct even doen.

Ik zal me even voorstellen ik ben FireIce.

Ik ben een gebruiker een grower en een forumgebruiker. Ik heb helaas een reumatische aandoening

die op mijn 16e bij mij vast is gesteld. Heb sindsdien kort medicatie gehad maar vind dat de tabletten

mij meer schade toebrengen als de cannabis. Ben nu 29 en ik vind het lekker om cannabis te roken plus

het is een goede pijnbestrijder voor mij.

Omdat ik al aardig wat jaartjes rook heb ik wat kennis van de verschillende soorten en mag ik graag

alle nieuws omtrent cannabis volgen.Ben sinds kort begonnen met zelf kweken. Ik heb regelmatig en paar

dames op cocosgrond staan om r voor te zorgen dat ik weer een vooraadje heb. en van alle afval maak ik

Gummy hasj zo benut ik alles van de plant.

In mijn vrije tijd mag ik graag tekenen of met computers bezig zijn. het bouwen en het onderhouden

ervan zijn enkele voorbeelden.

Hebben jullie vragen opmerkingen of wat anders post it away. Ik zal het met plezier terwijl ik zit te

genieten van een heerlijke joint.

Have fun and keep them roling :rolleyes:/>

FireIce

Hey Fireice,

Welkom op het forum, ff officeel dan,

Ik had je al een paar keer voorbij zien stuiteren,. en ook heb ik je al paar keer op facebook gesproken,.

Nou veel posts plezier, hier.., laat eens wat leuke foto's zien van je meiden.

Gr Karel