• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
thrasherdude

1 x Amnesia onder 300 watt Mars Hydro Led Multispectrum

Recommended Posts

ik zeg niet dat het slecht is qua qualiteit ofzo ;)

maar verschoot toch ferm van de opbrengst zeker dat ik je kweekje volgde en het toch mooie kloeke plant was dacht toch net iets meer vanaf te komen zeker als je verbuik bekijkt. :)

maar in ieder geval geniet er maar van ;)

• Like 1

Ja klopt vond ook dat de buds niet zo zo dik waren ook. Moet iets aan veranderen haha dat de voedingsvergelijk maar wat opbrengt [emoji14] en merci mate het zal smaken :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

• Like 1

Zou het niet wat te vroeg geoogst zijn ook? Je hebt zo een 42 dagen bloei gehad. Is ook maar een goede 6w

De laatste weken kunnen ze nog goed aandikken.

• Like 1

Kon wel gewacht hebben tot trichomen bijna volledig amberkleurig is. Ik heb haar geoogst half mistig half amber. Alsook de Ultimate PK niet gebruikt. Lesjes voor volgende keer weer meegenomen :)

• Like 1

Toch een eigen rokertje gemaakt weer kerel dat is waar het om gaat opbrengst komt vanzelf wel joh gewoon je ding doen geeft je al plezier genoeg denk ik zo hè.

Geef mr green en Thugz ook wel gelijk als ik de plant zo zag leek er veel meer aan te zitten en de laatste weken dikken ze juist meer aan maar ach goede les voor de volgende de ronde laat het je smaken mate!

• Like 1

COB of niet, als je totale opbrengst slechts 16 gram en een beetje is, is er toch iets flink fout gegaan... zeker als er 300 watt boven hebt hangen. daar had toch minstens 10x zoveel vanaf gehaald moeten worden.

• Like 2

Voeding is de laatste stap in een goede opbrengst,.. 

1e stap is goede genetica,

Als je een plant hebt die gewoon weinig oplevert, dan kan je alles goed doen, maar dikke oogsten zal je dan niet draaien.

2e is goede klimaat /licht die staan met elkaar en in verbinding,

Heb je de beste genetica, maar je klimaat is erg slecht veel te koud of te warm, dan zal je als nog geen goede oogst draaien. 

3e stap is een goed medium, 

Als je wortels geen of niet voldoende zuurstof krijgen, en kunnen ontwikkelen zou de plant nooit zijn maximaal kunnen halen. 

4e stap is voeding. 

Pas als de eerste 3 stappen allemaal kloppen dan kan de plant zijn voeding goed ook opnemen, en gebruiken . 

Zelf denk ik dat je naar stap 1 tot 3 moet gaan kijken voor een verbetering,  als ik na je plant kijk is ie mooi donker groen, extra voeding zou je echt niet hebben geholpen, 

• Like 2

Uhu karel heeft gelijk. Misschien eerder dan te koud gestaan was deze dagen kouder en led geven nauwelijks warmte af..

Nu in enkel geval heb je wat oefening erbij gehad ;)

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

• Like 1

Het werkelijk verbruik van deze lamp zit op ca. 150 Watt. Dat is op 1 van de laatste pagina's van dit verslag besproken. Ik denk wel dat de lamp de grootste oorzaak van dit resultaat is. 

• Like 2

De lamp is niet super maar als het werkelijk verbruik zit op 150 watt, dan had je 75 gram moeten kunnen halen.... 0,5 g/w. Er is dus nog iets wat een grote negatieve impact heeft gehad op jouw resultaat.

Heb je het wattage al eens gemeten van jouw lamp?

• Like 1

Kunnen veel oorzaken zijn, maar in dit geval denk ik als eerste aan de kou. Genetica lijkt mij sterk, de meeste klanten draaien boven 1W per gram met deze soort.

Hoe dan ook toch een lekker rokertje en misschien gaat de volgende een stuk beter qua opbrengst.. ;)

• Like 2

Update 5-4-2016

Bij deze het rookverslag :)

Ze smaakt vrij zoet en heeft wat weg van een nootsmaak (hy seeds kan hier misschien meer over zeggen).

Het effect is wel zeer snel! Wat de geur betreft is net alsof je net exotische deo gebruikt ruikt heerlijk zoet!

Ik ga hier lekker van genieten amigos en wat de hasj betreft komt nog update!

Conclusie: deze amnesia is echt wel goed spul! Mooie plant en sterke genen! Hoedje af hy seeds!

Greetz

cffcfe643064ad80a28670f2d1a79412.jpg3d0862bf0a4293c30b47a7f93fb4da4d.jpg399f89782e0367dc8f7e77e59654e2c0.jpge72ae24e0fda384f76273900aa1be606.jpg

• Like 3

mss nog een tip voor deze volhouder ;) ipv met flesjes voeding te lopen zeulen,kan je beter ineens een goed grondmengels maken,zodat bijvoeden overbodig wordt,alzeker als je een beginnend grower bent,mijn basis voor mengels is,bv biomix van plagron mengen met lightmix aarde van plagron,en vleermuizen mest om de bladeren af en toe eens te sproeien(wel niet vergeten na elke sproei,nogmaals sproeien om de resten van je blad te krijgen)meer is er echt niet nodig voor een knaller te kweken ;) s6 verder

• Like 2