• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
thrasherdude

1 x Amnesia onder 300 watt Mars Hydro Led Multispectrum

Recommended Posts

Update 10-2-2016

Ze krijgt haar weekelijkse voeding.

C4 : 0.5ml/liter

PH 6

Fertometer geefde onvoldoende bemesting weer en nu eventjes wachten na het voeden eer ik fertometer nog is insteek om te controleren.

223a281451c82542bca6f7afd8b95051.jpg

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Yo Buitenlucht

Merci ik doe mijn best. Ik wil gewoon niet die meter in het rood zien voor de rest content erover. Het helpt me wel bij voeden want zo echt getraind oog heb ik nog niet hoor hehe alsook bij voeding less is more.

Greetz

da heb ik allemaal al gezien is al van een paar dagen geleden.... dus ben benieuwd bladeren zeggen mij meer dan dat metertje op dit moment maar hij lijkt gewoon aardig te kloppen want dan wil ik hem ook kopen :D leuk hebbedingetje voor noobs zoals ons (A) 

• Like 1

Ze staat er nog steeds heerlijk bij kerel Hoe lang moet ze nog bloeien eigenlijk deze was van superstrains geloof ik he sorry ben het ff kwijt

• Like 1

Bedankt voor de reacties!

Idd die led lamp doet zijn werk, tentje juist goede afmetingen ook ervoor! Tof dat je voorbijkomt Hy-seeds :)

Greetz

• Like 1

Lekker kerel dat gaan flinke knotsen worden dan zeg ga je een mooi rokertje aan overhouden dan zeg hehe

• Like 1

Erg mooi trasherdude zien er kerngezond uit!

Ga ook zon meter aanschaffen begin er meer en meer goeie ervaringen van te lezen

Wnr weer is f potje game?

Greetzz

• Like 1

Erg mooi trasherdude zien er kerngezond uit!

Ga ook zon meter aanschaffen begin er meer en meer goeie ervaringen van te lezen

Wnr weer is f potje game?

Greetzz

Yo Piraat hoe gaat die mate? Thanks man alles gaat hier lekker zijn gangetje. Je pmt me maar als je wil game!